Jos kerran rahat riittävät niin ehdottomasti evo5:nen.Ei kärsi enään "Crankwalkista" ainakaan teoriassa ja mahdollinen viripotentiaali parempi kuin nelosessa tosin neloseen kun vaihtaa männät/kammet ja kytkimen niin molemmat samalla viivalla.Tuosta AYC pumpusta vielä sen verran ,että kyllä se hyvin kestää kun vaihtaa niitä öljyjä sinne 15tkm/vuoden välein ja välttelee sitä paikaltaa repiviä täyskiihdytyksiä.Omassa nelosessa oli Crankwalkkia joka korjattu ja ayc pumppu on alkuperäinen ja pelaa kuin buikki ajokilometrejä autossa n.134tkm.Kaikkein tärkeintä näissä vanhemmissa tehoversioissa on ,että niitä on huollettu/huolletaan aika orjallisesti.Esim:moottoriöljyt 7,5tkm/voimansiirronöljyt 15tkm ja niin edespäin niin varmasti vehkeet pelaa.Ulkonäön puolesta toiset tykkää 5-6:sta ja toiset niinkuin minä nelosen "rankaisija/hävittäjä lookista"
.Molemmat varmasti hyviä autoja tosin evot ja gt/wrx subbet eivät ole verokkeja keskenään ainoastaan japan sti:t.Käy kokeilemassa kaikkia malleja ja mahdollisimman monia eri autoja niin tiedät mikä tuntuu omalta/toimivalta peliltä.Tässä pari kuvaa omasta "rankaisijasta"