Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Ei voi olla noin ärsyttävää kuin Minna. Timo toteaa, että turha sitä on spekuloida (mitä tapahtuu Katin lähdön jälkeen), niin Minna valittaa kaikille asiasta miksei saa spekuloida ja varmaan jatkaa tota taas loppuviikon. :curs:

Ei naisia pysty käsittämään. :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Repesin aika huolella, kun Perttu pummasi BB:ltä röökiä synttäreilleen:"semmosta vihreetä".

neutraali sanoi:
no niin minna nyt pihalle ja seuraavaksi kalkkuna tiina tai terhi the blösö

Tiina ja Terhi äänestävät jatkossa joko Timoa tai Perttua pudotukseen. Mika ja Antti ovat tyttöjen silmissä "koskemattomia".

Mikalla ja Pertulla on selvästi vitutus siitä kun Tiina kitisee koko ajan. Miesten koalition johtajana he voivat laittaa Tiinan pudotukseen ennen Terhiä. Sitä on vaikea tietää miten he äänestävät Neiti-Timon suhteen jatkossa.

Terhin taktiikka on tosi ärsyttävä ja kaksinaamainen mutta arvioisin että hän menee kilpailussa pitemmälle kuin Tiina. Aina kun ovat Tiinan kanssa kahdestaan niin alkaa miesten dissaaminen. Sitten heti kun joku pojista tulee paikalle niin Terhi laittaa iloisen hymyn naamalle, aloittaa pään nyökyttämisen ja sanoo joka asiaan "niin, niin".

Ei oo reiluu jos finaalissa ovatkin vastakkain Terhi ja Mika mutta tämä skenaario alkaa näyttää erittäin mahdolliselta. Pertun akilleen kantapää saattaa olla liian suorat kommentit muista kilpailijoista. Mä kiinnitin tähän "takakireyteen" huomiota jo syyskuun alussa mutta Kuningas Perttu käänsi asian edukseen huumorilla. Riittääkö pöördismejä loppuun asti, se nähdään lähimmän kuukauden sisällä. :)

P.S. Veikkaus pudotuksista: Minna-Timo-Tiina-Perttu-Antti-Terhi-Mika. Ollaan tarkkoina tuon Terhin suhteen jatkossa!

On kyllä todella rasittava bitch tuo Minna. Tilittää sitten vielä toisten kykenemättömyyttä empatiaan! Ei oo mun mielestä mikään ihme, jos toisten empatiat ei herää Minnan puolesta... No, sunnuntaina se lähtee :)

milhouse sanoi:
On kyllä todella rasittava bitch tuo Minna.
Ja juuri kun luulee ettei se voi tulla enää rasittavammaksi, se hakee laatikostaan JÄLLEEN KERRAN sitä teippiä ja alkaa räpeltää sen kanssa.

protsku sanoi:
...
P.S. Veikkaus pudotuksista: Minna-Timo-Tiina-Perttu-Antti-Terhi-Mika. Ollaan tarkkoina tuon Terhin suhteen jatkossa!

Oma veikkaus: Minna-Timo-Tiina-Terhi-Antti-Perttu-Mika

Tilanne voi tosin kääntyä ihan uudelleen kun Minna lähtee. Sluibailija Timo saattaa jopa mennä pidemmälle, mutta tältä näyttäisi minun mielestä tilanne nyt.

Perttu kyllä puhuu mitä sylki suuhun tuo, joka voi koitua kohtaloksi. Tosin katsojat voi hyvinkin pysyä pertun puolella vaikka tämä laukoisikin kyseenalaisia kommentteja muista.

Eihän sillä ole mitään väliä montako kertaa Perttu siellä äänestyksessä tulee olemaan. Vaikka Perttu mitä laukoisi muista ja ne muut pistäisivät Pertun äänestykseen kerta toisensa jälkeen ei sillä ole väliä, kunhan vain katsojat ovat Pertun takana ja näin tulee olemaan loppuun asti. Perttu voittaa ja Mika tulee toiseksi.
Oma veikkaukseni:Minna-Terhi-Tiina-Timo-Antti-Mika-Perttu.

Itse olen myös sitä mieltä että Perttu mitä todennäköisimmin voittaa, puhuipa sitten oikeastaan mitä tahansa. Syy siihen on aika ilmeinen ainakin omasta mielestäni: Katsojat ja varsinkin tekstareilla äänestäjät ovat todennäköisesti aikalaisen nuorta porukkaa, oletan ohjelman kiinnostavan eniten 13-35 ikäisiä ihmisiä, ja eniten ehkä 15-25. Näitä ihmisiä usein [varsinkin mitä nuorempaan mennään] hauskuuttaa ylikin menevät jutut ja kohtalaisen idiootteja kommenttejakin suvaitaan, luulen siis ettei Perttua yleisö äänestä pois vaikka mitä sammakkoja suusta pomppisi. Mika miellyttää itseäni kaikinpuolin hyvin paljon, pitäisin heebosta myös IRL. Toivon hänen voittavan mutten pahastu vaikka Perttu korjaisikin potin.

Viettävät parhaillaan Isä Pernoon eli Pertun synttäreitä, teemana keskiaika. Ilotulitukset ja kaikki. Alkoholia tarjolla tarpeeksi, saas nähä miten käy...

Taitaa Tiina joutua Minnan lähdön jälkeen äänestykseen, toinen voi olla Timppa tai Perttu. Riippuu naisten äänistä, Mika ja Pertuu antaa todennäköisesti 2 pistettä Tiinalle.
Terhi tuntuu tulevan jätkien kanssa hyvin toimeen, eikä saa nimeämisiä :arvi:.

Rontto sanoi:
Taitaa Tiina joutua Minnan lähdön jälkeen äänestykseen, toinen voi olla Timppa tai Perttu. Riippuu naisten äänistä, Mika ja Pertuu antaa todennäköisesti 2 pistettä Tiinalle.
Terhi tuntuu tulevan jätkien kanssa hyvin toimeen, eikä saa nimeämisiä :arvi:.
joo seuraavaan äänestykseen tosiaan joutuu timo tai tiina tai terhti. voi joutua ehkä mika tai anttikin.

neutraali sanoi:
joo seuraavaan äänestykseen tosiaan joutuu timo tai tiina tai terhti. voi joutua ehkä mika tai anttikin.

Älä vitussa. Seuraavassa äänestyksessä on enää 6 asukkia jäljellä, joten joku noista sinne väkisinkin joutuu ;)

Mahtaakohan ton Katin tilalle nyt sitten tulla joku? Homma tosiaan kaipaisi yhtä hemaisevaa naista lisää...

Integrandi sanoi:
Älä vitussa. Seuraavassa äänestyksessä on enää 6 asukkia jäljellä, joten joku noista sinne väkisinkin joutuu ;)

..
no tuohan oli tarkoitettu naljailuna rontolle, kun hän luetteli melkein kaikki:)

neutraali sanoi:

Niinhän se taitaa olla :lol2:

:offtopic: Kuinka pian Suomeen saadaan Big Brother II ja Big Brother III? Jos formaatti on tarpeeksi suosittu niin ehkä SubTV laittaa niitä kaksi tuotantojaksoa vuodessa. Onhan siellä talo ja kamerasysteemit jo valmiina sitten.

Uskon että jatkossa kilpailijat taktikoi paljon enemmän tästä ensimmäisestä BB:sta oppia saaneena. Talon sisällä pariutuminen mm. näyttää johtavan aika varmasti pudotukseen. Samoin, vaikka olisi millainen supliikkimies niin kannattaa aloittaa matalalla profiililla kuten Perttu teki ohjelman alussa. Jani joutui pudotukseen heti ensimmäisenä kun ei malttanut tutustua muihin kilpailijoihin vaan oli koko ajan itse äänessä. :)

protsku sanoi:
:offtopic: Kuinka pian Suomeen saadaan Big Brother II ja Big Brother III? Jos formaatti on tarpeeksi suosittu niin ehkä SubTV laittaa niitä kaksi tuotantojaksoa vuodessa. Onhan siellä talo ja kamerasysteemit jo valmiina sitten.

Uskon että jatkossa kilpailijat taktikoi paljon enemmän tästä ensimmäisestä BB:sta oppia saaneena. Talon sisällä pariutuminen mm. näyttää johtavan aika varmasti pudotukseen. Samoin, vaikka olisi millainen supliikkimies niin kannattaa aloittaa matalalla profiililla kuten Perttu teki ohjelman alussa. Jani joutui pudotukseen heti ensimmäisenä kun ei malttanut tutustua muihin kilpailijoihin vaan oli koko ajan itse äänessä. :)
Kyllä taitaa tullu BB2 ainakin.. Ei nelosella oo rahaa purkaa tommonen talo yhen kauden jälkee.. :)

Toi on kyllä ihme sarja, tavallisia ihmisiä seurataan suljetussa talossa kameroilla ja porukka jaksaa viä kattookkin tommosta. :rolleyes:
Ja hauskinta tässä on se, että mäkin oon jääny jumiin tohon sarjaan, kun muijalla on 24h live. :jahas:
Kyllä perttu voittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom