Strongman Champion of Champions -105kg Swindon UK

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peltomaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Champion of Champions 105kg voimamies kisa Englannin Swindonissa 4.3.2012

Lajit:
1. Tukki max aloitus 120
2. Merimieskävely 380kg/20m
3. Farmarikävely 140kg/40m
4. 18icnh maastaveto aloitus 320kg
5. Harkkopunnerrus 90,100,110,120,130kg
6.kivet aleneville tasoille 100-175kg

Allekirjoittanut eli Harri Peltomaa edustaa Suomen värejä, Britit on nostanut todella rajusti päätään 105kg sarjassa ja kovia ukkoja syntyy kuin sieniä sateelle. Oma kuntokin alkaa olemaan parhainta mitä se on koskaan ollut, joten odotukset omista suoritteista on korkealla. Vähän yli kuukausi vielä ja sitten katsotaan, että montako Brittiä saan niputettua

oon siella minakin, vaikka en mitaan huippupaikkoja haastakaan...

Edustan siella vaikka maahanmuuttajia puolalaisen sebastianin kanssa joka sai myos kutsun :D

Mulle tuli siis kutsu varapaikalta, viime vuoden 8. sija UKn finaaleissa siis ei riittany suoraan kutsuun, vaan vain varasijalle. Paikalle pitais tulla aika kovia ukkoja, ja on tosi siistii naha miten Harri siella parjaa :)

1 kuukausi!!

oon siella minakin, vaikka en mitaan huippupaikkoja haastakaan...

Edustan siella vaikka maahanmuuttajia puolalaisen sebastianin kanssa joka sai myos kutsun :D

Mulle tuli siis kutsu varapaikalta, viime vuoden 8. sija UKn finaaleissa siis ei riittany suoraan kutsuun, vaan vain varasijalle. Paikalle pitais tulla aika kovia ukkoja, ja on tosi siistii naha miten Harri siella parjaa :)

1 kuukausi!!

Joo elikkä natiivi Suomimies, nyt jo Brittiläistynyt herrasmies Joni Purmonenkin on kisassa mukana...

En Joni ollut ihan varma, että ootko sä meirän miehiä vai palveletko Kuningatarta tässä kisassa? :)

hehe, vahan tammonen valiinputoaja :)

mutta ei ne taalla enkuissa niin passiin tuijota, kun on ollu taalla jo jonkin aikaa niin mukaan vaan. Siksi ma olin niissa UKn finaaleissakin vaikka ei oo enkun kansalaisuutta.

Mut joo, raskaat lajit 105 kisoille... enkun finaaleissa oli 350 merimieskavely ja sita jo suivittiin etta oli hiton raskaat painot, nyt se on jo 380!!!

Mun mielestä lajit on kisan liika nimeä kattoen hyvät!! :) Laji menee eteenpäin ja painot sen myötä.
Harrille ja Jonille kummallekin tsempit kisoihin!!

Kiitos tsempistä Topi...

Yhtälailla vuoden 2010 105kg MM-kisasta vois ottaa pois tuon MM-liikanimen koska kisassa oli 5 Euroopan maata ja yksi Euroopan ulkopuolelta. Käytännössä tuolla CofC skabassa on lähes yhtä paljon maita edustettuna kun siellä on Puola, Suomi, Englanti, Skotlanti ja Wales. Pohjois-Irlannista en ole varma, että onko sieltä ketään...

Ei sitä vittuiluna tarvitse ottaa, kun ei sitä sellaisena ollut tarkoitettukaan..eli peace vaan.. :)

MM-kisoista jäi vissiin paskojen kelien vuoksi esim. jennkilän edustaja tulematta, kuin myös jokunen muukin..niillehän emme mitään mahtaneet..

Ei sitä vittuiluna tarvitse ottaa, kun ei sitä sellaisena ollut tarkoitettukaan..eli peace vaan.. :)

MM-kisoista jäi vissiin paskojen kelien vuoksi esim. jennkilän edustaja tulematta, kuin myös jokunen muukin..niillehän emme mitään mahtaneet..

Cheers...En osannut tulkita, että oliko toi vittuilua vai mitä niin siksi "loukkaannuin":face:Mutta tosiasiassa sellaisia kisoja on vaikea järkätä johon saisi absoluuttisesti kaikki parhaat mukaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
toi champion of champions oli alunperin suunniteltu vain briteille.

Mutta sit Harri kysy etta onko siella mitaan kisoja missa vois kayda, niin toi mahollisuus avautui!

Olis ne kutsunu muitakin euroopasta jos olis yhteystietoja. Tosin ei tota budjettiakaan paljoo ollu...

Mun mielesta briteilla, tai enemmkinkin enkuilla on kylla nykyaan niin kovia 105 sarjan ukkoja etta naa kisat on kylla hiton kovat.

toi champion of champions oli alunperin suunniteltu vain briteille.

Mutta sit Harri kysy etta onko siella mitaan kisoja missa vois kayda, niin toi mahollisuus avautui!

Olis ne kutsunu muitakin euroopasta jos olis yhteystietoja. Tosin ei tota budjettiakaan paljoo ollu...

Mun mielesta briteilla, tai enemmkinkin enkuilla on kylla nykyaan niin kovia 105 sarjan ukkoja etta naa kisat on kylla hiton kovat.

Ja ymmärtääkseni Harrikin piffaa matkansa itse eli tekee sen mitä kauhean moni ei ole valmis tekemään = investoi omaa rahaa siihen, että menee eteenpäin..Hienoa!

(itekin tuli aikanaan niin tehtyä ja ilman jo ko. reissujen aikoina luotuja kontakteja olisi moni viimeaikainen tähän alaan liittyvä teko jäänyt tekemättä).

Ja ymmärtääkseni Harrikin piffaa matkansa itse eli tekee sen mitä kauhean moni ei ole valmis tekemään = investoi omaa rahaa siihen, että menee eteenpäin..Hienoa!

(itekin tuli aikanaan niin tehtyä ja ilman jo ko. reissujen aikoina luotuja kontakteja olisi moni viimeaikainen tähän alaan liittyvä teko jäänyt tekemättä).

Ainoa rahallinen tukijani oma isäukko kustantaa lentolipun, jotta poika saa voimailla ulkomailla, veljeni piletinkin se lupas kuitata niin sit on huoltaja ja mahdollista tulkkaus apua mukana. (Tietty Joniltakin Suomi vielä onneksi taipuu)

Hotellit maksan itse, mutta koska kyseessä on marginaalilaji ja mahdollisuus kisata tälläisessä kisassa ja saada mahdollisia uusia
kontakteja sekä nimeä esiin. Niin muutaman satasen olen siihen valmis satsaamaan...

Kyllähän sen tietää jokainen että mikäli meinaa yleensäkin kilpailla, niin ilmaista se ei ole..esimerkkinä nyt vaikka polttoaine- ja ruokailu kustanukset kun lähdetään jonnekin päin kisaamaan..saatika jos yöpymään aletaan..

Kyllähän sen tietää jokainen että mikäli meinaa yleensäkin kilpailla, niin ilmaista se ei ole..esimerkkinä nyt vaikka polttoaine- ja ruokailu kustanukset kun lähdetään jonnekin päin kisaamaan..saatika jos yöpymään aletaan..

Juu, ei siinä monellakaan ahkerasti Suomen kesäkisoja kiertäneellä varmaan kausi varsinaisesti plussalla tilipussin osalta ole ollut, mutta tämä laji vaatiikin sitä sisäistä paloa :)

Se on tietysti aina plussaa, jos järjestäjät saa pienennettyä kisaajien kuluja.

kylla sille muutamat kaljat porukka ostaa... :)

= sponsored athlete!

Cheers

Enkkujen pubi-kulttuuri on vähän eri tasolla Suomeen verrattuna, siellä kovimmat kiskoo varmaan 10pinttiä ennen kisaa:hyper: pelkästään janoon...Tälläiselle Keltanokalle voi käydä kylmät, jos en pysy valppaana...

Tai sit otan soihdun käteen ja vedän Rooneyn pelipaidan päälle...

Cheers

Enkkujen pubi-kulttuuri on vähän eri tasolla Suomeen verrattuna, siellä kovimmat kiskoo varmaan 10pinttiä ennen kisaa:hyper: pelkästään janoon...Tälläiselle Keltanokalle voi käydä kylmät, jos en pysy valppaana...

Tai sit otan soihdun käteen ja vedän Rooneyn pelipaidan päälle...

Harri, Harri, harjoituksen puutetta - kysäseppäs siltä vanhemmalta Porin suuruudelta eli M.Upalta, minkälainen rentoutus-kisa-rentoutus-kisa-rentoutus-ohjelma kantoi aikanaan Brittein saarilla voittoisaa hedelmää ainakin joukkue formaatissa...otat meistä sitten mallia ja pidät maamme lipun korkealla aamuin illoin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom