Suomalainen politiikka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Uskokaa nyt jo, asia on käsitelty ja tutkittu, mitään epäsopivaa ei ole tapahtunut. Hajaantukaa ja vaietkaa iäksi.
Et voi olla noin saatanan tyhmä. Virtsatestissä kokaini ei näy viikoakaan ymmärrätkö? Ymmärrätkö? Mitä sanaa et ymmärrä? Ne bileet oli useita viikkoja sitten. Ymmärrätkö?

Puhallutetaanko rattijuopotkin vasta parin kuukauden kuluttua ajamisesta häh?

"Emme itse valinneet testaustapaa." Ketkä vitun me.

https://easydna.fi/huumetesti/ Sieltä nyt vittu testaamaan vaan hopi hopi.

Helvetti että mä olen pettynyt Suomen mediaan ja oikeusvaltioon, jos tää asia jätetään tähän ja tuo vitun naurettava kusitesti riittää todisteeksi. Ikinä en ole uskonut mihinkään salaliittoteorioihin, mutta tämä vaikutta suorastaan peittelyltä. Ollaanko jollakin tavalla Venäjää parempia, jos Marinin kovien huumeiden käyttörikosta piilotellaan?

Edit: Aa tää oli puhdasta sarkasmia... sorry Multivita!!! Liian paljon nähyt noita Marin-botteja niin luulin että oot tosissasi. Ja tosiaan naurettavaa että joku vitun Seiska on ainoa joka kysyy kovia kysymyksiä enää. Samaa sanoivat Ivan Puopolo ja kumppanit Viisasteluklubissa. Mulla ei ollu paljoakaan Marinia vastaan ennen tätä juttua, mutta eihän tää nyt jumalauta vetele
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et voi olla noin saatanan tyhmä. Virtsatestissä kokaini ei näy viikoakaan ymmärrätkö? Ymmärrätkö? Mitä sanaa et ymmärrä? Ne bileet oli useita viikkoja sitten. Ymmärrätkö?

Puhallutetaanko rattijuopotkin vasta parin kuukauden kuluttua ajamisesta häh?

"Emme itse valinneet testaustapaa." Ketkä vitun me.

https://easydna.fi/huumetesti/ Sieltä nyt vittu testaamaan vaan hopi hopi.

Helvetti että mä olen pettynyt Suomen mediaan ja oikeusvaltioon, jos tää asia jätetään tähän ja tuo vitun naurettava kusitesti riittää todisteeksi. Ikinä en ole uskonut mihinkään salaliittoteorioihin, mutta tämä vaikutta suorastaan peittelyltä. Ollaanko jollakin tavalla Venäjää parempia, jos Marinin kovien huumeiden käyttörikosta piilotellaan?
En ole saatanan tyhmä, ihan fiksu. Mutta olen ilmeisen surkea kirjoittamaan sarkastisesti 😀 Koitin nokkelasti viitata näihin asian hyssyttelijöiden epätoivoisiin ulostuloihin.
 
Virtsatesti 2vko bileiden jälkeen ??? Ei helvetti ...

No nyt on viimeistään selvää, että Marin on käyttänyt huumeita. Täytyy vaan hämmästellä miten vitun tyhmiä neuvontantajia sillä. Kuka ohjeistaa menemään virtsatestiin 2 viikkoa epäillyn käytön jälkeen kun lapsikin tietää, että huumeet näkyy virtsassa vain muutaman päivän? Tai no, ehkä joku Pihtiputaan mummo, joka kuuntelee vain YLE 1 kanavaa radiosta, ei sitä tiedä. Miksi neuvonantajat eivät käskeneet Marinia vain kieltäytymään testistä johonkin tekosyyhyn nojaten?

Toinen vaihtoehto on toki se, että Marin ei kuuntele neuvonantajiaan vaan toimii oman päänsä mukaan. Sopisi hyvin kuvaan, että Marin ihan aidosti pitää kansalaisia täysinä idiootteina.
 
Viimeksi muokattu:
Huomionarvoisinta Marinin rännittelyissä on tietysti se, että hän on valtion ylin johtaja (käytännössä ylin koska presidentillä ei enää ole juurikaan valtaa).

Voin kuvitella sen diilerin ilmeen, joka on päässyt tarjoamaan viivat pääministerille. Paljoakaan parempaa "vapaudut vankilasta" - korttia ei voi hankkia.

Mahtaa Putlerin jengiä nauratta. Suomessa on johtaja jonka voi ostaa nyssykällä kokaiinia.
 
Virtsatesti 2vko bileiden jälkeen ??? Ei helvetti ...

No nyt on viimeistään selvää, että Marin on käyttänyt huumeita. Täytyy vaan hämmästellä miten vitun tyhmiä neuvontantajia sillä. Kuka ohjeistaa menemään virtsatestiin 2 viikkoa epäillyn käytön jälkeen kun lapsikin tietää, että huumeet näkyy virtsassa vain muutaman päivän?
Mielestäni testissä käynti oli nerokasta Marinin kannalta. Väitän ettei suurin osa ihmisistä tiedä kauanko aineet näkyy testeissä. En tiennyt itsekään kun en ole lääketieteen ammattilainen tai huumeiden harrastaja. Ei haittaa vaikka vääränlaisesta testistä uutisoitaisiin laajasti kun Marinin viattomuus vain korostuu kun sanoo, ettei tiedä huumeista ja niihin liittyvistä testeistä mitään.
 
Jokos tämä oli tänne laitettu:

View: https://mobile.twitter.com/PieroVentura5/status/1561923155429564417

Aikamoista myötähäpeää.

Hei Kekkonen oli paljon PAHEMPI. Ryyppäs neuvostojohtajien kanssa ja KIIPESI PUUHUN. End of discussion. :rolleyes: Terveisin hesarin kommenttikenttä.

Mutta vakavissaan, mun silmissä jotain on pahasti pielessä jos ihminen

1. todella viihtyy tollaisessa porukassa, siis aidosti haluaa viettää (oletettavasti vähäistä) vapaa-aikaansa näiden seurassa
2. käyttäytyy kuten Marin monessa kohtaa noissa videoissa muutenkin tekee, kaikenlaista pissistelyä ja sekoilua.

Satun vaan ajattelemaan niin että henkisesti terve, hyvän itsetunnon omaava aikuinen ihminen ei käyttäydy noin, ellei sitten ole todella sekaisin. Siihen tarvitaankin sitten joko kunnon jurrit tai jotakin muuta, tämä ei nyt ihan parilla lonkerolla selity.

Itse siis päättelen niin, että Marin on joko henkisesti epävakaa tai sitten käyttänyt määrällisesti tai laadullisesti epäsopivia aineita. Kumpikin on minulle riittävä peruste sanoa että ei sovi pääministeriksi. Tästä sitten luonnollisesti voi olla eri mieltä. Itse en ole koskaan demaria äänestänytkään joten sinänsä ei vaikuta omalla kohdalla siihen..
 
Mutta vakavissaan, mun silmissä jotain on pahasti pielessä jos ihminen

1. todella viihtyy tollaisessa porukassa, siis aidosti haluaa viettää (oletettavasti vähäistä) vapaa-aikaansa näiden seurassa
2. käyttäytyy kuten Marin monessa kohtaa noissa videoissa muutenkin tekee, kaikenlaista pissistelyä ja sekoilua.

Satun vaan ajattelemaan niin että henkisesti terve, hyvän itsetunnon omaava aikuinen ihminen ei käyttäydy noin, ellei sitten ole todella sekaisin. Siihen tarvitaankin sitten joko kunnon jurrit tai jotakin muuta, tämä ei nyt ihan parilla lonkerolla selity.

Itse siis päättelen niin, että Marin on joko henkisesti epävakaa tai sitten käyttänyt määrällisesti tai laadullisesti epäsopivia aineita. Kumpikin on minulle riittävä peruste sanoa että ei sovi pääministeriksi. Tästä sitten luonnollisesti voi olla eri mieltä. Itse en ole koskaan demaria äänestänytkään joten sinänsä ei vaikuta omalla kohdalla siihen..
Hyvin kiteytetty minunkin ajatukset asiasta. Lisäksi se miltä tämä näyttää ulkomailta käsin. Ei minua kiinnosta vaikka Marin-fanitus biletyksen johdosta nousisi esim Saksassa tai muissa maissa jotka jo muutenkin Suomi-ystäviä, ne ovat meidän ystäviä vaikka meillä olisi Halla-Aho mököttämässä pääministerinä, olennaisempaa miltä tuo näyttää Venäjällä tai vaikkapa Kiinassa, ja miten siellä tuota sekoilua voidaan käyttää hyväksi. Toivoa sopii, ettei vielä paljon pahempia videopätkiä ole olemassa, sillä ne olisivat oiva keino kiristää pääministeriä. Eli jos Marin on kokkelia niistänyt kameran edessä niin toivon sellaisen videon tulevan julkisuuteen mahdollisimman pian.
 
Mielestäni testissä käynti oli nerokasta Marinin kannalta. Väitän ettei suurin osa ihmisistä tiedä kauanko aineet näkyy testeissä. En tiennyt itsekään kun en ole lääketieteen ammattilainen tai huumeiden harrastaja. Ei haittaa vaikka vääränlaisesta testistä uutisoitaisiin laajasti kun Marinin viattomuus vain korostuu kun sanoo, ettei tiedä huumeista ja niihin liittyvistä testeistä mitään.
Nykypäivänä tällaista tietoa ei voi enää pimittää, toki poislukien ne em. radion varassa elävät mummot. Tulee kyllä esille vaikka vähän viiveelläkin.

Veikkaan, että kohu ei tästä mihinkään laannu vaan nyt se vasta kunnolla alkaa.
 
Oon tässä miettinyt, että tämä Sannan käytöksen puolustelu vetoamalla naisten oikeuksiin ja tasa-arvoon on kaikista pahinta epätasa-arvoa ja hallaa naisten oikeuksille ja yllätykseksi just samasta aiheesta Iltalehdessä hyvä juttu. Ihmettelen että nämä asiaa hokevat ihmiset eivät itse tätä tajua. Jutussa ei toki mainittu tätä huumejengissä / illanvietossa pyörimistä, joka itsessään osoittaa jo totaalisen harkintakyvyn ja järjen puutetta pääministeriltä.

 
Nykypäivänä tällaista tietoa ei voi enää pimittää, toki poislukien ne em. radion varassa elävät mummot. Tulee kyllä esille vaikka vähän viiveelläkin.

Veikkaan, että kohu ei tästä mihinkään laannu vaan nyt se vasta kunnolla alkaa.
Ei voi pimittää ei. Mutta luulen, että yliarvioit ihmisten kiinnostuksen aiheeseen siinä mielessä, että alkaisivat googlaamaan huumetesteistä tai miettimään sitä biletysajankohdan ja testissä käynnin välistä aikaa. Minä en tiedä vieläkään muuten mikä se "linkku" on, vaikka minua kiinnostaa turhat ja vähäpätöiset asiat kymmenen kertaa enemmän kuin keskivertotallaajaa 😄 Onko linkku sama kun viiva pulveria jossai pöydällä yms, vai mikäkö? Taidan olla jo vanha. Pitäis itsekin liittyä jauhojengiin että oppisi termit.
 
Nykypäivänä tällaista tietoa ei voi enää pimittää, toki poislukien ne em. radion varassa elävät mummot
= ehkä n. 75 % Suomen äänestävästä väestöstä.

Lisäksi täytyy sanoa että moni, kenet nämä tiedot saavuttaa, sulkee vain korvansa.

Toivon että aiheesta Marin tulee vielä lisää "q-droppeja" seiskalta, on ne ainakin hyvää viihdettä.
 
