Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
protsku sanoi:
Tässä vaiheessa muuten näyttää siltä että on olleet aika heppoisia nuo ohjelmatiedoissa mainostetut lääkäreiden ja psykologien tekemät kilpailijoiden testaukset. Miten ihmeessä punatukkainen tyttö on päästetty ohjelmaan? Heti ensimmäisestä lähetyksestä näki ettei sillä ole mitään mahdollisuuksia pärjätä kilpailussa. Järkyttävää katsottavaa kaikin puolin.

Mun villi veikkaus: ehkä just siksi. Tuolla jossain aikaisemmissa teksteissä vilahti huomio siitä, että ohjelmaformaattiin kuuluisi joku tietty kartta, jonka mukaan valitaan erilaisia ihmisiä mukaan persoonallisuuden mukaan. Mä aloin eilen itsekin uskomaan tähän teoriaan... Eli psykologisen testauksen tarkoitus ei ole ollut pelkästään valita mukaan ihmisiä, jotka ehkä tulisivat kestämään henkisen paineen, vaan myös se, että mukaan saadaan tiettyjä erilaisia persoonallisuuksia, jotta ryhmä olisi mahdollisimman kiinnostava ja että ohjelmassa tapahtuisi katsojia kiinnostavia asioita. Homma voisi käydä aika tylsäksi, jos mukaan valittaisi 12 Suomen tasapainoisinta persoonallisuutta. :D

Ehkä mukana siis on yksi outsideri, joka ehkä tippuu alkuvaiheessa pois, mutta joka ehtii vaikuttaa omalla tavallaan ryhmädynamiikkaan. Periaatteella "kuka lohduttaisi Kathya".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
P.S. Minäkään en ymmärrä sitä että jos ohjelmasta ei kerran pidä niin miksi pitää tulla itkemään sitä foorumille. Vaihtaa kanavaa tai laittaa töllöttimen kiinni.

Ai anteeksi. Mä en tiennytkään että tämä oli BB:n ylistysketju, ja täällä ei saa sanoa omaa mielipidettänä ohjelmasta, (ensimmäisen katsomiskerran jälkeen) jos siitä ei pidä. Thredin otsikkoa pitäisi varmaan tarkentaa...

azzyyr sanoi:
Ai anteeksi. Mä en tiennytkään että tämä oli BB:n ylistysketju, ja täällä ei saa sanoa omaa mielipidettänä ohjelmasta.

Totta kai saa sanoa mielipiteensä ohjelmasta. Mutta kyllä on turha väittää että "vaimo pakottaa katsomaan ohjelmaa" tms.

Jos olette katsoneet niitä alkuperäisiä formaatteja eli UK ja USA Big Brotherit niin ei tätä suomalaista tarvitse yhtään hävetä ainakaan tässä vaiheessa. Ohjelman ideahan on seurata 3 kuukauden ajan miten toisilleen ennestään ventovieraat kilpailijat tulevat toimeen keskenään. Olen aivan varma että ohjelmassa alkaa räiskyä ja tapahtua kun ensimmäiset pari kilpailijaa on äänestetty pois. Sitten taktikoidaan ja pelataan koko rahan edestä. :)

Taitaa olla Big Brotheri aika suosittu juttu täälläkin, kun kohta 20 sivua juttua ohjelmasta.

Ja sitten vielä oma kommentti.

Viimeistään siinä vaiheessa tajusin, että en katso tota ohjelmaa, kun näin sen talon sisustuksen. Suora kopio muiden maiden Big brothereista, lavasteita myöten. Ei paljon nappaa.

protsku sanoi:
Jos olette katsoneet niitä alkuperäisiä formaatteja eli UK ja USA Big Brotherit niin ei tätä suomalaista tarvitse yhtään hävetä ainakaan tässä vaiheessa. Ohjelman ideahan on seurata 3 kuukauden ajan miten toisilleen ennestään ventovieraat kilpailijat tulevat toimeen keskenään. Olen aivan varma että ohjelmassa alkaa räiskyä ja tapahtua kun ensimmäiset pari kilpailijaa on äänestetty pois. Sitten taktikoidaan ja pelataan koko rahan edestä. :)

Mä itseasiassa seurasin sitä ulkomaista BB:tä mikä tuli töllöstä, olikohan viime talvena, ja siinä ohjelman kiinnostus tuli edes jollain tavalla kiinnostavista persoonista. Joihin kiinnostus heräsi heti, kun vähän aikaa ohjelmaa katsoi. Tietysti puolikkaan jakson perusteella saattaa arvio noista suomen BB:n osallistujista olla hieman karrikoitu. Mutta kun en keksimälläkään saa noista hahmoista yhdestäkään sellaista kiinnostavaa persoonaa, jonka seuraamisesta tulisi se punainenlanka ko. ohjelman katsomiseen. Kaikki ovat kuin yhtä jöötiä. Paitsi se hihittelevä jätkä, (minä kerenny niiden nimiä oppia) joka oli lähinnä jotain säälittävän ja itkettävän välimaastosta.

Mutta en missään nimessä dissaa niitä, jotka ovat itsensä sarjan seuraamiseen koukuttaneet. Jos te näätte ohjelman katsomisen arvoiseksi, niin eiku siitä. Makuasioita sano koira, kun muniaan nuoli. Mutta minua ei tuo ohjelma saa tv:n ääreen liimautumaan....

Snoopie sanoi:
Viimeistään siinä vaiheessa tajusin, että en katso tota ohjelmaa, kun näin sen talon sisustuksen. Suora kopio muiden maiden Big brothereista, lavasteita myöten.

Johtuiskohan siitä että on kyseessa Big Brother formaatti.

Pälättäva pullukka lahtee ensimmäisenä, ei tolla selityksen määrällä voi toimia ryhmässa.

protsku sanoi:
Saahan voittaja sitä paitsi 50.000 euroa. Siihen kannattaa jo taktikoida. :)

:offtopic: Mitä juuri SINÄ tekisit tuolla 50.000 eurolla? Laittaisitko äidin ulkomaanmatkaan kuten se 11 neliön koirankopissa asuva kaveri. Jotenkin tuntuu että ei kauheesti järki päätä pakota jos matkoihin pistää rahaa niin paljon vaikka tommosessa asuu. :) Itse ainakin siinä ekassa jaksossa lievästi urputtikin siitä kun asuu niin pienessä kämpässä joten luulis että uuteen kämppään käyttäis fyrkat.

No mutta mitäs minä tuolla viidellä kympillä tekisin? :rolleyes: Pistäisin varmaankin jemma nimiseen paikkaan tuon ja säästäisin siihen asti kun rakennan talon. Ainakin omasta mielestä menis hyvään tarkoitukseen. :)

EDIT: Siis mitä te kaikki tekisitte sillä 50.000 eurolla eikä pelkästään protsku? Tekstistä saattaa käsittää niin että pelkästään protskua tarkotin.

ZweCCo sanoi:
:offtopic:
Siis mitä te kaikki tekisitte sillä 50.000 eurolla eikä pelkästään protsku? Tekstistä saattaa käsittää niin että pelkästään protskua tarkotin.

Minä yritin päästä BB:hen voittamaan tuon 50000€, jotta voisin maksaa verovelat pois ja muuttaa takaisin Suomeen. :rolleyes:

Pari kertaa olen tuota jonkin aikaa katsonut ja yksi asia on vituttanut aika huolella. Nimittäin äänentasot, voiko se ohjaajalle oikeasti olla niin vaikea saada ne äänet toimimaan kunnolla... tuossa kun välillä ei puheesta kuule mitään ja sitten kun menee lisäämään volumea niin eiköhän seuraava kohtaus tule niin perkeleen lujaa...

Maksasin autolainan pois ja varmaan lähtisin pienelle ulkomaan lomalle. Loput säästöön, parempaa kohdetta odottomaan...

ace-oo- sanoi:
Mikään, ei mikään ole mielenkiintoisempaa, kuin lukea, että mitä tekisitte 50 000eurolla. not.

LOL, pientä angstia havaittavissa - mahtaisko "lopettamisella" olla osuutta asiaan :hyper:

ace-oo- sanoi:
Mikään, ei mikään ole mielenkiintoisempaa, kuin lukea, että mitä tekisitte 50 000eurolla. not.
Miinus verot 35 000.

Ja tämän lisäksi opiskelija joutuu palauttamaan opintotuet takaisin koska tuloraja ylittyy :david: :whip: .

training_day sanoi:
Pari kertaa olen tuota jonkin aikaa katsonut ja yksi asia on vituttanut aika huolella. Nimittäin äänentasot, voiko se ohjaajalle oikeasti olla niin vaikea saada ne äänet toimimaan kunnolla... tuossa kun välillä ei puheesta kuule mitään ja sitten kun menee lisäämään volumea niin eiköhän seuraava kohtaus tule niin perkeleen lujaa...

Toi on muuten aivan totta. Esim. alussa kun kaksi juontajaa höpisi siellä tuotantohuoneessa, niin puhetta tuskin kuului mutta kaikenlainen kohina ja papereiden kahina tuli kyllä läpi. Kun puheen saa kuulumaan, niin mainoskatkolla pää irtoaa volyymistä.

Äänitys on muutenkin suomalaisten perspuoli. Taisi olla ihan samat jutut jossain miljonäärijussissakin. Mentiin kuvaamaan kohtauksia suihkulähteen ym. viereen ja eihän siitä mitään tullut. Ainoa missä homma toimii on Selviytyjät, mutta se ei taidakaan olla suomalaisten tuottama?

Maksaisin tasan opintolainat ja nostaisin kytkintä Suomesta. No ehkä pitäis ihan vähän porukoille antaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom