Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
rahkanaama sanoi:
5-minuuttia vilkasin lauantaina ja ihmettelin, miten noin ru..hmm suomalaisen näkösiä muijia valittu mukaan? Rumat antaa helpommin??

Mun mielestä ei tosiaankaan voida yleistää, et suomalaiset olis rumia :eek: , mutta yhdyn tähän sen suhteen, että tonne on kyllä valittu lähinnä ei-kauniita ihmisiä. Aika erikoisia persoonia muutenkin (mitä nyt olen välillä tuota ohjelmaa seurannut). Tai pitäisikö sanoa, että nuo persoonat eivät ole minun makuun. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sportman81 sanoi:
Jep, tuolta ei löydy yhtäkään nättiä ja hyväkroppaista muijaa...

Niin niin mutta kysymys kuuluukin että panisitko? ;)

Kuinkahan mielenkiintoinen BB saatais aikaan jos tonne pistettäs pakkotoistolta teitä hyvännäköisiä ja hyväkroppaisia, hmmmmmm?

Viikko viikon perään "säkenöivää" keskustelua proteiineista, mave:n vyötäröä leventävästä vaikutuksesta ja HST vastaan DC jaarittelua. :hyper:

Battle sanoi:
Mitäs vittua tuokin nyt tarkoittaa, ovatko sun mielestä suomalaiset naiset rumia? :david:
Ei... Erittäin kauniita.

Itse tykkään jos nainen on persjalkainen, ylipainoa ~5-20kiloa, lyhyehköt hiukset ja pyöreät 'tusinakasvot'....

Rautaketju sanoi:
Meikäläisen mielestä se punapää-nimeä-en-muista on ainakin vetävän näköinen misu :kuola:
Samaa mieltä, se onkin sitten ainoa. :D

Tv on täynnä ohjelmia, joissa on vain kauniita ihmisiä. Niille kauniille ja kuuluisille ihmisille joutuu maksamaan paljon palkaa. Esim Frendit hemmot sai kaikki yli miljoona taalaa per jakso. Tän BB formaatin idea on jalostaa paskasta rahaa. Otetaan mahdollisimman taviksia, joihin katsojien on helppo samaistua. Nille ei täydy maksaa mitään. Se voittajan palkkio on ihan karkkirahaa tän koko luokan mediasirkuksessa.

Ei helvetti. Myönnän. IHAN PASKAA!! Anteeksi nyt vaan. Eilen tuli kerrassaan viimeinen pisara.
Taidan kyllä tyytyä jatkossa katsomaan vaan pudotukset.

Yleensä ei tule katsottua realityä, mutta BB iski. Siellä on sen verran hyvä yhteishenki, että katsomisestakin tule hyvälle tuulelle ja sitten jännittää niiden ihmisten puolesta. Mielenkiintoista nähdä, miten tuo pikku yhteisö selviytyy ja miten ihmissuhteissa kehittyy ongelmia ja kuka tippuu. Omat suosikit tuo vielä lisäväriä.

Ja onhan se oma uniikki maailmansa, jota on kiva tirkistellä :kuola:

Kati :rock: :rock: :rock: :kuola:

Mika :rock: :rock:

Perttu :rock:

Antti A on mielettömän kiva, mutta hieman mitään sanomaton. Pidän silti. Antti S saa lähteäkin ja sen jälkeen on vuorossa pitäisi olla Timo the löysä.

Aivan varmasti tuonne olisi saatu 6000 hakijasta hyvännäköisiä talo täyteen, mutta niin ei haluttu tehdä. Ehkäpä ajateltiin katsojien pystyvän samaistumaan paremmin normaalimpiin ihmisiin.

Tähän aiheeseen jollakin tavalla liittyen, suosittelen lukemaan Ben Eltonin kirjan Tappavan kuuluisa.

On se vaan jänskä, et tosiaanki 6000 suomalaista haki tuohon ohjelmaan - vapaaehtoisesti. Minusta ois ihan järkkyä joutua tuollaiseen häkkiin kolmeksi kuukaudeksi. Ei mitään järkevää tekemistä, päivät ois tosi tylsiä ja pitkiä, ei yhteyksiä kavereihin, perheeseen, ei omia harrastuksia, ei pääsis edes lenkille muista liikuntalajeista puhumattakaan (tai tietty vois juosta sitä pihaa ympäri), ei olis omaa rauhaa, kamerat seuraisi jopa paskalle menoa. Omat mokat näytettäisiin uusintoina telkkarissa ja roskalehdissä, menneitä kaiveltaisiin seiskassa... Sitten vielä saisi kuulla että kaikki haluaa äänestää sut pois koska ne ei tykkää susta ja koko Suomen kansa ei tykkää susta koska olet niin ärsyttävä ja ja...
Joo, ei meikä hakenut BB:hen ei...

Tuli telkkarista ruotsinkielinen keskusteluohjelma jossa joku heitti hyvän läpän liittyen tähän bb-pelleilyyn. Keräis parikyt lisää näitä idiootteja vastaavaan proggikseen ja lukittis ne johki taloon elämään muutamaks kuukaudeks. Hauska puoli tässä ois se, että näitä urpoja ei kuvattais ollenkaan. Antais vaan olla. :D Pimeet kamerat joka nurkassa.

Vois vituttaa poispäästettä kun totuus ilmenis... " Enkö minä olekkaan tv-julkkis!?!11 " Dorkat.

... No enpä tiedä että olisko hyvännäköisten ihmisten seuraaminen sen mielenkiintoisempaa. Ainakin itse katson (jos/kun katson) ko. ohjelmaa lähinnä ihmisten välisten jännitteiden vuoksi. Kuten joku jo totesikin, voisi olla kohtuullisen tylsää jos 12 pakkislaista laitettaisiin bb-taloon, ainoa riitä tulisi treenaustyylistä ja/tai protskumerkkien paremmuudesta/huonommuudesta. :)

Ja kyllä kai nää "normaalin" näköiset ihmiset tarjoaa enemmän samaistumiskohteita tälle tavalliselle yleisölle. Kyseessä ei kuitenkaan ole kauneuskilpailu, vaan tarkoituksena lienee hakea kasaan erityyppisiä persoonia erilaisin intressein, joiden kohdatessa syntyy sellaista tosielämän draamaa - jos on syntyäkseen, ainakin toistaiseksi talossa on vallinnut aikamoinen harmonia.

Mun suosikit on (tietysti) Mika ja sitten Antti A. Minna vaikuttaa aidoimmalta ja täyspäisimmältä, mutta kyllä se on porukka mikä rokkaa, ei yksittäiset ihmiset.

... ja koukkuun jäin, vaikken yhtäkään osaa brittien bb:a katsonut, vaikka kaikki sanoo että se oli 100 krt parempi, mun mielestä ihan paska. Mulla taitaa olla huono maku.

dear_a sanoi:
... ja koukkuun jäin, vaikken yhtäkään osaa brittien bb:a katsonut, vaikka kaikki sanoo että se oli 100 krt parempi, mun mielestä ihan paska.
Miten voit tietää jos et ole katsonut?
Brittiversioita tölläsin aika paljonkin, mutta tämä kotimainen ei vain jaksa kiinnostaa. Oliskohan tässä joku kielestä johtuva juttu, että paskanjauhanta englanniksi ei ole niin tylsää kuin sama suomeksi? Tai sitten englantiversiossa oli parempi castingi.

HC76 sanoi:
Tuli telkkarista ruotsinkielinen keskusteluohjelma jossa joku heitti hyvän läpän liittyen tähän bb-pelleilyyn. Keräis parikyt lisää näitä idiootteja vastaavaan proggikseen ja lukittis ne johki taloon elämään muutamaks kuukaudeks. Hauska puoli tässä ois se, että näitä urpoja ei kuvattais ollenkaan. Antais vaan olla. :D Pimeet kamerat joka nurkassa.

Vois vituttaa poispäästettä kun totuus ilmenis... " Enkö minä olekkaan tv-julkkis!?!11 " Dorkat.
Mä näin kans sen ohjelman. Putoilin tolle idealle ihan täysillä. :D On muuten hyvä ohjelma se Hetimiten.

kuka voi sanoa ettei kathy ole aika hlvetin pantavan näkönen?
:kuola: :kuola:

Liitteet

• kathy.jpg
    kathy.jpg
    32 KB · Katsottu: 1 041
Ohjelmahan on ihan paska. Ainoastaan sitä voisi katsoa, jos se olisi täynnä kauniita ihmisiä, jotka nolaisivat itsensä täysin (naimalla tv:ssä jne.). Ei ketään voi oikeasti kiinnostaa joidenkin tavis-hippien elämä.

Tulipa eilen vähän kateltua. Alkoi kyrpimään sen yhden pariskunnan jatkuva runkkailu. Nyt pitää seurata silmä kovana missä vaiheessa ne "kastaa" :D

Saattohoito sanoi:
Tähän aiheeseen jollakin tavalla liittyen, suosittelen lukemaan Ben Eltonin kirjan Tappavan kuuluisa.

Luin sen vuosi sitten reissun päällä ja oli muuten todella surkea kirja :down: Pokkari tuli hommattua siksi, että olin seurannut muutaman jakson brittien bb:tä ja koska jaksot olivat ihan hauskoja ajattelin, että saman tyyppinen kirja voisi potkia. Väärin meni se arvaus ;) Ja murhaaja on .....

The m: Eihän sen kirjan tarkoitus ollutkaan olla mitään kirjan muotoon tehtyä tosi-tv:tä. Minusta siinä ironisoitiin koko tosi-tv-kylttyyriä ja ihmisiä jotka seuraavat sitä / ovat osa sitä. Minusta se oli varsin loistava. Kuten muutkin ko. tyypin teokset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom