Suomalainen politiikka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Joku voi syödä hatullisen jotain eritettä, ellei Suomen nykyinen pääministeri saa hyvinkin korkeaa virkaa Brysselistä, ehkäpä kautensa aikana vielä.

Just näin, sehän oli se EU-johtajien tykö matka Saksan maalle missä Sanna otettiin EU-eliittiin, kuva Timen kanteen kaks viikkoa sen jälkeen ja Sannasta tuli made man. Tai woman. Ei tartte kansalle selitellä enää mitään, muut poliitikot ei voi hyppiä silmille, isot pojat hoitaa että ura etenee.

In the American and Sicilian Mafia, a made man is a fully initiated member of the Mafia. To become "made", an associate first must be Italian or of Italian descent and sponsored by another made man. An inductee will be required to take the oath of omertà, the Mafia code of silence and code of honor.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hallan peleko on suuri.....

176612180_10224628959407325_3826016624017546734_n.jpg
 
Oho! Empä olis uskonu, nyt on jo pieni mahdollisuus että suomi ihan oikeasti pystyy kaatamaan "elpymispaketin" Siitä kyllä nousis hyvin viihdyttävä paskamysky EU:ssa!

Äänin 9-8! Perustuslakivaliokunta päätti –EU:n elpymispaketti vaatii eduskunnassa 2/3 enemmistön​

 
Oho! Empä olis uskonu, nyt on jo pieni mahdollisuus että suomi ihan oikeasti pystyy kaatamaan "elpymispaketin" Siitä kyllä nousis hyvin viihdyttävä paskamysky EU:ssa!

Äänin 9-8! Perustuslakivaliokunta päätti –EU:n elpymispaketti vaatii eduskunnassa 2/3 enemmistön​

No en ihan kauheasti kyl yllätyis, et tästä kaatumisesta seurais vain se, et Suomi ei ole mukana ja loput asian hyväksyneet sit vivuttelis velkaa suunnitelman mukaan. Toki meitä sit jatkossa varmaankin rahan jaossa nussittaisiin perseeseen normaalia enemmän, mut eipä sieltä nykymenollakaan tipu kuin menoja.
 
Eikä tuo mihinkään kaadu. Ei Kokoomus sitä ala kaatamaan. Ja tähän on ihan turha jauhaa jotain, että se olisi järkevää tai mitään muutakaan, mitä siitä seuraisi tai ei seuraisi. Millään tuollaisella ei ole nyt, eikä tule ikinä olemaan, paskan vertaa politiikassa. Palkintovirkoja, korruptiota ja äänten kalastelua. Täällä ei ole mitään nähtävää.
 
Eilen näytti jo lupaavalta, kun hallitus oli kaatumassa kuten myös elpymispaketti. Ja usko demokratiaan oli jo palaamassa.

Tämän jälkeen kokoomus ilmoitti äänestävänsä tyhjää ja kepun teatteri esitys päättyi tänä aamuna. Kaikki toivo vetäistiinkin pöntöstä alas.
 
Eilen näytti jo lupaavalta, kun hallitus oli kaatumassa kuten myös elpymispaketti. Ja usko demokratiaan oli jo palaamassa.

Tämän jälkeen kokoomus ilmoitti äänestävänsä tyhjää ja kepun teatteri esitys päättyi tänä aamuna. Kaikki toivo vetäistiinkin pöntöstä alas.

Itse en hetkeäkään uskonut että EU:n napanuorassa kiinni oleva kokoomus olisi uskaltanut torpata tuota elpymispakettia. Liikaa tulevia palkintovirkoja haaveissa. Mitä siinä yhden Suomen itsenäisyys painaa. Korona tuli kuin taivaan lahjana niille tahoille, jotka ovat halunneet ajaa syvempää liittovaltiota yhteisine velkoineen, verotusoikeuksineen jne.

Itse olen jo lähestynyt sähköpostilla kokoomuksen edustajia. Kehoitan kaikkia tekemään samoin jos ottaa päähän.
 
Itse en hetkeäkään uskonut että EU:n napanuorassa kiinni oleva kokoomus olisi uskaltanut torpata tuota elpymispakettia. Liikaa tulevia palkintovirkoja haaveissa. Mitä siinä yhden Suomen itsenäisyys painaa. Korona tuli kuin taivaan lahjana niille tahoille, jotka ovat halunneet ajaa syvempää liittovaltiota yhteisine velkoineen, verotusoikeuksineen jne.

Itse olen jo lähestynyt sähköpostilla kokoomuksen edustajia. Kehoitan kaikkia tekemään samoin jos ottaa päähän.

View: https://twitter.com/granlundsamppa/status/1387689823947870209?s=21


On nää varsinaisia hupiukkoja 😂
 
Back
Ylös Bottom