Street Workout

Meta title: 💥 Street Workout – kehonpainon kovin katuareena jossa näytetään voima ilman rautaa

Meta description: Keskustelua street workout -liikkeistä, treenistä, taidoista ja videoista – mitä pystytään tekemään pelkällä kehonpainolla ja kovalla asenteella?**

Itselle tulee päänsärkyä jos vahingossa menee pidättämään henkeä samalla kun punnertaa ylös. Tulee vissiin aika julmetusti painetta päähän kun naamaankin jää loppupäiväksi pieniä punaisia pisteitä, mutta kun muistaa puhaltaa ulos koko matkan alhaalta ylös niin ei ole kipuja ollut.

Hienoja videoita Konsta! Mukava, että Liikuntabiologian laitokselle on tullut myös varsinkin teidän vuosikurssilla tästä näyttävästi voiman muodosta kiinnostuneita opiskelijoita. Arvostan. Ei kun kirjoittamaan joku hyvä opas ja innostava juttu videoiden kera joskus mun blogiin. Ittekin temppuilen aina joskus, mutta turhan harvoin.

Hienoja videoita Konsta! Mukava, että Liikuntabiologian laitokselle on tullut myös varsinkin teidän vuosikurssilla tästä näyttävästi voiman muodosta kiinnostuneita opiskelijoita. Arvostan. Ei kun kirjoittamaan joku hyvä opas ja innostava juttu videoiden kera joskus mun blogiin. Ittekin temppuilen aina joskus, mutta turhan harvoin.
Kiitos! Olisi kunnia päästä kirjoittamaan lihastohtorin blogiin :)

Kiitoksia, lämmittää kyllä mieltä tuon mielipiteesi kuuleminen!
Asun Etelä-Kuopiossa, noin 20 km Kuopion keskustasta.

Tällähetkellä enempi painotus punttireenissä, mutta kunhan taas kevät tulee, niin painotus siirtyy Street Workouttiin taas.

Talvi saapuu ja street workout -treenit jatkuu ainakin itsellä sisätiloissa.

Tässä vähän lisää leuanvedon variaatioita. Motivaatiota treeneihin!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävin tossa muutama päivä sitten vetämässä maastavedon, rinnallevedon ja penkin jälkeen lisäpainoleuanvetoa. Treenin loppuun tuli vedettyä ykkönen 60kg lisäpainoilla. Missäs painoissa tulokset on sm-kisoissa? Mietin et kannattaisko lähteä yrittämään. Vaikka se vähän sotkis mun telinevoimistelua.

Kävin tossa muutama päivä sitten vetämässä maastavedon, rinnallevedon ja penkin jälkeen lisäpainoleuanvetoa. Treenin loppuun tuli vedettyä ykkönen 60kg lisäpainoilla. Missäs painoissa tulokset on sm-kisoissa? Mietin et kannattaisko lähteä yrittämään. Vaikka se vähän sotkis mun telinevoimistelua.

Kyllähän tolla pärjäis naisten sarjassa, mutta jos oot mies niin 20-40kg lisää painoo.

Kyllä 60 kg on kova tulos. Varsinkin, jos lisäpainoleuanvetoa ei ole sen kummemmin tavoitteellisesti harjoitellut.

Ensi vuodesta alkaen Suomen Leuanveto ry järjestää lisäpainoleuanvetokisoja uusilla säännöillä Suomen Leuanveto ry ? Lisäpainoleuanveto joten vielä ei pysty vertaamaan tuloksiaan kilpailutuloksiin. Sivustolla on nähtävissä vanhoja lisäpainoleuanvetotuloksia, mutta ne on tehty erilaisilla säännöillä, joista ei ole tarkempaa tietoa.

Back
Ylös Bottom