Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Prostkun tiedosta poiketen...

Minnan ääniä ei nollata, vaan jatketaan tuosta samasta tilanteesta. Ainakin näin radiossa ohjelman tuottaja tms. totesi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh... nyt tätä on hieman vaikeampi lukea mutta toivon vielä voivani keskustella itse ohjelman aikana tapahtuneista jutuista. Niin fanaattinen en sentään ole että seuraan niitä palstoja ja jotain 24/7 kanavaa joten edes snadi jännitys säilynee :)

Tänks!

cuscus sanoi:
Klikkaa sivua ja paina control-A, jos ei spoilaus haittaa ;)

Katos saatana. Kiitos! :haart:

voi vittu saatana, käyttäkää niitä spoilereita perkele. vittu että vituttaa ku tietää etukäteen mitä tapahtuu :curs:

neutraali sanoi:
voi vittu saatana, käyttäkää niitä spoilereita perkele. vittu että vituttaa ku tietää etukäteen mitä tapahtuu :curs:

Hahhaa..koitti se päivä kun neutraalia vituttaa tietää etukäteen BB:n tapahtumat :lol2:

Pitäisköhän perustaa kaksi threadia.

1. Suomen Big Brother reaaliaikaisena
2. Suomen Big Brother vuorokauden viiveellä

Mistä löytyy galluppeja pudotusäänestyksestä??

Eka kertaa sillä on jotain väliä kun ärsyttävä Timo on siinä mukana. Luin tossa ketjua läpi ja en enää pidä itseäni niin outona ku oon koukussa tohon ohjalmaan!! :D

Kaikista tyypeistä eniten ärsyttää just toi timo. Tytöistä Minna käy hermoon, muttei vedä vertoja timolle. Muut on aika lailla jees... Etenkin Perttu ja Lintsi!

Satuitteko näkee ku ne anto eilen nimiä niille kanoille? Jumalaut mä nauroin kippurassa, kun Perttu tokas Timolle että älä sitten mene purkamaan paineitas tohon Hannaan! LOL

Sorruin tänään katsomaan melkein kokonaisen jakson :nolo: Siis.. miten helvetissä se yks eukko jakso rutista siitä kun se ei päässy tekemään niitä pipareita ? Mika yritti kovin selitellä ja paikkailla tilannetta, mut ei näyttänyt juurikaan auttavan. Mä en kestäis tossa talossa hetkeekään jos kaikista asioista tulee tollasta kitinää.

joo se tiina otti muakin aivoon ja oikein kunnolla. ihme vinkuja.

trebla sanoi:
Sorruin tänään katsomaan melkein kokonaisen jakson :nolo: Siis.. miten helvetissä se yks eukko jakso rutista siitä kun se ei päässy tekemään niitä pipareita ? Mika yritti kovin selitellä ja paikkailla tilannetta, mut ei näyttänyt juurikaan auttavan. Mä en kestäis tossa talossa hetkeekään jos kaikista asioista tulee tollasta kitinää.

Sehän nyt on kitissy aikasemmin, mm. se aamupalajuttu.. mua ärsyttää kanssa. Näytti kyllä Mikaakin vituttavan, ihme että Tiina ei saanut enempää ääniä viime nimeämisessä!

Vaikka Mika on niin ihana, on Perttu silti enemmän äijä. Ihan parhaat naurut on koko syksynä tarjonnut vihtiläinen. Ja kun näitä tulee monta uutta päivässä... joo on mulla tylsä elämä, mutta mitä mä teen kun BB loppuu joulukuussa ja Perttu pääsee kotiinsa?!

"Aamulla talon piha oli hennon, kauniin lumipeitteen alla, niin Perttu tyylilleen uskollisena: "No nyt se piha on viimestään pilalla!"

:D

mika on se äijjä. pertttu on pöljä/yksinkertainen ja sen takia niille sen jutuille saa repeillä aina välillä:)

:curs: :curs: :curs:
Tuo Minna alkaa olla kyllä todella ärsyttävä!
Vetää herneitä nenäänsä jokaisesta pikku asiasta, tollanen herkkänahkainen valittaja pois tuolta ja äkkiä! Raaaaahh!!

Sepi80 sanoi:
:curs: :curs: :curs:
Tuo Minna alkaa olla kyllä todella ärsyttävä!
Vetää herneitä nenäänsä jokaisesta pikku asiasta, tollanen herkkänahkainen valittaja pois tuolta ja äkkiä! Raaaaahh!!
samaa mieltä

Heh. Vähän repesin kun Isoveli yritti sellaisella oikein pätevällä ja hieman vittuilevalla äänensävyllä kysyä että mikä siinä kukon kiinniottamisessa oli NIIN vaikeaa :lol2:

Mikalla oli kyl hyvä reagointi... Muutenki se metsästys oli aika huvittavaa katseltavaa, Timokin siellä pyyhkeen kanssa heilui kuin joku Matador konsanaan :lol2:

mikalla on kyllä hyvät hermot. itse oisin räjähtänyt sille big brotherin kukko kyssärille(tai siis lähinnä sille kun se kysymys tuli niin vittumaisella äänen sävyllä) :). no niin minna nyt pihalle ja seuraavaksi kalkkuna tiina tai terhi the blösö :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom