Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Subi/Evo -luokan autonostajaa luullakseni ei joku kömpelö kääntösäde Euromarketin parkkipaikalla haittaa. Nämä ihmiset yleensä myös tietävät vaihdekepin tarkoituksen ja osaavat sitä myös käyttää. ;)beginner sanoi:Mukana mm. tuo kiihdytystesti Stilon kanssa. Myös helvetillinen kääntösäde näkyy yhdessä otoksessa.
Tulossa myyntiin toukokuussa 2006Weeboom sanoi:Taitaa tulla evo9 pian vai, kun evo8 ei enää saa?
Katos, viimeksi ku kävin kattoos niin ei ollu viä tota... Katoin vaan että evoa ei enää myyty.foobari sanoi:
Nämä autot ovat käsittääkseni muuten niin samanlaiset, että pakko on joitain yksityiskohtia mainita... Clarkson ja Hammond sanoivat kumpikin pitävänsä enemmän Subarusta, mutta kumpikaan ei tiennyt miksi.foobari sanoi:Subi/Evo -luokan autonostajaa luullakseni ei joku kömpelö kääntösäde Euromarketin parkkipaikalla haittaa. Nämä ihmiset yleensä myös tietävät vaihdekepin tarkoituksen ja osaavat sitä myös käyttää. ;)
Toisella voi olla keskiarvoaika ehkäpä?nCh sanoi:Hmm, onko tuo joku mitsun oma patentti, että siirtää voimaa noille pitäville renkaille enempi? En oo meinaa koskaa ennen kuullu.
Evo IX menee 0-100 "vaan" 5,7sec? Ja STi taas 5,1 ja rapiat. ... kuitenkin tehoa samanverran molemmissa
outoa :|
Tarkoittanee aktiivilukkoja:nCh sanoi:Hmm, onko tuo joku mitsun oma patentti, että siirtää voimaa noille pitäville renkaille enempi? En oo meinaa koskaa ennen kuullu.
Mitsu sanoi:tärkeimmät tekniset ratkaisut elektronisesti ohjattua voimansiirtoa myöten tulevat ralliteiltä tutusta Evolution WRC-mallista.
D.Yates sanoi:Tarkoittanee aktiivilukkoja:
Ainakin BMW X3:ssa on sama tai samankaltainen järjestelmänCh sanoi:Hmm, onko tuo joku mitsun oma patentti, että siirtää voimaa noille pitäville renkaille enempi? En oo meinaa koskaa ennen kuullu.
Tässä siis video jossa Top Gearissa kokeillaan Evo IX- mallin 400 heppasta versiota: http://www.youtube.com/watch?v=BVrtX5drnb8 Tämä oli Clarksoninkin kokemuksen perusteella aivan eri tasolla (niin hyvässä kuin huonossakin) 320 heppasen version kanssa. Puhumattakaan Suomessa myytävästä 280 hv version kanssa, joten nämä Stilo vs. Mitsu kommentit voi jättää omaan arvoonsa.beginner sanoi:Evosta lisää tietoa Top Gearin 5. kauden 8. jaksossa. Mukana mm. tuo kiihdytystesti Stilon kanssa.
miki sanoi:IMO kivoja leluja, mutta vähän karuja harkitsisin myös esim. S4 Audia...
nCh sanoi:Audia nyt kun ei ihan noin "halvalla" saa.. uutena saa pultitaa jo aika paljon enemmän sekä myös vanhemmat maksaa :/
edit. nyt kun tarkemmin katoin niin eipä loppuenlopuks olekkaa kovinpaljon kalliimpia. lähinnä samoissa tasoissa.
Totta todellakin. Muutenkin alkaa tämä threadi pursua jo yli äyräiden kohtuu massiivista mutua.NHB sanoi:Saksalaisten baanannielijät ja japsien WRC-näköispainokset ovat niin kaukana toisistaan, että vertailu on aika tarpeetonta.