Ei mun tarvitse ottaa hevosenlihalaseja pois päästä,mutta ota sä nuo BJJ-lasit pois niin näet,että Werdum ei millään voinnut voittaa ensimmäistä erää. Aika selkeästi 29-28 reemille tämä ottelu.
Ei ottelua voi voittaa pakoilemalla toista hyppäämällä perseelleen mattoon ja odottelemalla siellä. Nyt kuitenkin sanot,että reem pakoili ottelua,kun ei mennyt mattoon perässä,mutta kun vilkaiset sääntöjä niin ymmärrät,että mattoon ei ole pakko mennä,mutta pystyyn on pakko nousta.
Werdumilla on selkeä heikkous ja se on paini. Jos et saa toista vietyä mattoon niin on aika paha vetää BJJ:tä ja yrittää lukotuksia.
Sen lisäksi kun ottelu oli matossa niin ei Overeem ollut missään vaiheessa pulassa siellä vaan kontrolloi tilannetta ja nousi pystyyn kun itse halusi sitä(oli kerran allakin,muttei werdum saannut mitään aikaan). Hassua etttei reemille kirjattu yhtään alasvientiä vaikka pari kertaa heitti brassin perseelleen tonttiin.
Reemin esitys oli myös mulle pettymys ja olisin odottanut muutamaa koukkua vastaan ala JDS.