Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Aihetta läheltä liipaten, mä näin kauheita painajaisia siitä että jouduin jostain syystä menee BB-talolle Timoa vastaan ja jouduin hengaan sen kanssa koko illan ja sen yön siel hotellissa yms ruokapaikoissa jne. Pukeuduin valeasuun ettei meistä oteta yhteiskuvia ja olin ihan häpeissäni. Timo yritti kokoajan flirttailla niinkuin se nyt kaikille naisille tekee ja mua hämmästytti kuinka pieni ja laiha se oli mun rinnalla :lol2:

Onneksi heräsin!:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BadTaste sanoi:
Äänestykseen joutujat on nimetty.

Jep jep, ei muuten menny pahasti pieleen tuo minun veikkaus jo 2 tuntia aikaisemmin kuin mitä Big Brotherin julkistama lopullinen lista. Nyt saatiin ohjelmaan roppakaupalla jännitystä! :)

Big Brother sanoi:
Kuka putoaa talosta ensi sunnuntaina? Päätös on sinun.

Kaksi pudotusta viikon sisällä on todella kova tahti. Onko kellään tietoa että kuinka monta kilpailijaa jää finaaliin? :eek:

ois voinu spoilata tuon 3kilpailijaa jutunkin, no ei se niin vakavaa oo:). pikkasen kuitenkin laimentaa jännitystä, miks ne sanoo tuolla subin sivuilla montako on tällä kertaa äänestyksessä(ilmeisesti tuo oli sieltä otettu), aIka typerää IMO.

luumu sanoi:
Ai typerää se, että saavat lisää päiviä, jolloin ihmiset soittavat naama punaisena maksulliseen numeroon?:jahas:
siis onko ne numerot ja tippujatkin jo julkaistu?

MissEvilEve sanoi:
Aihetta läheltä liipaten, mä näin kauheita painajaisia siitä että jouduin jostain syystä menee BB-talolle Timoa vastaan ja jouduin hengaan sen kanssa koko illan ja sen yön siel hotellissa yms ruokapaikoissa jne. Pukeuduin valeasuun ettei meistä oteta yhteiskuvia ja olin ihan häpeissäni. Timo yritti kokoajan flirttailla niinkuin se nyt kaikille naisille tekee ja mua hämmästytti kuinka pieni ja laiha se oli mun rinnalla :lol2:

Onneksi heräsin!:D
:lol2: Kamalaa! Timo siis läks..mutta täytyy kyllä antaa sille (aivan vain pikkuriikkisen) pisteitä siitä et se ei murtunut täysin haastattelussa (vaikka olisin luullu) , oli vaan että so not ja näytti siltä, et se on ylpee laihasta vartalostaan..tai ehkei se vielä tajunnut miltä se ulospäin näytti..:D

tuon takia timppa just olikin hyvä kun se otti kaikki rennosti eikä tärissyt naama valkoisena niinkuin muut kisaajat jotka on ollut pudotus uhan alla. yleensäkin rento asenne joka asiaan. osaispa itse olla samanlainen, itselläni jo joskus pelkkä netti keskustelu saa verisuonia katkeileen päästäni:D

neutraali sanoi:
tuon takia timppa just olikin hyvä kun se otti kaikki rennosti eikä tärissyt naama valkoisena niinkuin muut kisaajat jotka on ollut pudotus uhan alla. yleensäkin rento asenne joka asiaan. osaispa itse olla samanlainen, itselläni jo joskus pelkkä netti keskustelu saa verisuonia katkeileen päästäni:D

Aivan totta, Timon asenteesta olisi hieman opittavaa minullekkin. Tulee joskus stressattua asioista liikaakin. Tosin asiat voi tehdä kunnollakin ja turhia stressaamatta toisin kuin Timo, mutta tuohan on vaan TV-show. Timo oli jokatapauksessa hyvä kilpailija.

Timo otti joo ihan rennosti mutta mun mielestä esim Mari Kakkoa oikeasti vituttaa se sen aiempi ylimielinen ja yliolkainen asenne Maria, BB:tä jne kohtaan joka olikin kyllä aika vittumaista aikoinaan.

Nyt Timppa oli ihan jees siinä haastattelussa, ei ärsyttänyt mua mutta ehkäpä se onkin just siksi että se lähti kuten toivoinkin.

MissEvilEve sanoi:
Timo otti joo ihan rennosti mutta mun mielestä esim Mari Kakkoa oikeasti vituttaa se sen aiempi ylimielinen ja yliolkainen asenne Maria, BB:tä jne kohtaan joka olikin kyllä aika vittumaista aikoinaan.

.
IMO timpan asenne ei ollut ylimielinen vaan se on hänen asenteensa eli rento asenne. uskoisin että mies osaa olla vakava jos sikseen tulee, mutta hyvä ettei tuolla ollut vakavana. ois nimittäin tylsää katsoa ohjelmaa jos kaikki ottaisivat asiat yhtä tosissaan kuin esim terhi. no, mielipide asioita:)

extrassa näytettiin kun antti perusteli nimeämistä, en tiedä oliko 1vai 2pisteen nimeäminen, mutta perustelut oli että tyyppi on aina silloin tällöin aika pihalla asioista:). eipä ole vaikea arvata ketä tarkoittaa, perttua.

Homman nimi on yhdeltä osin selvä. Perttu vetää selvästi jatkoon massiivisen kannattajajoukon turvin. Itsestäänselvää ei ole se, että Pygmi-kitisijä putoaa jatkosta. Jos vastakkain olisivat vain Mika ja Tiina niin Mika korjaisi potin varmuudella. Nyt ongelmana on se, että Perttu vie mukanaan leijonanosan Mikan äänistä. Kyse on siitä, riittääkö Mikalle uskollisia faneja riittävästi. Vinkuprinsessalla niitä ilmeisesti riittää jonkin verran. Luulisin, että on niitäkin ääliöitä, joiden mielestä pieni ja suloinen asennevammatyhjäntoimittaja on ihan huipputyyppi ja pakko pitää talossa.

Vähän pelkään, että Tiina sivaltaa Pertun siivellä jatkoon.

Inkeri sanoi:
Timo siis läks..mutta täytyy kyllä antaa sille (aivan vain pikkuriikkisen) pisteitä

Noni, noni. "Pennissä on markan alku" sanoo mummotkin.

Ja integraalijanoistensankarigrandi osuu hyvinkin oikeaan pohtimisissaan tuossa yllä.

MissEvilEve sanoi:

Nyt Timppa oli ihan jees siinä haastattelussa, ei ärsyttänyt mua mutta ehkäpä se onkin just siksi että se lähti kuten toivoinkin.

Mua taas ärsytti siinä vaiheessa kun se oli siinä haastattelussa enemmän kuin koko BB:n aikana yhteensä. Ylimielinen lötkö paska koko jätkä!

BB alkaa.... moro

Integrandi sanoi:
Homman nimi on yhdeltä osin selvä. Perttu vetää selvästi jatkoon massiivisen kannattajajoukon turvin. Itsestäänselvää ei ole se, että Pygmi-kitisijä putoaa jatkosta. Jos vastakkain olisivat vain Mika ja Tiina niin Mika korjaisi potin varmuudella. Nyt ongelmana on se, että Perttu vie mukanaan leijonanosan Mikan äänistä. Kyse on siitä, riittääkö Mikalle uskollisia faneja riittävästi. Vinkuprinsessalla niitä ilmeisesti riittää jonkin verran. Luulisin, että on niitäkin ääliöitä, joiden mielestä pieni ja suloinen asennevammatyhjäntoimittaja on ihan huipputyyppi ja pakko pitää talossa.

Vähän pelkään, että Tiina sivaltaa Pertun siivellä jatkoon.

Mä en nyt oikeen hiffaa, miten Perttu voi viedä ääniä Mikalta jos kerta ääniä annetaan niille, jotka halutaan pudottaa??? Ja mihin niitä faneja pitäs riittää, jos tykkää Pertusta ja Mikasta, ei äänestä kumpaakaan. Näin ollen se ei oo kummaltakaan pois.

Mikäs helvetin idea tuossa tupakointikiellossa on? Rangaistushan se on mutta suunnattu kahdelle ihmiselle. Mika nyt on ilmeisesti tehnyt jotain rangaistavaa mutta eikö rikostoverina ollut Antti joka ei saanut mitään rangaistusta???:curs:

Alkoi taas vituttamaan oikein urakalla Tiina&Terhi vinetyskaksikko!:curs:

Ja nyt ulos Terhi ja Tiina !!!
Vaikka pitäis pitää kai naisten puolta niin tommosia vinkujia ei voi vaan jaksaa
:wall:
Ja Terhi taas tilittää: kun Lintsi haluaa viikkobudjetista röökiä... helvetti antais jätkän vetää hermosauhunsa :curs: .. paitsi nythän sitä lupaa ei olekaan. Ja kuinkakohan niksat tuolla talossa tulis itelläkin jos olis tuntia pitempään..

Nyt lähden rauhottuun ja pidän välipäiviä tosta ohjelmasta :D

Todella tyhmä tuollanen tupakkakielto,pitäs olla kaikille joku tasapuolinen 'rangaistus'.Vaikka viikko paskomatta tms...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom