Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Vaimo on sarjaan todella pahasti koukussa. Tulee tuota itekkin aika paljon katottua, mutta aika paljon sivusilmälle (lukemisen/pelaamisen sivussa). Ihan katottavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilisessä jaksossa muut alkoi ottaa jo lämpöä Timon ja Hannan "lussutuksesta", kun siinä sohvalla nuoleskelivat. Oli viesti aika selvä:" molemmissa makuuhuoneissa ei ole ketään, joten siellä saisitte olla rauhassa". (jolloin muut saisivat olla rauhassa). Seuraavassa äänestyksessä Timo ja Hanna saa ääniä ja Perttu jää taloon ilman pudotusuhkaa.

Siis luoja mitä schaissea toi oikeesti on. Tuli tossa imutettua yks jakso kun ei subi näy ja siis oikeesti. :D 5 min jaksoin kattoa jonka jälkeen netissä tyhjänpäiväinen surffailu oli kiinnostavampaa.

ang0 sanoi:
Mikä vittu tolla Timolla on hätänä?
Kaveri puhuu kuin hintahtava kehitysvammainen ja on ulkonäöltään verrattavissa vuoden -45 keskitysleirilöytöihin.

edit: onpa kumma, että kaveri minkä näkee tv:ssä, voi rasittaa näin kovin :david:

Joo älä välitä. mua se rasittaa niin paljon että jätän kattomisen suosiolla väliin niin kauan kunnes se putoo.. YÖK!

Sekuntiakaan en ole kattonut.Vahingossa subbarin mainoksissa jonkun
punapään nähnyt pyörivän ympäri huonetta.
Mää tiedän muutenkin mitä tää elämä on-samaa paskaa eri päivä.

ang0 sanoi:
Mikä vittu tolla Timolla on hätänä?
Kaveri puhuu kuin hintahtava kehitysvammainen ja on ulkonäöltään verrattavissa vuoden -45 keskitysleirilöytöihin.

edit: onpa kumma, että kaveri minkä näkee tv:ssä, voi rasittaa näin kovin :david:

Vittu mitä laumasieluisia spedejä tämä foorumi on täynnä. Kaikkien on päästävä boostaamaan virtuaaliegoaan tähän threadiin.

Mikä vittu teillä on hätänä?

Ang0 ja Tähtityttö voisivat upata kuvansa foorumille. Olisi kiva nähdä minkä näköisillä henkilöillä on varaa suoltaa tuollaisia henkilökohtaisuuksia.

Integrandi sanoi:
Ang0 ja Tähtityttö voisivat upata kuvansa foorumille. Olisi kiva nähdä minkä näköisillä henkilöillä on varaa suoltaa tuollaisia henkilökohtaisuuksia.

Hahhah, herrat herrat, kaipa nuo persoonat jotka tietoisesti tuohon mahtavaan formaattiin hakivat itsensä hölmöilemään, ovat vapaata riistaa kaikenlaiselle kommentoinnille.

Ja sekö, että olen itse ruma ja läski, enkä uppaa kuvaani tänne, estää kommentoimasta jonkun kuikelon olemusta, joka nyt sattuu jostain syystä vituttamaan? Niinkös? voivoi

Tuli tossa pari päivää sitten itsekkin katsottua pieni pätkä kyseistä ohjelmaa, eikä voi muuta sanoa kuin että Suomessa ei todellakaan osata tehdä näitä reality-ohjelmia. Jos halutaan tehdä kunnon BB mukana täytyy aina olla homo, lesbo, maalaisjuntti, kiihkokristitty ja äärimuslimi, niin ja tietysti näiden sekoituksia :D. Sitten jos mitään ei ala tapahtua niin annetaan porukalle vaan ihan helvetisti viinaa.

Tuneli sanoi:
Tuli tossa pari päivää sitten itsekkin katsottua pieni pätkä kyseistä ohjelmaa, eikä voi muuta sanoa kuin että Suomessa ei todellakaan osata tehdä näitä reality-ohjelmia. Jos halutaan tehdä kunnon BB mukana täytyy aina olla homo, lesbo, maalaisjuntti, kiihkokristitty ja äärimuslimi, niin ja tietysti näiden sekoituksia :D. Sitten jos mitään ei ala tapahtua niin annetaan porukalle vaan ihan helvetisti viinaa.

Nuo valitaan sitten seuraavaan Suomen BB:hen. Tuota viinakikkaa käytetään jo siellä.

Eleonoora sanoi:
Mun mielestä ei tosiaankaan voida yleistää, et suomalaiset olis rumia :eek: , mutta yhdyn tähän sen suhteen, että tonne on kyllä valittu lähinnä ei-kauniita ihmisiä. Aika erikoisia persoonia muutenkin (mitä nyt olen välillä tuota ohjelmaa seurannut). Tai pitäisikö sanoa, että nuo persoonat eivät ole minun makuun. :rolleyes:
Ääh... pakko se on ny sitten tätäkin threadiä kommentoida... :rolleyes: Musta noi Suomen BB:ssa olevat tyypit on ihan kivannäkösiä ja etenkin persoonallisen näköisiä. Semmoinen iskee meikäläiseen paljon paremmin kuin mitkään missi- tai söpöpoika (okei, niistä äijistä pari menis ehkä tohon kategoriaan ;)) -lookit. Kyllähän tuota katselee jo ihan vaikka tuon Mikan takia, :pan..... hups :nolo:

Muutenkin toi on musta ihan mukavaa "aivot standbylle" -viihdettä katseltavaks just siinä ennen nukkumaanmenoa.

Integrandi sanoi:

Taitaa olla sun tuttu kun kerta suutut.. ;)
Mä puutuin lähinnä siihen, että se on ärsyttävä, en niinkään ulkonäöllisiin seikkoihin, vaikka täytyy myöntää ettei sen ulkonäkökään oo mua miellyttävä.

Emmah sanoi:
Semmoinen iskee meikäläiseen paljon paremmin kuin mitkään missi- tai söpöpoika (okei, niistä äijistä pari menis ehkä tohon kategoriaan ;)) -lookit.

Arvelisin että Timo ja Antti A? :D

Iina joutais lähteä helevettiin sieltä jo. Ei sitä jaksa enää katella.

Reason sanoi:
Iina joutais lähteä helevettiin sieltä jo. Ei sitä jaksa enää katella.
Jep, Iina ja se toinen Mervin näköinen puhun-itsestäni-miljoona-kertaa-enemmän-kuin-kukaan-jaksaa-kuunnella -eukko pihalle ja nopsaan! Oikeasti vituttaa että ne jaksaa pisteitä antaessaan avautua Pertusta "kun sen kanssa ei oikein ole hyviä keskusteluja".

Hmmm, alankohan jäädä koukkuun...

D.Yates sanoi:
Jep, Iina ja se toinen Mervin näköinen puhun-itsestäni-miljoona-kertaa-enemmän-kuin-kukaan-jaksaa-kuunnella -eukko pihalle ja nopsaan! Oikeasti vituttaa että ne jaksaa pisteitä antaessaan avautua Pertusta "kun sen kanssa ei oikein ole hyviä keskusteluja".

Hmmm, alankohan jäädä koukkuun...
Just, Iina ja Minna. Vitun ääliömäinen voimakaksikko. Se Iina kyllä meni ihan paskaksi eilen kun joutui äänestykseen. Just tämä vitun ainainen kitinä Pertusta saa luumun tummumaan aika tehokkaasti. Ilman niitä Pertun ja Mikan juttuja joutuis varmaan sitten kuunteleen sen ämmän nasaalia vinkunaa ja kattoon kuinka hedelmäpoika Timo vaan halailee sen vosunsa kanssa all-the-live-long-day. Ja sitten kun näistä äänestykseen joutuneista tuli sellanen kooste niin silloin se saakelin lortto itki kuinka rankkaa on olla kaunis. "Onhan se kivaa kun ne sanoo et sä oot tosi kaunis, ei sitä jaksa kuitenkaan kolmee kertaa päivässä kuunnella". Saatanan saatana. Hanaa helvettiin koko akka. :curs:

Edit: Kylläpä tuli avautuminen. Huh, helpotti kummasti. Ja mä oon jo kyllä koukussa tuohon paskaan. :D

Reason sanoi:
Just, Iina ja Minna. Vitun ääliömäinen voimakaksikko. Se Iina kyllä meni ihan paskaksi eilen kun joutui äänestykseen. Just tämä vitun ainainen kitinä Pertusta saa luumun tummumaan aika tehokkaasti. Ilman niitä Pertun ja Mikan juttuja joutuis varmaan sitten kuunteleen sen ämmän nasaalia vinkunaa ja kattoon kuinka hedelmäpoika Timo vaan halailee sen vosunsa kanssa all-the-live-long-day. Ja sitten kun näistä äänestykseen joutuneista tuli sellanen kooste niin silloin se saakelin lortto itki kuinka rankkaa on olla kaunis. "Onhan se kivaa kun ne sanoo et sä oot tosi kaunis, ei sitä jaksa kuitenkaan kolmee kertaa päivässä kuunnella". Saatanan saatana. Hanaa helvettiin koko akka. :curs:

Edit: Kylläpä tuli avautuminen. Huh, helpotti kummasti. Ja mä oon jo kyllä koukussa tuohon paskaan. :D

Samaa mieltä.
Ja mäkin oon ihan koukussa tohon paskaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom