- Ikä
- 36
Sama juttu mulla. :Dtraining_day sanoi:Tää on kyllä hyvä threadi. Itse en jaksa seurata tuota sarjaa, mutta tätä lukemalla pysyy loistavasti kärryillä :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu mulla. :Dtraining_day sanoi:Tää on kyllä hyvä threadi. Itse en jaksa seurata tuota sarjaa, mutta tätä lukemalla pysyy loistavasti kärryillä :lol2:
Tombster sanoi:Sama juttu mulla. :D
Täysin samaa mieltä! :kippis1:training_day sanoi:Tää on kyllä hyvä threadi. Itse en jaksa seurata tuota sarjaa, mutta tätä lukemalla pysyy loistavasti kärryillä :lol2:
:jahas: ootko kenties puutteessa . mua oikeesti jotenki ahistaa ku ne hilluu munasillaan tuolla.JP Fux sanoi:Katosoin eilen ensimmäistä kertaa puolikkaan jakson ja suorastaan järkytyin kun kaikki äijät pomppi sielä munasillaan. Pitää tänään katsoa koko jakso. :D
Pakkotoistolle kirjoittavat ihmiset edustavat aika suppeaa ihmisryhmää, joten tästä on aika vaikea arvioida, että ärsyttääkö Timo muitakin suomalaisia kuin salilla käyviä. Kun salilla on käynyt, alkavat laiskat kukkakepit ärsyttämään ja Timo kuuluu näihin.MissEvilEve sanoi:Vaikea sanoa sen tarkemmin. Toisia ärsyttää Terhi, toisia Minna, mutta tämän threadin perusteella helevetin monia ärsyttää Timon vässykkämäisyys.
Mulle tuli vähän paha olo eilen, kun se Timo tunki persettään sen ämmän naamalle siellä paljussa.neutraali sanoi::jahas: ootko kenties puutteessa . mua oikeesti jotenki ahistaa ku ne hilluu munasillaan tuolla.
lej sanoi:Kyllä täälläkin sitä Timoa inhotaan. Tulee mieleen sellainen, että se on oikeasti homo, mutta yrittää peitellä sitä kovalla naisten kaatamisella.
Mulle ja vaimolle tuli vähän paha olo kun huomattiin, että Timon perse on leveämpi kuin sen hartiat.lej sanoi:Mulle tuli vähän paha olo eilen, kun se Timo tunki persettään sen ämmän naamalle siellä paljussa.
Integrandi sanoi:Voi vittu mikä jakso. Käsite myötähäpeä pääsi uusiin sfääreihin. Varsinkin, kun Perttu yritti säätää Terhin rintsikoita :itku:
Oliskohan se naiselle niin vaikeaa olla yksi päivä ilman rintsikoita+meikkiä?
"Voisitko vähän möyhiä tota toista rintaa.." :lol2:
MissEvilEve sanoi:Joten mitä ihmeen myötähäpeää tarvii tuntea täysin normaaleista asioista?
Integrandi sanoi:Kiitos valaisevasta tietopaketista. Mutta eipä taida olla Pertulle jokapäiväistä normaalia puuhaa pujotella Terhille rintsikoita päälle.
MissEvilEve sanoi:rintaliivejä...heiluvana...superkireä toppi...rinnan möyhiminen...rinnat...
mitä ihmeen myötähäpeää tarvii tuntea täysin normaaleista asioista?
SniffDaddy sanoi:Joko se alko se viikkoskaba?
DoDo sanoi:Seuraavan kerran, kun bb talossa on alkoholia tarjolla niin Kathy pääsee Hannan paikalle Timpan käsittelyyn...
neutraali sanoi:älkää sanoko mitään tuolle sniffille milloin se tehtävä alkaa, että se joutuu seuraan tuota sarjaa itse :evil: