Suomalainen politiikka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikkasen väkisellä puskettua hymyä rouvalla:
IMG_0450.jpeg
 
Jotenkin itseäni ihmetyttää tämä Mika Aaltola "hype". Oli toki kovempana aiemmin, mutta en itse näe, että olisi mitenkään presidenttiainesta.
 
Jotenkin itseäni ihmetyttää tämä Mika Aaltola "hype". Oli toki kovempana aiemmin, mutta en itse näe, että olisi mitenkään presidenttiainesta.
Jos kaikki poliittiset ehdokkaat tiedetään huonoiksi, niin tuntematon ehdokas on automaattisesti parempi. Sokeiden valtakunnassa 1-silmäinen on kuningas.
 
Vissiin kaikki kommentaattorin roolissa liian pitkään olleet muuttuvat ajan kuluessa ärsyttäviksi besserwissereiksi. Jos kuitenkin vertaa vaikkapa kiekkojumala Tammiseen, niin Aaltolan jalat vaikuttaisivat olevan vielä tiukasti tontissa kiinni :ROFLMAO:
 
Mediahan on aaltolan nostanut jopa presidenttisuosikiksi jollain höpögallupeilla.
No mielummin aaltola kuin haavisto, jota jengi äänestää ihan sen takia että homo, suurimmalla osalla ei varmaan hajuakaan mitä asioita ajaa.
 
Aaltola kuulosti alkuun ihan kivalta kommentaattorilta. Kuuntelin jopa hänen päiväkirjamuotoisen kirjansa äänikirjana askareiden ohessa. Kaveri on kuin itsestäänselvien päätelmien puppugeneraattori. Toisaalta näkemystä/kantaa löytyy kun ei tarvitse ei-poliitikkona vielä olla sanomatta kaikkea suoraan esim. Venäjästä. Ei tule menestymään presidenttikilvassa, mutta hyvä sparraaja muille ja tuo lisäväriä keskusteluihin. Ja olihan tuo starttilausunto aika klassikko jo syntyessään. Luulen, että Rehn ja homoudenkin vuoksi paljon ääniä saava Haavisto ovat loppusuoralla vastakkain. Haavistolla on toki ulkopolitiikasta kokemusta runsaasti, mutta uskoisin, että Rehn myös osaa käyttäytyä sisäsiististi. Olen käsityksessä, että Rehn olisi ihan sopiva kompromissi presidentiksi. Ei jaksaisi oikein Hommafoorumin jankutuksia ja someskandaaleja, eikä myöskään homokohuja valtiovierailuilla. Presidentti voisi olla jotain tylsää ja tavanomaista.
 
Ei ollut tuo rapsodia linkki tuttu ni kävin kattoo minkälainen sivusto se on, niin sehän on hihhuleiden uskovaisten sivu, jotenkin voi ymmärtää että puolustaa ryssiä kun on sellainen itse niinkuin täällä nuo neutraalit ovat, mutta että uskoo johonkin jesseen ja jumalaan vuonna 23.
 
Ei ollut tuo rapsodia linkki tuttu ni kävin kattoo minkälainen sivusto se on, niin sehän on hihhuleiden uskovaisten sivu, jotenkin voi ymmärtää että puolustaa ryssiä kun on sellainen itse niinkuin täällä nuo neutraalit ovat, mutta että uskoo johonkin jesseen ja jumalaan vuonna 23.

Ei mua jaksa ihmetyttää enään, nämä jakaa muutenki täällä MV lehden juttuja ja suuttuu jos joku kyseenalastaa ne. Suuttuu siis jos kyseenalaistaa MV lehden, sitte nää huutelee medialukutaidon perään ja muuta BS.

Sitä se low IQ laiffi on.
 
Back
Ylös Bottom