Ilmeisesti ainakaan länsimaissa minkäänlaista mainehaittaa Marin ei ole kärsinyt, sillä sielläkin uutisointi tapahtumista on ollut kovin pintapuolista ilman minkäänlaista spekulointia. Ennemminkin julkisuuskuva sinnepäin näyttää vain parantuneen.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti ei ainakaan länsimaissa minkäänlaista mainehaittaa Marin ei ole kärsinyt, sillä sielläkin uutisointi tapahtumista on ollut kovin pintapuolista ilman minkäänlaista spekulointia. Ennemminkin julkisuuskuva sinnepäin näyttää vain parantuneen.
Käsittääkseni muissa uutisoinneissa kyse on ollut lähinnä siitä, että saako pääministeri tanssia ja pitää hauskaa, kun meillä taas kukaan siitä nyt tuskin on pahastunut että se joraa jotain paskoja tanssimuuvejaan, lähinnä myötähäpeää herättänee. (edit. siis sitä vain että kun Suomessa moititaan sitä perseilyä työajalla, vieraan miehen kanssa kuivanylkyttämistä ja mahdollista huumeiden käyttöä, mistä ei puhuta muiden maiden uutisissa taas).

Mutta onpa se tosiaan laihtunut paljon, vai onko se aina ollut tuollainen kynis?
 
Minä en tiedä vieläkään muuten mikä se "linkku" on


Voi vaikuttaa hähmäiseltä kun on noin vähän yläpeukkuja, mutta vahvistin yhdeltä tutulta joka on ex-kamaveikko että kyse on todellakin viivamaiseen muodostelmaan asetetusta huumausaineesta, ja ihan oikea termi alan piireissä. Ilmeisesti linkkuveitsellä tehtyyn, siitä se alunperin kai.

Suurin osa suomalaista ei tule tuota laskemaan, bileet oli 6. päivä siinä oli pari viikkoa välissä. Kusitestissä kokaiini näkyy siis A-klinikan mukaan 1-4 päivää. Eikä suurin osa tiedä että hiustestejä on saatavilla noin helposti kuin https://easydna.fi/huumetesti/ tai mikä se edes on. Jos media on jotenkin jossain Marinin suojelukampanjassa, niin ruohonjuuritasolta olisi levitettävä tietoisuutta. Ainakin IS "näkökulma" -kirjoituksessa tänään postasin tiedot tuosta easydna, miksi kusitesti ei ole validi jne.. (Sinne alle, kommentteihin) aluksi viestini meni läpi, alkoi nousta sinne top voted tuntumaan, niin yhtäkkiä se oli hävinnyt sieltä.
 
Suurin osa suomalaista ei tule tuota laskemaan, bileet oli 6. päivä siinä oli pari viikkoa välissä. Kusitestissä kokaiini näkyy siis A-klinikan mukaan 1-4 päivää. Eikä suurin osa tiedä että hiustestejä on saatavilla noin helposti kuin https://easydna.fi/huumetesti/ tai mikä se edes on.
Tossa mokasi huumetestejä vaatineet poliitikotkin, kun eivät alun alkaen vaatineet hiustestiä. Mutta enpä ihmettele, ei noi eri testit ja niiden toiminta mitään yleistä kansalaistietoutta ole. Jos Marinin testin soveltumattomuudesta saataisiin riittävän suuri meteli niin voitais ainakin nähdä pääministerillä uusi hiustyyli perukkeineen, jota sitäkin tietty ulkomaita myöten vain ihasteltaisiin "todella rohkeaa ja ennakkoluulotonta" -> kuva perukista trendilehteen, #imwithsanna häshtägeillä some villiksi 😁 Ei sillai, kyllä minä sen perukin siltikin haluaisin nähdä.
 
Eiköhän ole jo selvää, ettei Marin mihinkään hiustestiin suostu menemään. Se olisi sen teettänyt jo siinä kusitestin rinnalla jos olisi puhdas.

Nimittäin testiasemalla / labrassa on varmasti ennen testiä kerrottu pääministerille perusasiat. Marinin on siis täytynyt erikseen kieltäytyä hiustestistä ja valita vain merkityksetön kusitesti.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom