Strikeforce 34: Overeem vs. Werdum **Spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Selventäisitkö Japi mikä kohta noin naurattaa?

Klikkaat omaan profiiliisi, sieltä etsi postit, ja valkkaat niistä minkä vaan tai kaikki, löydät syyn naurulleni.

Tosi älykäs vastaus! Selventäisitkö mikä kohta tossa tekstissä oli naurettavaa? Voin kertoa lisää tarkempia yksityiskohtia.

Minua ei ainakaan naurata. Olisiko se nyt joku ihme, että Suomesta joku on joskus päässyt treenaaman jonkun maailmanhuipun kanssa. Seurusteleehan Saulikin Adamin kanssa.

En tiedä olenko ainoa, mutta minun mielestä Japi ei ole kyllä se henkilö jolla on paljon vara naureskella muiden posteille, varsnkin kamppailulajit osiolla :D

Tosi älykäs vastaus! Selventäisitkö mikä kohta tossa tekstissä oli naurettavaa? Voin kertoa lisää tarkempia yksityiskohtia.

Joka ikinen posti mitä kirjotat tai vähintään joka ikinen threadi mihin kirjotat liittyy siihe kui oot treenannu ulkomailla ja suomessa kaikki on perseestä, mutta kuitenkaa et kerro paljoo itestäs ja siittä mitä sä olet siellä ulkomailla tehny paitsi et oot treenannu maailman huippujen kans.

Mikset tee vaikka threadiä joka on omistettu sulle jossa kerrot tästä treenaamisestas ulkomailla. Mua vois ainaki kiinnostaa jos osaat kertoo jotai hienoja stooreja.

Edit: antaa olla en lankea trolliin

Heitä nyt jotain tietoa mitä ei wikipediasta voi kaivaa edes...
Kuvia edelleen kun näkisi vaikkapa.

edit: ja pattayalla ei varmaan ollakaan treenattu ennen Hotellin valmistumista.

Ei helvetti, kyl tää Suomi on kateellisten maa,huhuh. Ei saa järkevää keskustelua aikaiseksi. En oo viihtynyt valokuvissa, viimeksi otettu varmaan 17v sitten kuva jos ei oteta huomioon mitä kuvia on eri valtioitten virastoissa tai missälie varastoissa. En ymmärrä tota hotelli kommenttia, treenasin siellä fairtexilla, jos muistan oikein ni valmentaja oli atachai tai jotain, tatuointi rinnassa ja laulaja ammatiltaan, sitten sielä oli se "kuuluisuus" mikä voitti nyt sen tosi teevee jutun, täys idiootti mikä vihas farangeja, sitä paikkaa pyöritti silloin muistaakseni hollantilainen huippu bodari, ja omistaja oli ja on edelleen vanha thaimies mitä thaikut haukku jenkiksi. Mutta en jaksa enempää kirjoitella tästä aiheesta, uskokaa tai älkää, ei kiinnosta vittuakaan.

Ei helvetti, kyl tää Suomi on kateellisten maa,huhuh. Ei saa järkevää keskustelua aikaiseksi. En oo viihtynyt valokuvissa, viimeksi otettu varmaan 17v sitten kuva jos ei oteta huomioon mitä kuvia on eri valtioitten virastoissa tai missälie varastoissa. En ymmärrä tota hotelli kommenttia, treenasin siellä fairtexilla, jos muistan oikein ni valmentaja oli atachai tai jotain, tatuointi rinnassa ja laulaja ammatiltaan, sitten sielä oli se "kuuluisuus" mikä voitti nyt sen tosi teevee jutun, täys idiootti mikä vihas farangeja, sitä paikkaa pyöritti silloin muistaakseni hollantilainen huippu bodari, ja omistaja oli ja on edelleen vanha thaimies mitä thaikut haukku jenkiksi. Mutta en jaksa enempää kirjoitella tästä aiheesta, uskokaa tai älkää, ei kiinnosta vittuakaan.

Jepjep, ollaan kaikki kateellisia sulle.

Ketä vittu oikeesti kiinnostaa sun jutut?
Ja oikeesti, "reenannu huippujen kanssa", täähän toisin sanoen tarkottaa sitä, et maksat lentoliput ja meet johki toiseen maahan ja maksat jostain 2 päivän "leiristä" jonku mma tähden kanssa, tuut suomeen, oot yhä paska ja leijut sillä 2pv leirillä pakkiksella?

Ja hei Japi, olet usein aivan yhtä ääliö kun herra SirMax tässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt voisi Mike pistää pystyyn gallupin kysymyksellä: "Todistiko Overeem Werdum-matsissa olevansa hypen arvoinen? (Kyllä/Ei)" Tai vastakkaiset väittämä-vaihtoehdot. Tjsp. Olisi mielenkiintoista nähdä miten menee, keskustelun perusteella tuntuisi mielipiteet menevän aika lailla tasan.

Harhailet taas ihan yksin omien tulkintojesi kanssa, ärsyttääkö noin paljon että Overeem voitti ja Werdum hävisi? Kukaan täällä ei ole kirjoittanut, että Overeemin esitys olisi ollut hypen arvoinen, kaikki Overeemia hypettävätkin on sanoneet että sen suoritus oli pettymys ja itse ainakin tunnustan että omissa silmissäni miehen osakkeet laskivat. Toisaalta ei Reemillä missään vaiheessa mitään hätääkään ollut. Werdum (top3 hw lol) oli yksinkertaisesti niin huono ja aseeton, aivan kuten etukäteen oli arvattavissakin..

Olipa kauheeta apinointia tuo Werdumin ottelu... Muutenkin näytti tosi huonoilta ne TD yritykset kun Horsereem kylmästi sprawlas ja paiskas vaan Werdumin takaisin sinne mistä tuli. Harmi ettei Reemi pystynyt sammuttaa valoja. Toivottavasti nähtäisiin parempia otteita Silvaa vastaan.

Tämmösillä fiiliksillä mentiin koko main eventin ajan.
11514.jpg

Vaikka se olikin odotettavissa, että Werdum haluaa olla matossa, niin tuo sen pelleily ja rukoilu että tuu nyt tänne oli naurettavaa. Tuli heti mieleen Silvan loistavat matsit Latesia ja Maiaa vastaan. Barnettin esitys oli erinomainen, ja illan pelasti Masvidalin ja Noonsin matsi. Vaikka se olisikin melko yksipuolista turpaanvetämistä, niin silti oli hyvää meininkiä.

Kun tässä nyt viime aikoina sekä UFC että SF on vetäneet huonoja tapahtumia, niin senpä johdosta esitän yhden kysymyksen: MISSÄ VITUSSA ON WEC?

11514.jpg

Vaikka se olikin odotettavissa, että Werdum haluaa olla matossa, niin tuo sen pelleily ja rukoilu että tuu nyt tänne oli naurettavaa. Tuli heti mieleen Silvan loistavat matsit Latesia ja Maiaa vastaan. Barnettin esitys oli erinomainen, ja illan pelasti Masvidalin ja Noonsin matsi. Vaikka se olisikin melko yksipuolista turpaanvetämistä, niin silti oli hyvää meininkiä.

Kun tässä nyt viime aikoina sekä UFC että SF on vetäneet huonoja tapahtumia, niin senpä johdosta esitän yhden kysymyksen: MISSÄ VITUSSA ON WEC?

Mitä muuta huonoa oli tässä tapahtumassa kuin main event? Itse tykkäsin SF produktiosta pitkästä aikaa, välihaastattelut oli tiputettu pois, matsit tulivat peräkkäin, matsit olivat tällä kertaa tasaisia eikä mitään epätasaisia matseja nopean KO:n toivossa.

Harhailet taas ihan yksin omien tulkintojesi kanssa, ärsyttääkö noin paljon että Overeem voitti ja Werdum hävisi?
Ei ärsytä tippaakaan. Hienompi vaan olisi ollut jos Overeem olisi ottanut selvän voiton. Jos osaat lukea ne ottelun statsit, niiden perusteella päätös olisi voinut mennä toisinkin päin. Nyt molemmat veti täysin paskan matsin, ei siitä paskuudesta Werdumin piikkiin puolta enempää mene. Mutta kyllä tässä vaan moni on edelleen sokeasti hehkuttanut että hyvin Overeem veti (en jaksa hakea tähän quotteja) eli olisi hauska nähdä kuinka moni tosiaan hypeen vielä uskoo. Nyt kun Overeemille tuli ensimmäinen varteenotettava vastustaja vuosiin, kävi näin, Overeem ei pärjännyt edes omalla vahvuusalueellaan. Ja ihan turha sössöttää että Overeem ei voinut lyödä kun Werdum hyppäsi perseelleen. En muista ihan äkkiä toista matsia jossa ottelija olisi pelännyt toisen mattopeliä niin paljon että guardista täytyy paeta heti kun pystyy, lyömättä yhtään lyöntiä matossa. Ehkä Fedor olisi voinut varoa hiukan enemmän mutta Overeem meni nyt toiseen äärimmäisyyteen.

11514.jpg

Sama kuva sopii myös ketjun tasoon..

WEC on yhdistynyt UFC:n kanssa jos et tiennyt. Vai mistä tässä oli kysymys?

Sitä vaan, että yleisesti ottaen MMA-eventtien laatu on laskenut eksponentiaalisesti fuusioitumisesta alkaen.

Mitä muuta huonoa oli tässä tapahtumassa kuin main event? Itse tykkäsin SF produktiosta pitkästä aikaa, välihaastattelut oli tiputettu pois, matsit tulivat peräkkäin, matsit olivat tällä kertaa tasaisia eikä mitään epätasaisia matseja nopean KO:n toivossa.

Main eventin lisäksi olin aika pettynyt Monsonin ja Cormierin matsiin. Näissä eventeissä on vaan se vika, että ME jää väkisinkin mieleen ja oikein susipaska päämatsi riittää monasti pilaamaan koko tapahtuman. Vai kuinka moni keskivertovaparifani muistaa esimerkiksi Silva vs Leites -matsin lisäksi muita UFC97:n matseja?

Tainnut Lomax:lla foliohattu kiristyä pahaemman kerran. Nuo eventit mitenkään fuusioitumisesta ole huonontunut.

Ja itse muistan kyllä vaikka kuinka UFC eventeistä matseja jotka ei ole pääotteluja olleet mutta en muista itse pääottelua ja sitten myös toisinpäin. Ei päämatsin epäonnistuminen minusta kyllä pilaa muita hyviä otteluita. Minulle se päämatsi ei edes ole sen isompi juttu yleensä ellei se ole mestaruusottelu.

Sitä vaan, että yleisesti ottaen MMA-eventtien laatu on laskenut eksponentiaalisesti fuusioitumisesta alkaen.

Main eventin lisäksi olin aika pettynyt Monsonin ja Cormierin matsiin. Näissä eventeissä on vaan se vika, että ME jää väkisinkin mieleen ja oikein susipaska päämatsi riittää monasti pilaamaan koko tapahtuman. Vai kuinka moni keskivertovaparifani muistaa esimerkiksi Silva vs Leites -matsin lisäksi muita UFC97:n matseja?

Olen samaa mieltä että WECit olivat kokonaisuutena aina viihdyttäviä, mutta ne samat WEC ukot ottelevat nykyään UFCssä, toki monesti prelimeissä, mutta UFC näyttää nykyään lähes kaikki matsit jo suorana niin mitä väliä. Jos taas skippaa aina prelimit niin sitten niitä ei varmaan näe.

Cormier matsi oli mielestäni hyvä, nähtiin kovatasoiselta painijyrältä kehittynyttä pystyä, ja Cormier alkaa lunastaa hypeään että miehestä tulee vielä tekijä. En tiedä keihin keskiverto vaparifaneihin viittaat tässä, mutta olisi kiva joskus lähteä kahville ja kysellä sulta ihan randomeitten UFC/SF/Pride eventtien ottelukortteja ulkomuistista, jos siis oletat että jengin pitäisi muistaa noita ulkoa. Tässä sen testaaminen ei onnistu koska wikipediaa on niin iisi käyttää. Mä muistan paljon yksittäisiä hyviä matseja historian ajalta, mutta mulla ei ole mitään hajua mitä muita matseja kortilla on mahdollisesti ollut vaikka olenkin katsonut ne. Ehän mä muista edes viittä edellistä ottelukorttia ulkomuistista, saatikka jotain 4 vuotta vanhoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom