Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tombster sanoi:
Sama juttu mulla. :D

Eli kaikki on täydellista kun vielä postataan rakeisia tissikuvia suihkusessioista halukkaille :hyper:

training_day sanoi:
Tää on kyllä hyvä threadi. Itse en jaksa seurata tuota sarjaa, mutta tätä lukemalla pysyy loistavasti kärryillä :lol2:
Täysin samaa mieltä! :kippis1:
Hajonnut noihin "nimi"-ärsyttää-juttuihin useamman kerran :D

JP Fux sanoi:
Katosoin eilen ensimmäistä kertaa puolikkaan jakson ja suorastaan järkytyin kun kaikki äijät pomppi sielä munasillaan. Pitää tänään katsoa koko jakso. :D
:jahas: ootko kenties puutteessa :) . mua oikeesti jotenki ahistaa ku ne hilluu munasillaan tuolla.

MissEvilEve sanoi:
Vaikea sanoa sen tarkemmin. Toisia ärsyttää Terhi, toisia Minna, mutta tämän threadin perusteella helevetin monia ärsyttää Timon vässykkämäisyys.
Pakkotoistolle kirjoittavat ihmiset edustavat aika suppeaa ihmisryhmää, joten tästä on aika vaikea arvioida, että ärsyttääkö Timo muitakin suomalaisia kuin salilla käyviä. Kun salilla on käynyt, alkavat laiskat kukkakepit ärsyttämään ja Timo kuuluu näihin. :)
Ps. En tiedä vaikuttiko avautumiseni siihen että SniffDaddy vaihdoit avatariasi, mutta kiitos kuitenkin :piis:

neutraali sanoi:
:jahas: ootko kenties puutteessa :) . mua oikeesti jotenki ahistaa ku ne hilluu munasillaan tuolla.
Mulle tuli vähän paha olo eilen, kun se Timo tunki persettään sen ämmän naamalle siellä paljussa.

Kyllä täälläkin sitä Timoa inhotaan. Tulee mieleen sellainen, että se on oikeasti homo, mutta yrittää peitellä sitä kovalla naisten kaatamisella.

Nönnii, tänää pääsee Timo oikee tissei hiplailee.. :)

lej sanoi:
Kyllä täälläkin sitä Timoa inhotaan. Tulee mieleen sellainen, että se on oikeasti homo, mutta yrittää peitellä sitä kovalla naisten kaatamisella.

Samaa mieltä osittain. Luulin aluksi Timon olevan homo, oletin hänen kuuluvan siihen homokiintiöön mikä yleensä kaikissa tosi-tv jutskissa on edustettuna. Vähän yllätyin kun ei ollutkaan sillä Timon ulkoinen olemus, puhetyyli sekä muut vartalon eleet ovat hyvin samankaltaisia kuin ns. naismaisilla homoilla. Timo on hyvin neitimäinen.

En siitä sitten tiedä olisiko muka oikeasti, eiköhän se ihan hetero ole tai enemmänkin bisse, ja sillä ei ole minulle mitään merkitystä millaisen seksuaalisen suuntautumisen kukin ihminen omaa.

Mutta aidosti ihan homoksi luulin, ja tälläistä olen kuullut muiltakin että näin on erehdytty, eikä vain meidän kotona :)

lej sanoi:
Mulle tuli vähän paha olo eilen, kun se Timo tunki persettään sen ämmän naamalle siellä paljussa.
Mulle ja vaimolle tuli vähän paha olo kun huomattiin, että Timon perse on leveämpi kuin sen hartiat.

Voi vittu mikä jakso. Käsite myötähäpeä pääsi uusiin sfääreihin. Varsinkin, kun Perttu yritti säätää Terhin rintsikoita :itku:

Oliskohan se naiselle niin vaikeaa olla yksi päivä ilman rintsikoita+meikkiä?

"Voisitko vähän möyhiä tota toista rintaa.." :lol2:

Integrandi sanoi:
Voi vittu mikä jakso. Käsite myötähäpeä pääsi uusiin sfääreihin. Varsinkin, kun Perttu yritti säätää Terhin rintsikoita :itku:

Oliskohan se naiselle niin vaikeaa olla yksi päivä ilman rintsikoita+meikkiä?

"Voisitko vähän möyhiä tota toista rintaa.." :lol2:

Päivä ilman rintaliivejä on kammottava ellei rinnat ole hyvin pienet. Rintakudos tuntuu inhottavalle ollessaan liian vapaana ja heiluvana, olotila on huomattavasti parempi kun rinnat on kohtalaisen tiukahkosti rintakehää vasten painettuna, joko superkireässä topissa tai rintaliiveissä.

Itse en ainakaan pysty olemaan ilman rintaliivejä, enkä tunne juurikaan naisia [edes pienirintaisia] jotka viihtyisivät paljaaltaan, toki poikkeuksia varmasti on.

Tuo rinnan möyhiminen on täysin normaalia, itselleni rintaliivit puettaessa ne pitää vääntää ja kääntää päälläni oikeaan asentoon ja rinnat asetella tarkasti kuppeihinsa niitä vetäen alhaalta/sivuista jne jotta istuvat sinne kunnolla. Mitään vittumaisempaa ei olekaan kuin kiristävät kaarituet painamassa puolessavälissä rintaa tai törkkimässä kainalokuoppaan koska liivit eivät ole asettuneet paikoilleen kunnolla.

Joten mitä ihmeen myötähäpeää tarvii tuntea täysin normaaleista asioista?

MissEvilEve sanoi:
Joten mitä ihmeen myötähäpeää tarvii tuntea täysin normaaleista asioista?

Kiitos valaisevasta tietopaketista. Mutta eipä taida olla Pertulle jokapäiväistä normaalia puuhaa pujotella Terhille rintsikoita päälle.

Integrandi sanoi:
Kiitos valaisevasta tietopaketista. Mutta eipä taida olla Pertulle jokapäiväistä normaalia puuhaa pujotella Terhille rintsikoita päälle.

No ei, mutta pujottihan Mika Tiinalle ja Timo Katille jne... Jotenkin missasin sen mistä syystä myötistä ois pitänyt tuntea...

MissEvilEve sanoi:
rintaliivejä...heiluvana...superkireä toppi...rinnan möyhiminen...rinnat...

mitä ihmeen myötähäpeää tarvii tuntea täysin normaaleista asioista?

Kuka tuota nyt tarkemmin kyyläsi, joutuivatko naiset korjaamaan miesten kassipaketin asentoa säännöllisen väliajoin eli ns. rouhimaan munia? Loppupeleissä bokserin mutkaan juuttunut kives voi pysäyttää aikuisen miehen aika tehokkaasti.

Seuraavan kerran, kun bb talossa on alkoholia tarjolla niin Kathy pääsee Hannan paikalle Timpan käsittelyyn...

DoDo sanoi:
Seuraavan kerran, kun bb talossa on alkoholia tarjolla niin Kathy pääsee Hannan paikalle Timpan käsittelyyn...

Voisin jopa olla samaa mieltä... :kippis1: siis odotellessa... :evil:

älkää sanoko mitään tuolle sniffille milloin se tehtävä alkaa, että se joutuu seuraan tuota sarjaa itse :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom