83-65-84
Pituus: 163cm
Pituus: 163cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anteeks jos kysyn, mutta onko sulla kenties jonkin sortin syömishäiriö kun vielä tosta haluat laihtua? Toihan on jo ihan sairasta hei..
Joo ei ole...kiitos vaan kysymästä :(.Anteeks jos kysyn, mutta onko sulla kenties jonkin sortin syömishäiriö kun vielä tosta haluat laihtua? Toihan on jo ihan sairasta hei..
Hoikka olet mutta en voi uskoa olevasi timmi tai terve. Laiha vaan olet. Itse olen sinun pituisesi ja painan aikalailla tasan 10 kg enemmän, enkä koe olevani mitenkään lihava. Eihän sussa voi olla kuin enää luuta ja nahkaa jäljellä? Ei oikeesti millään pahalla... Tän pitäis olla punttaavien tyttöjen palsta, mutta sitten täällä onkin vaan syömishäiriöisiä kehuskelemassa alipainollaan.Joo ei ole...kiitos vaan kysymästä :(.
olen lyhyt joten paino voi kuulostaa pieneltä. en tavoittele erityisen lihaksikasta olemusta, vaan haluan olla hoikka , timmi ja myöskin terve. syön ihan hyvin ja joskus saatan jopa ahmia(mikä on käsittääkseni ihmiselle ihan normaalia sekin) en ikinä oksenna ruokaani, ellen voi fyysisesti pahoin...mikä tapahtui viimeksi ollessani 6v.
edit. minulla on häiriösyömis taustaa, mutta ei varsinaista syömishäiritä ikinä ollut.
Hoikka olet mutta en voi uskoa olevasi timmi tai terve. Laiha vaan olet. Itse olen sinun pituisesi ja painan aikalailla tasan 10 kg enemmän, enkä koe olevani mitenkään lihava. Eihän sussa voi olla kuin enää luuta ja nahkaa jäljellä?
No ei tässä kyse ollukkaan mun läskeistä, vaikka niihin vertasinkin. :D Kyllä toi silti aika sairaalta vaikuttaa, ja en ole takuulla ainoa ihminen joka täällä palstalla niin ajattelee.No mä olen nähnyt sun kuvat...kyllä mä haluisin olla laihempi(rasvattomampi) ku sä, vaikket läski olekkaan. sulla on myöskin enemmän lihasta ku mulla (mistä sitä painoa myöskin kertyy, mä en myöskään haluis olla yhtä lihaksikas ku sä ja jos se tekee musta syömishäiriöisen niin voivoi ...
No ei tässä kyse ollukkaan mun läskeistä, vaikka niihin vertasinkin. :D Kyllä toi silti aika sairaalta vaikuttaa, ja en ole takuulla ainoa ihminen joka täällä palstalla niin ajattelee.
Mutta jos ihminen, joka on tuollainen ruipelo mitoiltaan kuin sinä, haluaa olla vielä snadimpi, on siinä ehkä perääkin haukkua anorektikoksi.
Miksi punttimimmeille pitäisi olla oma osio, sitähän varten tämä PUNTTIMIMMIT-osio on?
OT tähän väliin, onko täällä jotain mimmien topiccia jossa näkis ihmisten omia kuvia / treenikuvia tai jotain mihin vois joskus lykätä oman kropan arvosteluun :D
No mä haluun 2cm kapeemmat reidet ja vyötärön + hiukan enemmän massaa yläosaan...kuulostaapa varsin sairaalta .
No onhan tuolla tuo kisafoorumkin...vois olla vielä joku jako enemmän tosissaan treenaavien ja aloittelevien joukossa...toisaalta ei mimmejä ole nin hirveesti, että niitä kannattaas välttämättä alkaa jakaa, mutta eihän tänne uskalla kukaan uus tullakaan...tai ei ainakaan viihdy kauaa, kun haukutaan anorektikoksia ja syömishäiriöiseksi kun painoa ei ole tarpeeksi tai syö väärin .
mutta siis, en nyt jaksa alkaa tästä jauhaa sen enempää...varsinkin, kun on ihan
joo ja mitä sit kun sulla on 2cm kapeemmat reidet ja vyötärö... onks maailma sit parempi vai ehkä kenties haluut vielä toiset 2cm pois...
Juu ja tunnetusti syömishäiriöihmisethän myöntää ja tunnistaa sen ongelmansa avoimesti..
voi malena kuule, sun bmi on nytten hieman yli 18 ja sitten kun olet päässyt tuohon uskomattomaan tavoitteeseesi, niin se on vuoren varmasti alle 17... onko se sitten tervettä?
^saanko kysyä miks haluat ne 2 senttiä pois?
...onko liikaa löysää vai mikä? eiks olis helpompi ja kivempi saada lihasta vain tilalle niin näyttäis paremmalta kuin esim. ne 2 cm hoikemmat jalat, joissa kuitenkin se sama "löysä" on jos sitä lihasta ei tule? Mä olen ollut 10 kiloa hoikempi joskus enkä silloinkaan ollut tyytyväinen. Samat läskit/löysät paikat ne oli silloinkin ja halusi vielä hoikemmaksi.. nyt 10 kiloa painavampana koen olevani siinä kunnossa treenaamiseen ansiosta ettei tarvi miettiä enää missä on löysää ja missä ei kun sille kuitenkin koko ajan tekee jotain ja itseasiassa sitä löysää on vähemmän kuin 10 kiloa hoikempana