Strategiset mitat?

Anteeks jos kysyn, mutta onko sulla kenties jonkin sortin syömishäiriö kun vielä tosta haluat laihtua? Toihan on jo ihan sairasta hei..

Kylla - Malenalla on syomishairio/mielenterveysongelmia kuten varmaan kaikki jo tietavat. Ja senpa takia Malena noita mittojaan, ruokiaan, liikuntojaan ym. taalla julkaisee.

Terveisin: kaikella sympatialla paranevia kohtaan itsekin ongelmista karsineena, mutta yhtalaisen neurooseejan mainostaviin pikkulikkoihin (henkisesti!) kyllastyneena, pumpkinseed :haart:

Anteeks jos kysyn, mutta onko sulla kenties jonkin sortin syömishäiriö kun vielä tosta haluat laihtua? Toihan on jo ihan sairasta hei..
Joo ei ole...kiitos vaan kysymästä :(.
olen lyhyt joten paino voi kuulostaa pieneltä. en tavoittele erityisen lihaksikasta olemusta, vaan haluan olla hoikka , timmi ja myöskin terve. syön ihan hyvin ja joskus saatan jopa ahmia(mikä on käsittääkseni ihmiselle ihan normaalia sekin) en ikinä oksenna ruokaani, ellen voi fyysisesti pahoin...mikä tapahtui viimeksi ollessani 6v. :rolleyes:

edit. minulla on häiriösyömis taustaa, mutta ei varsinaista syömishäiritä ikinä ollut.

hahhahha... ei vittu. päivän parhaat naurut tuli tästä palstasta :D:D pumpkinseed <3 Ja jottei ihan ohi menis, niin voin kertoa, että mun strategiset mittani on = lauta ja varmasti lauatana pysynkin.

Joo ei ole...kiitos vaan kysymästä :(.
olen lyhyt joten paino voi kuulostaa pieneltä. en tavoittele erityisen lihaksikasta olemusta, vaan haluan olla hoikka , timmi ja myöskin terve. syön ihan hyvin ja joskus saatan jopa ahmia(mikä on käsittääkseni ihmiselle ihan normaalia sekin) en ikinä oksenna ruokaani, ellen voi fyysisesti pahoin...mikä tapahtui viimeksi ollessani 6v. :rolleyes:

edit. minulla on häiriösyömis taustaa, mutta ei varsinaista syömishäiritä ikinä ollut.
Hoikka olet mutta en voi uskoa olevasi timmi tai terve. Laiha vaan olet. Itse olen sinun pituisesi ja painan aikalailla tasan 10 kg enemmän, enkä koe olevani mitenkään lihava. Eihän sussa voi olla kuin enää luuta ja nahkaa jäljellä? Ei oikeesti millään pahalla... Tän pitäis olla punttaavien tyttöjen palsta, mutta sitten täällä onkin vaan syömishäiriöisiä kehuskelemassa alipainollaan.

En vain tajua?!

Sori :offtopic:

Hoikka olet mutta en voi uskoa olevasi timmi tai terve. Laiha vaan olet. Itse olen sinun pituisesi ja painan aikalailla tasan 10 kg enemmän, enkä koe olevani mitenkään lihava. Eihän sussa voi olla kuin enää luuta ja nahkaa jäljellä?

No mä olen nähnyt sun kuvat...kyllä mä haluisin olla laihempi(rasvattomampi) ku sä, vaikket läski olekkaan. sulla on myöskin enemmän lihasta ku mulla (mistä sitä painoa myöskin kertyy, mä en myöskään haluis olla yhtä lihaksikas ku sä ja jos se tekee musta syömishäiriöisen niin voivoi :rolleyes:...

No mä olen nähnyt sun kuvat...kyllä mä haluisin olla laihempi(rasvattomampi) ku sä, vaikket läski olekkaan. sulla on myöskin enemmän lihasta ku mulla (mistä sitä painoa myöskin kertyy, mä en myöskään haluis olla yhtä lihaksikas ku sä ja jos se tekee musta syömishäiriöisen niin voivoi :rolleyes:...
No ei tässä kyse ollukkaan mun läskeistä, vaikka niihin vertasinkin. :D Kyllä toi silti aika sairaalta vaikuttaa, ja en ole takuulla ainoa ihminen joka täällä palstalla niin ajattelee.

No ei tässä kyse ollukkaan mun läskeistä, vaikka niihin vertasinkin. :D Kyllä toi silti aika sairaalta vaikuttaa, ja en ole takuulla ainoa ihminen joka täällä palstalla niin ajattelee.

Mun mielestä kyse on lähinnä siitä, että tavotteet on aikalailla erit...jotenkin on kohtuutonta ja typerää alkaa siksi haukkumaan anorketikoksi yms. vain koska joku ei nyt haluakaan olla yhtä lihaksikas kuin joku toinen.
ja sama toisinkin päin: jos joku haluaa olla tosi lihaksikas ei se ole multa pois.

Punttimmeille vois olla joku hardcore-osio, jonne ei vinyylipainoilijoilla olisi ollenkaan asiaa :D tai sitten joku aloittelijoiden osio (?)

Mutta jos ihminen, joka on tuollainen ruipelo mitoiltaan kuin sinä, haluaa olla vielä snadimpi, on siinä ehkä perääkin haukkua anorektikoksi.

Miksi punttimimmeille pitäisi olla oma osio, sitähän varten tämä PUNTTIMIMMIT-osio on?

Ja vielä, Malenalla tais olla se läskiksi haukkuva mies, jos en ihan väärin muista ja sekoita. Hankkiutuisit eroon siitä niin saisit nuo typerät ajatukset päästäsi pois.

Mutta jos ihminen, joka on tuollainen ruipelo mitoiltaan kuin sinä, haluaa olla vielä snadimpi, on siinä ehkä perääkin haukkua anorektikoksi.

Miksi punttimimmeille pitäisi olla oma osio, sitähän varten tämä PUNTTIMIMMIT-osio on?

No mä haluun 2cm kapeemmat reidet ja vyötärön + hiukan enemmän massaa yläosaan...kuulostaapa varsin sairaalta :eek:.
No onhan tuolla tuo kisafoorumkin...vois olla vielä joku jako enemmän tosissaan treenaavien ja aloittelevien joukossa...toisaalta ei mimmejä ole nin hirveesti, että niitä kannattaas välttämättä alkaa jakaa, mutta eihän tänne uskalla kukaan uus tullakaan...tai ei ainakaan viihdy kauaa, kun haukutaan anorektikoksia ja syömishäiriöiseksi kun painoa ei ole tarpeeksi tai syö väärin :rolleyes:.
mutta siis, en nyt jaksa alkaa tästä jauhaa sen enempää...varsinkin, kun on ihan :offtopic:

OT tähän väliin, onko täällä jotain mimmien topiccia jossa näkis ihmisten omia kuvia / treenikuvia tai jotain mihin vois joskus lykätä oman kropan arvosteluun :D

OT tähän väliin, onko täällä jotain mimmien topiccia jossa näkis ihmisten omia kuvia / treenikuvia tai jotain mihin vois joskus lykätä oman kropan arvosteluun :D

Liity vipiksi niin pääset katselemaan punttimimmien kuvaketjuja ja postaamaan myös omat kuvasi kommentoitavaksi.

No mä haluun 2cm kapeemmat reidet ja vyötärön + hiukan enemmän massaa yläosaan...kuulostaapa varsin sairaalta :eek:.
No onhan tuolla tuo kisafoorumkin...vois olla vielä joku jako enemmän tosissaan treenaavien ja aloittelevien joukossa...toisaalta ei mimmejä ole nin hirveesti, että niitä kannattaas välttämättä alkaa jakaa, mutta eihän tänne uskalla kukaan uus tullakaan...tai ei ainakaan viihdy kauaa, kun haukutaan anorektikoksia ja syömishäiriöiseksi kun painoa ei ole tarpeeksi tai syö väärin :rolleyes:.
mutta siis, en nyt jaksa alkaa tästä jauhaa sen enempää...varsinkin, kun on ihan :offtopic:

joo ja mitä sit kun sulla on 2cm kapeemmat reidet ja vyötärö... onks maailma sit parempi vai ehkä kenties haluut vielä toiset 2cm pois... :david:

Juu ja tunnetusti syömishäiriöihmisethän myöntää ja tunnistaa sen ongelmansa avoimesti..

joo ja mitä sit kun sulla on 2cm kapeemmat reidet ja vyötärö... onks maailma sit parempi vai ehkä kenties haluut vielä toiset 2cm pois... :david:

Ei varmaan mitään maailmaa mullistavaa. ei mun maailma myöskään kaadu siihen jos en niitä senttejä saa pois.
harva ihminen on tyytyväinen kehoonsa...aina on jotain paranneltavaa ja jostain pitäisi saada pois ja jonnekin lisää jne. ihan normaalia se musta on.

Juu ja tunnetusti syömishäiriöihmisethän myöntää ja tunnistaa sen ongelmansa avoimesti..

No voin näin avoimesti anonyyminä kertoa, että mulla on ollut ongelmia joskus syömisen kanssa ja tiedän sen tunteen, kun on ihan hukassa syömistensä kanssa...tällä hetkellä sitä tunnetta ei ole. Harvemmin myöskään kukaan terve myöntää olevansa syömishäiriöinen.
...sitten voi alkaa huolestua, jos painoindeksi on 16-15 tuntumassa ja painoa mulla silloin olisi vajaat 40kg.

voi malena kuule, sun bmi on nytten hieman yli 18 ja sitten kun olet päässyt tuohon uskomattomaan tavoitteeseesi, niin se on vuoren varmasti alle 17... onko se sitten tervettä?

voi malena kuule, sun bmi on nytten hieman yli 18 ja sitten kun olet päässyt tuohon uskomattomaan tavoitteeseesi, niin se on vuoren varmasti alle 17... onko se sitten tervettä?

Ja taas :offtopic:
No jos menee liian vaikeeks, niin pari senttiä sinne tai tänne (se mitä sanoin noista mitoista nyt oli vaan jonkin moinen ihanne) eli jos en ihan normaalisti syömällä ja liikkumalla saa pariasenttiä pois, niin en ala nälissäni niiden vuoksi olemaan...tiedän kun olen joskus ollut, eikä se ollut kovin kovin kivaa se...oikeesti, puhumattakaan siitä miten epäterveellistä ja tyhmää myöskin kuvitella elävänsä niin vähäisellä määrällä rokaa.

Vaikka mä painaisin 44kg painoindeksi olisi vielä 18...eikä mun tavoitteena edes ole saada painoa putoamaan.

^saanko kysyä miks haluat ne 2 senttiä pois?

...onko liikaa löysää vai mikä? eiks olis helpompi ja kivempi saada lihasta vain tilalle niin näyttäis paremmalta kuin esim. ne 2 cm hoikemmat jalat, joissa kuitenkin se sama "löysä" on jos sitä lihasta ei tule? Mä olen ollut 10 kiloa hoikempi joskus enkä silloinkaan ollut tyytyväinen. Samat läskit/löysät paikat ne oli silloinkin ja halusi vielä hoikemmaksi.. nyt 10 kiloa painavampana koen olevani siinä kunnossa treenaamiseen ansiosta ettei tarvi miettiä enää missä on löysää ja missä ei kun sille kuitenkin koko ajan tekee jotain ja itseasiassa sitä löysää on vähemmän kuin 10 kiloa hoikempana :)

^saanko kysyä miks haluat ne 2 senttiä pois?

...onko liikaa löysää vai mikä? eiks olis helpompi ja kivempi saada lihasta vain tilalle niin näyttäis paremmalta kuin esim. ne 2 cm hoikemmat jalat, joissa kuitenkin se sama "löysä" on jos sitä lihasta ei tule? Mä olen ollut 10 kiloa hoikempi joskus enkä silloinkaan ollut tyytyväinen. Samat läskit/löysät paikat ne oli silloinkin ja halusi vielä hoikemmaksi.. nyt 10 kiloa painavampana koen olevani siinä kunnossa treenaamiseen ansiosta ettei tarvi miettiä enää missä on löysää ja missä ei kun sille kuitenkin koko ajan tekee jotain ja itseasiassa sitä löysää on vähemmän kuin 10 kiloa hoikempana :)

No kun on lyhyet jalat ne näyttää helposti paksuilta...varsinkin kun mulla ne luonnostaan on se kehon raskain kohta. jalat näyttää paksuilta oli sitten 51cm lihasta tai läskiä....toki lihas näyttää paremmalta kuin läski, mutta löysäähän siellä sisäreidessä tällähetkellä on.
...itseasiassa pohkeisiin vois koittaa saada enemmän muotoa, silläkin sais tasapainotettua kokonaisuutta.

Mä olen kans painanut neljästäkymmenestä viiteenkymmeneen kiloon ja silti sopinut lähes kaikkiin samoihin vaatteisiin.

Mutta joo, ei tästä enää pliis tän enempää, kun ei muut mimmit oikein tykkää hyvää :rolleyes:.

sori :offtopic:

Suositut

Back
Ylös Bottom