Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
doddi, en ole päässyt seuraamaan bb:tä Suomessa yhtään. Sen sijaan olen siunattu siitä että saan katsoa españalaista bb:tä alusta asti. Se on ollut jo noin 2vkoa käynnissä ja paljon on keskustelua käyty kilpailijoiden puolesta studiossa :D ainakin näitä posteja seuranneena tuntuu siltä että tämän maan versiossa tapahtuu paljon enemmän :D jo parin ensimmäisen viikon aikana tunteet tuntuvat tulevan pintaa jokaisella...

ainiin, pakko kai se on lesoo että on päässyt juttelee livenä viime talvena pertun kans, muahha =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh. Tullu haukuttua tota sarjaa jo jonkin aikaa ja ihmeteltyä että miten vanhemmat jaksaa sitä kattoa, mutta nyt oon kyllä ~viikon ajan itekin kattonut salaa. :lol2:

Perttu ehdoton suosikki kyllä. Niin saatanan aito jätkä ja kupit sopivasti sekasin kaapissa. Terävä jätkä ja kovia juttuja, mutta ei silti yritä olla mitenkään akateeminen. :)

No niin, jos ja kun Timo&Tiina joutuvat tänään pudotukseen niin veikkaan että eeppisiin mittoihin paisunut reality-tv jatkuu näin:

Tiina romahtaa täysin. Hän ei voi käsittää mitenkään että mahdollisesti jopa Terhi on ollut äänestämässä häntä pudotukseen. Prinsessa alkaa saada vainoharhaisia kohtauksia päiväkirjahuoneessa. Noin muuten hän vetäytyy omiin oloihinsa, naama norsunvitulla.

Timo on täysin varma asemastaan Tiinaa vastaan ja hän jatkaa jo tutuksi tulleella lötkyilylinjalla.

Tiinan pudottua alkaa olemaan finaalinelikko melkein selvillä. Perttu, Antti ja Mika ovat koskemattomia. Timon ja Terhin välillä käydään kamppailu siitä kumpi heistä pääsee yrittämään 50.000 euron pääpalkintoa. Molemmat siis joutuvat pudotukseen. Terhi romahtaa täysin koska hänellä ei ole enää Tiinan tukea. Terhi joutuu ulos.

Terhin pudottua olemme siinä tilanteessa mitä pelättiin jo Hannan pudotuksen yhteydessä: meneekö Neiti-Timo takavasemmalta koko kilpailun voittoon? Kansan syvät rivit ovat toki valinneet suosikkinsa Kuningas Pertun. Tämä ei kuitenkaan välttämättä riitä. Voihan olla että SubTV:n kohderyhmänä olevat varhaisteinit äänestävätkin Lötky-Timon voittoon. Mika, Perttu ja Antti jäävät kuin nallit kalliolle.

Syvällinen analyysi siitä miten joku pojista voi vielä mokata finaalinelikkoon pääsyn:

Mika - ottaa liikaa kuppia ja saa jonkun aivan käsittämättömän roid rage kohtauksen.

Perttu - ottaa liian vähän kuppia, yrittää pelata varman päälle, onkin loppupeleissä tylsä.

Antti - Mr Sveitsi on ollut kupin suhteen maltillinen tähän asti mutta voihan olla että poikaporukassa tyhmyys tiivistyy.

Timo - on jo häpäissyt itsensä heiluttelemalla munia Laura Bonolle. Jos vastaava käytös toistuu jossain muodossa niin saattaa hyvinkin menettää teinien suosion.

Veikkaan, että ainakin Terhi joutuu tänään äänestykseen, koska on joutunut jossain määrin ulkopuoliseksi muusta ryhmästä ja sen jälkeen myös tipahtaa.

Sais kyllä lähteäkin. Valittaa pikkuasioista, siitäkin piti suuttua, kun ei ollut itse päässyt tarpeeksi ääneen iltakeskustelussa ja muita kilpailijoita oli sitten pyytämässä anteeksi. Ei hyvä.

Tähtityttö sanoi:
Äänetäkää TIMOA!! Timo ulos. Sen olemus oksettaa mua yhä.:curs: :urjo:

Sen mä teen. Uusi mahis taas saada lusmuilija veke! Wuhuu :D

Tiina näytti romahtaneen, niinku protsku arvelikin..Varmaan kilahtaa ens viikolla monta kertaa.

AJ Styles sanoi:
Tiina näytti romahtaneen, niinku protsku arvelikin..Varmaan kilahtaa ens viikolla monta kertaa.

Varmasti! Nyt se piipittävä _pallopää_pygmi_ pihalle siitä talosta!
ELI Tiina pihalle, niin ohjelman laatu paranee huomattavasti :lol2:

Niin pelkään kyllä että Tiina joutuu lähtemään. Itse kovasti toivon Timon poistumista, ja vaikka Tiina ärsyttävä olisikin niin luulen ettei ole viihdyttävää jos talossa olisi vain yksi nainen. Ennemmin sellainen edes kohtalainen sukupuolijakauma.

Btw: Oli hauskaa huomioida kuinka Timo itsekin tunnusti olevansa vähiten miehekäs jne. Se oli kyllä hyvä kun sanoi että jos miehet häntä iskee niin hän flirttailee takaisin, homo-ikonipa tosiaan, kyllä poika tietää :lol2:

Kyllä pisti ärsyttämään se Tiina taas oikeen kunnolla. Hän oli kateellinen niistä juhlista. ja sitten häntä ärsytti ku Pertulla on niin hyvä itsetunto. :wall:

kaks kysymystä:

1) Saiko kukaan selvää mitä se Terhi inisi Tiinalle kun eilisen jakson lopussa talutti sitä onnetonta kääpiötä pitkin pihaa?

2) 24/7 omaavat, onko se Terhi tosiaan niin hyljeksitty hahmo mitä antaa itestään ymmärtää, ku kokoajan asiasta valittaa?

inflames sanoi:
1) Saiko kukaan selvää mitä se Terhi inisi Tiinalle kun eilisen jakson lopussa talutti sitä onnetonta kääpiötä pitkin pihaa?

HALUAN MYÖS TIETÄÄ! Mä en saanu paskaaka selvää muuta ku et se sanoi olevansa aivan raivoissaan tai jotain ja loppua en kuullu... Prkl!

Ne ketkä kuuli niin velvollisuutenne on selvittää ASAP :whip: :lol2:

Aika lehmiä ne akat, jos yllätyksenä tuli jommankumman nimeäminen. Varsinkin pygmin olisi luullut aavistavan, että saa seuraavaksi fudut talosta.

Alkaa Pertullakin vähän läppä jo täristä. Alkaa pelaamaan roolia ja sen takia suosio ei kanna.

Suositut

Back
Ylös Bottom