Subaru Impreza WRX STi vs. Mitsubishi Lancer EVO VIII

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, se Clarksoni luetteli nuo speksit kans tuossa videossa, mutta fuck me, on tuo silti aika villiä.
Evolle antavat kuitenkin vielä kolmen vuoden takuunkin,
vaikka ovat ottaneet siitä 400 pollea :hyper:

On sille annettu hintaakin ;)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Evoon olen ollut tyytyväinen, ysi löytyy pihasta. STI oli toinen vaihtoehto, mutta aika moni seikka Evossa miellytti enemmän. :)

Evo 9 maksaa nykyään 51.900e ja Sti 56.900. Itsellä tällä hetkellä Subaru Impreza WRX -05 ja vaihtunee Evoon seuraavaksi jo ihan pelkästään tuon reilusti edullisemman hinnan puolesta.
QUOTE]

Mä oisin saanut halvemmalla STI:n ku Evon, siis tarkoitan nyt ihan uusia. Älkää aina tuijottako sitä ovh. hintaa. Se ei paljoa kerro. Katteet on toisissa autoissa paremmat ku toisissa.
 
Evoon olen ollut tyytyväinen, ysi löytyy pihasta. STI oli toinen vaihtoehto, mutta aika moni seikka Evossa miellytti enemmän. :)

Evo 9 maksaa nykyään 51.900e ja Sti 56.900. Itsellä tällä hetkellä Subaru Impreza WRX -05 ja vaihtunee Evoon seuraavaksi jo ihan pelkästään tuon reilusti edullisemman hinnan puolesta.
QUOTE]

Mä oisin saanut halvemmalla STI:n ku Evon, siis tarkoitan nyt ihan uusia. Älkää aina tuijottako sitä ovh. hintaa. Se ei paljoa kerro. Katteet on toisissa autoissa paremmat ku toisissa.

Uus STi on ruma! IMO.

Laitas jossainvaihees jotani kuvia sun evosta kun kerkiät :):thumbs:
 
Siinä on sitten STEP-2, taatusti ihka ensimmäisellä suomenvierailullaan.... oli tullut juuri tehtaalta ja ne raukat ei saanu testatakkaan kuin rajoitetun kilometrimäärän.

Jos mä valitsisin noista 2:sta esillä olevasta vaihtoehdosta, niin se ois Mitsu :D

ks3.jpg

ks1.jpg

ks2.jpg

Khristian Sohlberg, Jämäsässä, entisen Jyväskylän suurajojen 'Kaipolanvuoren' EK:lla...
 
Nyt on 15 tkm sti:llä takana. Jotain kokemusta siihen verrattuna, kun viimeksi tähän threadiin kirjotellu. Edelleenkään vertailumielessä evoon on paha sanoa mitään, kun ei sitä ole kokeillut. Hauskaa on kyllä subarulla riittäny koko rahan eestä ja vikoja ei ole ilmennyt. Tämä "symmetrical awd" -järjestelmä pelaa hienosti ja sitä vetosuhdettahan pääsee ite säätämään. Ei muuta kuin max. takavetopainotteinen vaihde päälle (suhde 35/65) ja jääradalla päästeleen! Ohjaus, vaihteisto ym. pelaa tarkasti ja tunnollisesti ja 2.5 litrasen vääntö on hyvä. Vanhemman mallin 2 litrastahan on vähän siitä moitittu. Oikeestaan mitä huonompi keli on ollu, sitä hienompi on ollu ajella :) Sivumainintana, että näin huippupakkasilla käynnistyminenkin on ollu moitteetonta, vaikka ei kaapeli nokassa aina ole.

Uus STi on ruma! IMO.

Perusmielipidejuttuja tosiaan. Ite pidin vm 05-->06 faceliftiä varsin onnistuneena. Uudet räväkämmin muotoillut etuvalot etenkin paransivat näköä.
 
Zone-sarja -42%
Nyt on 15 tkm sti:llä takana. Jotain kokemusta siihen verrattuna, kun viimeksi tähän threadiin kirjotellu. Edelleenkään vertailumielessä evoon on paha sanoa mitään, kun ei sitä ole kokeillut. Hauskaa on kyllä subarulla riittäny koko rahan eestä ja vikoja ei ole ilmennyt. Tämä "symmetrical awd" -järjestelmä pelaa hienosti ja sitä vetosuhdettahan pääsee ite säätämään. Ei muuta kuin max. takavetopainotteinen vaihde päälle (suhde 35/65) ja jääradalla päästeleen! Ohjaus, vaihteisto ym. pelaa tarkasti ja tunnollisesti ja 2.5 litrasen vääntö on hyvä. Vanhemman mallin 2 litrastahan on vähän siitä moitittu. Oikeestaan mitä huonompi keli on ollu, sitä hienompi on ollu ajella :) Sivumainintana, että näin huippupakkasilla käynnistyminenkin on ollu moitteetonta, vaikka ei kaapeli nokassa aina ole.



Perusmielipidejuttuja tosiaan. Ite pidin vm 05-->06 faceliftiä varsin onnistuneena. Uudet räväkämmin muotoillut etuvalot etenkin paransivat näköä.


No eihän se nyt ruma ole mut itsepidin 05:stä enempi..

nim.Scooppi takas :D
 
Tuo uus evo todellakin alkaa jo olemaan makuuni. Tarpeeksi aggressiivinen. Jos pitäisi harkita tuon ja uuden Lexus IS-F:n väliltä niin tulis aika kiperä valinta. Onneks köyhällä ei ole varaa edes valita :D
 
No sanokaas ny sitten kumpi? Mitsu vai Subaru?

No sehän on helppo antaa varma vastaus :D Itse olen ollut subaruun kovin tyytyväinen, mitään vikaa ei ole ollut. Kumpikaan ei voi olla pettymys. Pienet asiat ratkasee noin tasaväkisessä parissa. Kumpi nyt enemmän silmää miellyttää jne. Tehoiltaan ja ominaisuuksiltaan varmasti antaa rahalle vastinetta.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, tällä hetkellä 100% varmasti Mitsu, kun noita Subaruja tuntuu olevan enemmän kylänpinnassa, kuin ladoja aikonaan.
 
Mitsu. Ja vaikka pelkästää ulkonäön takia. Subaru on RUMA!
 
Jep, tällä hetkellä 100% varmasti Mitsu, kun noita Subaruja tuntuu olevan enemmän kylänpinnassa, kuin ladoja aikonaan.

Pk-seudulla varmaan löytyy, totta... Senkin takia se vaikuttaa yleiseltä, että jokaikisen subarun bongaa liikenteestä helposti, tosin ku jokkut corollat ja vectrat on niin harmaata massaa, ettei kiinnitä mitään huomiota.

Tampereella päin ei oo vielä onneks joka kulmalla subbeja näkyny, varsinkaan PSE III:sta mikä iteltä löytyy. Ja evojakin kyllä on pari kappaletta nähty, että yhtä yleistä täällä päin.

Tollasen wrc wide body kitin kun löis kiinni, niin kyllä lancerit kalpenis... ;) :kuola:

AERO%20KIT06.jpg


Sen verta vaan tulis kustantaan rahdin, tullin ja asennuksen kanssa, että taitaa jäädä haaveeksi.
 
Pitää kohta käydä koeajamassa kaverin kaverilta tuota Imprezaa... Kattoa ny miltä tuntuu, jos nappaa niin miksei, toisaalta tuo evo ehkä kiinnostais nyt tällä hetkellä hitusen enempi. Vaikeaa.
Kattelin kans Audeja, lähinnä S4:sta ja TT:tä, sen varalta jos ei satu Mitsu tai Subaru iskemään, kohtuullisesti tehoja ja neliveto noissaki on + taattua VAG-laatua. :)
 
Tuota, matkusta about 90km 'Subarulaaksoon', kohti Jyväskylää, niin osut oikealle paikkakunnalle :D

Eli Jämsästä on kyse.

Vai niin :) Harvase kuukausi jämsän sivuutte on ajettu, kylän raitilla en oo pyörähtäny. Näemmä asutkin jämsänkoskella, etkä missää pk-seudulla. Netissä vaan typeränä olettaa juttuja, ihan sillä perusteella luullu että oot pääkaupunkilaisia, kun Miken kanssa kuvausjuttuja tehnyt ja sellasta. Ite oon lähtösin massiivisesta juupajoen kunnasta, ihan jämsän naapuri tätä nykyä, kun kuorevesi siihen liitty.

Täytyy sanoa, että tulevissa malleissa subaru jää varmasti mitsun jalkoihin. Toi uus lancer evo x on melkosen hieno peli, mutta alkukuussa julkastu uusi impreza on tosi ruma ja tavallisen näkönen. Ja STI malli tulee ilmeisesti vain hatchback mallina markkinoille.

No, pysyypähän oman arvo paremmin yllä. :thumbs:
 
Tänään kattelin hieman tarkemmin tommosta evoa ihan lähietäisyydeltä ja pakkoa sanoa että on se komia kaara... :kuola:

Noita Subaruja tosiaan alkaa täälläkin päin olemaan kohta enemmän ku DX Corollaa, joten Evo taitaa vetää pidemmän korren.

Mites noissa tuo kulutuspuoli? Taitaa tuo Evo ollu jonku verran vähäruokaisempi? Ei sillä että asialla mitään sen kummempaa merkitystä ois, mutta silti...
 
Tollasen wrc wide body kitin kun löis kiinni, niin kyllä lancerit kalpenis... ;) :kuola:

AERO%20KIT06.jpg

Ei huono, mutta jää tälle: :kuola: :kuola: :kuola:

EVO-X-Concept-Gold-Wheels-B.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=MFH1qJxMLqA&mode=related&search=

Mitsubishi esitteli uuden sukupolven EVO konseptiversion kutsumanimellä "Mitsubishi Concept-X" 39.Tokyo Motor Show:ssa. Sanottiin, että se pistetään tuotantoon keskellä vuotta 2007. Mitsubishi Lancer Evolution X (10) tulee täysin uudelleenmuotoiltu runko ja ajotietokone. Siinä on uusi, jokaiselle renkaalle ohjattu tekniikka, jolla pystytään kontrolloimaan jarrutusta, kaasuttimen kurkun sisääntulon kokoa, ja reaaliaikaista jousituksen tasausta (kokonaisuutta kutsutaan S-AWC, tai Super All Wheel control) yhtaikaa Aktiivisen Keskus Differentiaalin(Active Center Differential) kanssa. S-AWC käyttää vääntömomentin vektoria lähettääkseen erilaisia vääntömomentin arvoja joka renkaalle jokaisena antamanaan aikana. Evo X on esitelty auto-manuaalisella kuusi portaisella vaihdelaatikolla vaihto-ohjainten kanssa. Seuraavaan Evo-malliin on suunniteltu kaksoiskytkin ohjaussäädin vaihdelaatikko-tyylinen vaihtoehto. Mitsubishin Lancer Evolution "Prototyyppi-X" ensiesiintyminen on vuonna 2007 Pohjois-Amerikan kansainvälisessä Autoshow (NAIAS) Detroitissa, Michiganissa, USA:ssa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom