Et voi olla noin saatanan tyhmä. Virtsatestissä kokaini ei näy viikoakaan ymmärrätkö? Ymmärrätkö? Mitä sanaa et ymmärrä? Ne bileet oli useita viikkoja sitten. Ymmärrätkö?Uskokaa nyt jo, asia on käsitelty ja tutkittu, mitään epäsopivaa ei ole tapahtunut. Hajaantukaa ja vaietkaa iäksi.
Puhallutetaanko rattijuopotkin vasta parin kuukauden kuluttua ajamisesta häh?
"Emme itse valinneet testaustapaa." Ketkä vitun me.
https://easydna.fi/huumetesti/ Sieltä nyt vittu testaamaan vaan hopi hopi.
Helvetti että mä olen pettynyt Suomen mediaan ja oikeusvaltioon, jos tää asia jätetään tähän ja tuo vitun naurettava kusitesti riittää todisteeksi. Ikinä en ole uskonut mihinkään salaliittoteorioihin, mutta tämä vaikutta suorastaan peittelyltä. Ollaanko jollakin tavalla Venäjää parempia, jos Marinin kovien huumeiden käyttörikosta piilotellaan?
Edit: Aa tää oli puhdasta sarkasmia... sorry Multivita!!! Liian paljon nähyt noita Marin-botteja niin luulin että oot tosissasi. Ja tosiaan naurettavaa että joku vitun Seiska on ainoa joka kysyy kovia kysymyksiä enää. Samaa sanoivat Ivan Puopolo ja kumppanit Viisasteluklubissa. Mulla ei ollu paljoakaan Marinia vastaan ennen tätä juttua, mutta eihän tää nyt jumalauta vetele
Viimeksi muokattu: