Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on sitten tämä jonglööri-kielenkääntäjä pudotusuhan alla. Pahalta näyttää. Toivoisin kuitenkin että menee jatkoon vielä tässä vaiheessa. :)

Kaiken kaikkiaan vaikuttaa siltä että miehistä 3 on menossa kilpailun ihan viimeisille kierroksille asti koska yksikään heistä ei saanut pudotusmainintaa muilta kilpailijoilta. Naisten puolella tilanne on paljon monimutkaisempi kun he näyttävät äänestävän toisiaan ehdolle pudotukseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllähän toi sarja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta..muutama henkilö tosin ärsyttää, mutta onneksi toinen heistä on putoamisuhan alla: Perttu. Jostain syystä miehen olemus ei vakuuta. Eilisessäkin ohjelmassa yksi tyttö opetti muille yhtä tanssia, mitä tekee Perttu: istuu sohvalla eikä edes yritä.

Itse toivon tässä vaiheessa että Kathy(Cathy?) voittaisi. Tämäkin vain yhden ihmisen mielipide 3 jakson perusteella.

No niin, Jani otti ja putos. HYVÄ! Sitä sen ylenpalttista pälätystä ei olis jaksanu enää kauaa.
Seuraavasta pudotuksesta tulee jännempi, kun porukka alkaa pikkuhiljaa tutustua toisiinsa. Veikkanpa, että tytöt äänestää toisiaan ulos.

Ei jeesus mitä paskaa, niinkuin joku jossain sanoikin: "Katson ennemmin vaikka itseäni peilistä tai MTV3 yöchattiä kuin tätä sontaa" :urjo:

Kuten joku jo tuolla mainitsi helposti unohtuu että suomessa nämä voittopalkkiot on aina verotettavaa tuloa. Arpajaiset on sit eri asia. Onhan verojen jälkeen noin 35t eukkoa kuitenkin käytännössä 3kk:ssa koko vuoden liksa. Ja jos voittaja on opiskelija menee tosiaan opintotuki mut tietty opiskelijalle iso raha siitä huolimatta.

Exc666 sanoi:
Olin äsken näkevinäni Antti A:n sylissä Pakkotoisto-pipon! :rock:

Näitkö, vai luulitko vaan? ;)
Helkutti, kun ne ei enää muusta puhu kun runkkaamisesta. Jos ei jutut parane, niin joutuu skippaamaan kaiken muun paitsi pudotukset.

..vaikka en mä kuitenkaan voi, oon jo addiktoitunut..

Kerrankin ohjelmassa tapahtui jotain: lauma gännisiä kiipesi taloon la-yönä. Maistelivat tietysti siideriä ja porekylpivät. Kuvat tulee varmaan Seiskaan ens to...
STONE BAY 32!

Integrandi sanoi:
Tuntuu, että noi emännät menee päivä päivältä rumemman näköisiksi. Tuli melkein paha olo kun kamera tarkensi yhden lyylin kasvoja...
5-minuuttia vilkasin lauantaina ja ihmettelin, miten noin ru..hmm suomalaisen näkösiä muijia valittu mukaan? Rumat antaa helpommin??

En kyllä muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka kehtaavat myöntää katsovansa tälläistä sontaa? :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
ru..hmm suomalaisen näkösiä muijia valittu mukaan? Rumat antaa helpommin??

Mitäs vittua tuokin nyt tarkoittaa, ovatko sun mielestä suomalaiset naiset rumia? :david:

Anteeksi :offtopic:

Minä katson ja ei edes hävetä myöntää. Töllöstä tulee sitäpaitsi paskempaakin ohjelmaa.....nimittäin jotain vitun jääkiekkoa ja formulaa.

niin.. tosiaan bb:tä tulee seurattua sillo tällö ja ennempää mua hävettäs sanoa että tuijotan jääkiekkoa 24/7 :thumbs:
Ja mä en ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka kehtaa tulla forumille asti avautumaan ettei ymmärrä ihmisiä jotka katsovat tollasta sontaa. :D

:jahas:

Kaikki katsokoon mitä lystää.
vaikka katsois pelkkää :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom