Strikeforce 34: Overeem vs. Werdum **Spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laskeskelin tuosta "Benny Hill"-pätkästä että Overeem taisi lyödä jotain 2 lyöntiä yhteensä matossa. Kaveri jonka piti murskata Werdum ground'n'poundilla sivuhallinnasta.

Mahtoikohan Werdumin lopussa nappaama polvilukko olla yhtään kohdillaan eli olisikohan siitä tullut mitään jos aikaa olisi ollut jäljellä? Aika kauan se sitä kuitenkin väänsi eikä mitään näkyvää vaikutusta ollut.

Et tainnut kuunnella Shamrockia? Se mielestäni sanoo siinä matsin jälkeen ettei se jalkalukko olisi pitänyt vaikka 5 minuuttia olisi aikaa kun väärässä asennossa oli.
Polvi siis oli kiveksien "väärällä" puolella eli alla niin tuo lukko on lähes mahdottuus.

Mutta eikös jenkeissä ole tapana järjestää näitä "rahalla saa ja hevosella pääsee" - leirejä?

PS: Kyllä se on muiden tehtävä todistaa, että herra valehtelee, eikä päinvastoin.

Tuohon ei voi vastata kuin:
fabricio-werdum-junior-dos-santos.gif

Harmi kun AO ei tehnyt samaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Et tainnut kuunnella Shamrockia? Se mielestäni sanoo siinä matsin jälkeen ettei se jalkalukko olisi pitänyt vaikka 5 minuuttia olisi aikaa kun väärässä asennossa oli.
OK. En tuollaista kommenttia huomannut selostuksessa. Mutta siltä tosiaan näyttikin että ei toimi.

Paska mainevent. En tiedä vituttaako mua enemmän Werdumin pelleily vai Overeemin passivisuus. Selväks tuli, et ei kumpikaan pystyis haastaa Cainia tai JDS tolla esityksellä. Olisin halunnut, että Reem hype kasvaa ja oltaisin saatu megaottelu UFC vs. SF champion, mutta mielenkiinto laski aika totaalisesti. Parasta oli, kun selostaja kysyi Overeemilta ottelun jälkeen mikä oli ero tämän ottelun ja viimekertaisen välillä, Overeem sanoi 40 pnds of woop ass, haastattelija katsoi maahaan ja hymyili. Näkikö kukaan? Huvittava tilanne.

Miten voit kutsua Reemin esitystä passiiviseksi, kun tämä pysyi vain gameplanissa? Tarkoitus oli ilmeisesti otella pystyssä ja olla menemättä mattoon (ettei käy Fedorit). Minkäs tekee, jos Werdum heittäytyy maahan heti kun sitä yrittää lyödä? Eipä siinä hirveästi sarjoja viljellä kun ensimmäisestä kosketuksesta Werdum istuu perseellään.

Mutta eikös jenkeissä ole tapana järjestää näitä "rahalla saa ja hevosella pääsee" - leirejä?

PS: Kyllä se on muiden tehtävä todistaa, että herra valehtelee, eikä päinvastoin.

Joo kyllähän kenen tahansa kanssa pääsee treenaamaan jos hilloa löytyy. Mielikuvat treenaamisesta on vaan sen verran hassut, että SirMaxilla tuskin on hilloa tai sitten niitä treenejäkään...

Voin hyvinkin kutsua sitä passiiviseks, koska se oli passiivinen. Voihan oikea gameplankin olla passiivinen.

Niin jo tää oli sulle flashforward

Tarkoittaako passiivinen gameplaan samaa kuin paska gameplan? Kutsuit kuitenkin matsia paskaksi. Joskus agressiivinen gameplan voi koitua kohtaloksi ja joskus passiivinen gameplan toimii, esimerkiksi gsp:n neljä viimeisintä ottelua, jotka kaikki menivät tuomariäänille.

Tarkoittaako passiivinen gameplaan samaa kuin paska gameplan? Kutsuit kuitenkin matsia paskaksi. Joskus agressiivinen gameplan voi koitua kohtaloksi ja joskus passiivinen gameplan toimii, esimerkiksi gsp:n neljä viimeisintä ottelua, jotka kaikki menivät tuomariäänille.

Jospa ei kuitenkaan verrattaisi GSP:hen...GSP hallitsee matseja, vie tonttiin, osuu, "grindaa".
Overeem ei hallinnut matsia oikeastaan millään muulla kuin näyttävän passailun saralla.

Joo kyllähän kenen tahansa kanssa pääsee treenaamaan jos hilloa löytyy. Mielikuvat treenaamisesta on vaan sen verran hassut, että SirMaxilla tuskin on hilloa tai sitten niitä treenejäkään...

Joo, olen tässä ihan samaa mieltä sun kanssa. Vastustan vaan aika kategorisesti tota negaation todistamista. Se on vaan ajatuksena niin absurdi ja epälooginen. Mun vaimo kysyis "ootko pettänyt mua?". Minä siihen: "En ole". Ja vaimo heti perään: "todista, että et valehtele". Tai rosiksissa olis silleen, että syyllisen pitäis todistaa syyttömyytensä. Menee vähän liian vaikeeks mun makuun.

Mutta tämä meni vähän saivarteluksi ja offtopikiksi. Sori.

PS: Esitysten perusteella menen sille alkeiskurssille, jossa opetetaan Barnetin tyylilajia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Polvi siis oli kiveksien "väärällä" puolella eli alla niin tuo lukko on lähes mahdottuus.

Olihan se jalka joo "ulkona" ja Overeem puolusti sitä ihan oikein. On noissa silti riskinsä. Itteä vituttaa painiessa kun jengi vääntää voimalla huonosti paikoillaan olevaa polvilukkoa teräskuppia vasten, tekee perkeleen kipeää polveen/sääreen. Joskus tullut taputettuakin kun osuu vittumaiseen kohtaan.

Ei tällasesta ottelusta voi kauheasti vetää johtopäätöksiä. Joskus otteluparit ei vaan toimi, kun molemmat pyrkii vain omalle vahvuusalueelleen. Werdum tuli välillä pystyssä päälle ihan hyvin, mutta hyppäs heti perseelleen kun Overeem löi takasin. Overeemillä kuten kaikillä muillakin lihapäillä loppuu kunto hyvin nopeasti jos ottelut menee pitkälle. Nyt tiedetään resepti kuinka Overeem voitetaan, hillitön paine päälle heti alusta, pystypainilla ja nojailulla hapotetaan liharekka. Tämän jälkeen alasvienti ja GnP:tä perään. Se kuka tämän homman osaa parhaiten pitää sitä isointa vyötä hallussaan eikä kunto lopu vaikka otellaan 10 erää. Jos Overeem meinais Cainin voittaa, se pitäis tapahtua ensimmäisessä erässä.

Joskus kommentoin aikaisemminkin, mutta Overeemin pystytyyli on kyllä kummallinen. Mies pitää suojausta korostetun ylhäällä ja iskee vastaan pelkillä voimalyönneillä. Näin vaan tyylillä vietiin K1 mestaruus, mutta toimiikohan kuitenkaan pikkuhanskoilla kun vastaan tulee toinen huippu iskijä. Lisäksi näytti että Overeem meni hämilleen kun joutuikin peruuttelemaan ja varomaan samalla alasvientejä.

Tällä hetkellä kaikista turnauksessa olleista vakuuttavin on ollut Barnett. Ei ollut tietoakaan ruosteesta vaan hyvää ja tehokasta ottelemista alusta loppuun. Niinkuin kommentaattoritkin sanoi, Barnettin matto-otteluakin on pirun mukava seurata kun kokoajan tapahtuu, postiot vaihtuu, lukkoja haetaan vasemmalta ja oikealta. Renkaanvaihtaja oli ihan vastaantulija.

Tää pulisonkiveijari oli taas vakuuttava. Griggs pistäis kovaa kampoihin UFC:nkin keskikastille.

Comrier oli myös positiivinen esitys. Pystyottelu näytti todella hyvältä, vaikka vastustajan boksailu ei nyt parasta vastusta tarjonnutkaan. Jos mies kehittyy tähän tahtiin niin ties vaikka kuinka kova tekijä miehestä saadaan. Mielenkiinnolla täytyy seurata miehen seuraavia edesottamuksia. Monson oli hyvä mittari tässä kohtaa ja mies ylitti odotukset "lentävin värein" kun ameriikoissa sanotaan.. vai miten se meni.

Joo, olen tässä ihan samaa mieltä sun kanssa. Vastustan vaan aika kategorisesti tota negaation todistamista. Se on vaan ajatuksena niin absurdi ja epälooginen. Mun vaimo kysyis "ootko pettänyt mua?". Minä siihen: "En ole". Ja vaimo heti perään: "todista, että et valehtele". Tai rosiksissa olis silleen, että syyllisen pitäis todistaa syyttömyytensä. Menee vähän liian vaikeeks mun makuun.

Mutta tämä meni vähän saivarteluksi ja offtopikiksi. Sori.

PS: Esitysten perusteella menen sille alkeiskurssille, jossa opetetaan Barnetin tyylilajia.

Ehkä JanneM tässä epäili SirMaxin semiabsurdeja mielikuvia maailman huippujen kanssa treenailusta. Jos keissi on näin, niin SirMax on sitten tosiasiassa joku tunnettu suomalainen vapaaottelija/lukkopainjia/bjjutsuka, joka vaan kirjoittelee nimimerkin takaa. Sama kuin sanoisi, että olen hypännyt 50 metristä pää edellä veteen. Väite on sen verran absurdi, että on minun työni todistaa väittämäni oikeaksi. Tämä siis vaan IMO.

olen hypännyt 50 metristä pää edellä veteen. Väite on sen verran absurdi, että on minun työni todistaa väittämäni oikeaksi. Tämä siis vaan IMO.

Juuri näin. Sinä väität jotakin tapahtuneen, ja sinun pitää se todistaa. Mutta jos sä taas sanot mulle, että "todista, että en oo hypännyt", niin milläs minä sen todistan. Mutta tämä tosiaan täysin offia nillitystä logiikan säännöistä. JanneM kirjoittaa asiaa.

.........
Ei mun tarvitse ottaa hevosenlihalaseja pois päästä,mutta ota sä nuo BJJ-lasit pois niin näet,että Werdum ei millään voinnut voittaa ensimmäistä erää. Aika selkeästi 29-28 reemille tämä ottelu.
Ei ottelua voi voittaa pakoilemalla toista hyppäämällä perseelleen mattoon ja odottelemalla siellä. Nyt kuitenkin sanot,että reem pakoili ottelua,kun ei mennyt mattoon perässä,mutta kun vilkaiset sääntöjä niin ymmärrät,että mattoon ei ole pakko mennä,mutta pystyyn on pakko nousta.
Werdumilla on selkeä heikkous ja se on paini. Jos et saa toista vietyä mattoon niin on aika paha vetää BJJ:tä ja yrittää lukotuksia.
Sen lisäksi kun ottelu oli matossa niin ei Overeem ollut missään vaiheessa pulassa siellä vaan kontrolloi tilannetta ja nousi pystyyn kun itse halusi sitä(oli kerran allakin,muttei werdum saannut mitään aikaan). Hassua etttei reemille kirjattu yhtään alasvientiä vaikka pari kertaa heitti brassin perseelleen tonttiin.
Reemin esitys oli myös mulle pettymys ja olisin odottanut muutamaa koukkua vastaan ala JDS.

Komppailen vähän cryscytheä kyllä siinä että toi ottelupari ei vaan yksinkertaisesti skulannut. Suurin pettymys oli Reemin kunto. Alko kone sakkaa jo yllättävän aikasin ja sen jälkeen Werdumiki näytti hetkittäin pystyottelijalta. :D

Masvidal vs Noons oli kyllä mulle illan parasta antia. Hattu nousee molemmille jätkille; Masvidalille hienosta suorituksesta ja KJ:lle "sydämestä".

Cormierin pysty oli myös ilahduttavaa. Laitto hyviä kombinaatioita käsillä ja välillä jopa potkua jatkoks. Kaverilla on kyllä potentiaalia todenteolla. Eikö se ole uhonnut että light-heviin pudottaisi?

Connor Heun se vaan poundas menee lopussa vaikka käsi oli sijoiltaan, pretty cool stuff! =)

Reemin olisi kannattanut väliin lyödä noita kevyitä lyöntejä. Aivan saatanan väsyttävää kun joka lyöntiin lataa täydet..

Nyt voisi Mike pistää pystyyn gallupin kysymyksellä: "Todistiko Overeem Werdum-matsissa olevansa hypen arvoinen? (Kyllä/Ei)" Tai vastakkaiset väittämä-vaihtoehdot. Tjsp. Olisi mielenkiintoista nähdä miten menee, keskustelun perusteella tuntuisi mielipiteet menevän aika lailla tasan.

En ole mikään salainen suuri ottelija, tykkäsin ennen vain treenata kovaa ja oli mahdollisuus treenata huippujen kanssa ni miksi vitussa en käyttänyt tilanteita hyväkseni. Ottakaahan asioista selvää, esim Gracie tekee aasia kierroksia, käy thaikkulas vetämäs kursseja kerran vuodessa 1500baht osallistumismaksu ja tais käydä jopa filippiineillä vetämässä ja kolmatta maata en nyt perkele muista tähän hätään. Esimerkki noista lehdistä ku kerran luin että toimittaja oli mukamas ensimmäinen suomalainen kuka oli treenannut Fairtexin pattayalla ja teki artikkelin ni teki mieli laittaa mailia sinne että meikä poika se oli ensimmäinen suomalainen kuka siellä oli treenannut, ei ollut hotelli vielä edes valmis ku alakerrassa treenattiin. Veikkaan että moni teistä on kateellinen tai jotenkin pahansuopainen ku heittää tommoisia lapsellisia kommentteja. Omasta kamppailulaji "urasta" ni olen ollut aika lahjaton yksilö ja tehnyt kovin töitä, mattotyöskentelyä en oo ikinä oppinut, olen aina ollut training camppien huonoin, jotain jos vertais vaikka bjj ni purppura vyöntasoa, pysty taas on ollut parasta osaamista ja olen voinut treenata melkein kenen kanssa vain pois lukien K1 isot hyvät ukot joille en pystyisi olemaan muuta kuin waterboy.

En ole mikään salainen suuri ottelija, tykkäsin ennen vain treenata kovaa ja oli mahdollisuus treenata huippujen kanssa ni miksi vitussa en käyttänyt tilanteita hyväkseni. Ottakaahan asioista selvää, esim Gracie tekee aasia kierroksia, käy thaikkulas vetämäs kursseja kerran vuodessa 1500baht osallistumismaksu ja tais käydä jopa filippiineillä vetämässä ja kolmatta maata en nyt perkele muista tähän hätään. Esimerkki noista lehdistä ku kerran luin että toimittaja oli mukamas ensimmäinen suomalainen kuka oli treenannut Fairtexin pattayalla ja teki artikkelin ni teki mieli laittaa mailia sinne että meikä poika se oli ensimmäinen suomalainen kuka siellä oli treenannut, ei ollut hotelli vielä edes valmis ku alakerrassa treenattiin. Veikkaan että moni teistä on kateellinen tai jotenkin pahansuopainen ku heittää tommoisia lapsellisia kommentteja. Omasta kamppailulaji "urasta" ni olen ollut aika lahjaton yksilö ja tehnyt kovin töitä, mattotyöskentelyä en oo ikinä oppinut, olen aina ollut training camppien huonoin, jotain jos vertais vaikka bjj ni purppura vyöntasoa, pysty taas on ollut parasta osaamista ja olen voinut treenata melkein kenen kanssa vain pois lukien K1 isot hyvät ukot joille en pystyisi olemaan muuta kuin waterboy.
39645.gif
shaq.gif

Ei mulla muuta, jatka vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom