Strategiset mitat?

Mittasinpa minäkin, viime kerrasta on vuosia.
167cm/56kg,
Rinta 86, vyötärö 64, lantio 89.
Pohje 35 ja hauis 27.

Päärynämallia itsessäni on ihan selvästi havaittavissa, sillä rintoja ei ole. Hartiat ovat kyllä leveähköt ja (onneksi) tasoittavat tuota vaikutelmaa. Lantiomitta oli yllättävä, sillä viimeksi se oli muistaakseni lähempänä sataa.

Tää nyt on varmaan tyhmä kysymys, mutta mistä kohtaa vyötärö ja lantio mitataan? Navan kohilta, vai se "kapein" kohta (mullako muka kapea vyötärö? :rolleyes: )tuosta kylkiluitten alta? Ja lantio jenkkakahvoista vai peffan korkeimmalta kohalta? Vai mistä? :nolo:

Minusta vyötärö on se kapein kohta (ainakin minulla ihan selvästi kylkiluiden alla) ja lantio taas levein kohta.

Katsoinpahan minäkin, pitkästä aikaa:

pituus 170 cm
paino tod. näköisesti 72-74

vyötärö 90
lantio 100
rintakehä 90
hauis 34
reisi 54
pohje 38 ja puol

On se vuoden tiivis treenaaminen + aerobinen vahvistanu kehoa tasaisesti. Nyt mättään tosissani protskua ja olen lisännyt painoihin lisäkiloja, nostojen määrää vähentänyt mutta kaikkeni peliin pistänyt.

Mun varmaan täytyy kevättalvella keventää ruokia, luulen, treenata pidempiä sarjoja (rasvanpolttoa) tai rasvaa kertyy palleean vaan lisää. Kirjoitin pallean rasvasta joskus aiemminkin tänne eikä se rasva ole laskenut yhtään! Muutoin rasvaprosentti oli mitattuna 13 mutta se kaikki on palleassa, saakuri vieköön! No, on mulla kyllä daisaritkin kasvanut, piti ostaa isommat liivit. Taitaa tälle muijalle olla edessä kova rupsahdus... Onneks tuli toi mies hankittua ajoissa :dance:

Moi!
Näin uutena pitkä tikkukin mittasi itsensä että on mihin verrata muutaman vuoden päästä... Olen siis vasta vuoden käynyt taas punttitreeniä vetämässä tauon (parin lapsen) jälkeen.

Pituus 177 cm
Paino 70kg
Rinta 93-96 (kun oikein pullistaa niin 102 :))
Vyötärö 73
Lantio 93
Hauis 31,5
Reisi 55
Pohje 36
Plääh. Vuosi sitten oli vyötärö isompi ja hauis pienempi, lantio oli myös isompi. Siis hyvää kehitystä havaittavissa... Reidet on semmoset että niihin ei meinaa tulla tekemälläkään ei lihaksia, rasvaa ei mitään. Mutta aivan kuin niihinkin olis jotain rakentunut?
Yllätyin itse asiassa tuloksista, olenkin tuota proteiinia oppinut syömään vasta viime vuodesta lähtien.

Pituus 168
Paino 57
Rinta 80
Vyörärö 71
Lantio 82
Hauis 25
Reisi 52
Pohje 34

Eli ei kovin lupaava ruumiinrakenne ihmiselle joka haluaisi kasvattaa lihasta... Nyt onkin sitten vaihtoehtoisesti ohut rasvakerros - illuusio suuremmista lihaksista -projekti käynnissä!

edit:kirjoituserheet..

Noh nostellaan tätä kun tuossa toisessa topicissa vihjailtiin

Pituus 160 cm, paino 64 kg

rinta 91 cm
vyötärö 71 cm
lantio 99 cm
Reisi 57 cm
Pohje 37 - 38 cm riippuen vähän mistä kohtaa ottaa
Hauis 32 cm

tuntuupa hassulta varsinkin toi lantion mitta joka on suurentunut. Toisaalta mulla on pakaroissa huomattavasti enemmän lihasta kuin aiemmin vaikka edestäpäin tarkasteltuna lantio näyttää aiempaa kapeammalta.

Tiätty täyty ruhoo ryhtyä mittaileen, kun bongasin tän threadin:rolleyes:

Pituus 167cm
Paino 67kg

Rinta 96cm
Vyötärö 68cm
Lantio 93cm
Reisi 54cm
Pohje 36cm
Hauis 31,5cm (se TÄRKEÄ puoli senttiä!)

Jaa-a, näin terveempänä uskaltaa jo laittaa mittansakin esille :D
Eli muutaman sentin kasvua tullut. Jotkut mitat on ulkomuistiarvauksia, kuten esim rinta eli pientä heittoa löytyypi.

Pituus 164cm
Paino 56kg

Rinta 88 cm
Vyötärö 64 cm
Lantio 96 cm
Reisi 52 cm
Pohje 35 cm
Hauis 27 cm

Jooh, onhan näitä otettu silloin tällöin... :nolo: pituus 159, paino ~60

rinta 89
rintojen alta 77 (pumpissa 81... ainoa mihin se vaikuttaa)
vyötärö 69-72, riippuen milloin ja minä päivänä mittaa...
mahan paksuin kohta ja jenkat: jotain kauheaa, yleensä :D
persus 95
reiden paksuin kohta 58, siellä ylhäällä vararavinnon kohdalla
pohje 35
hauis 28

Yritän rakastaa itseäni läskeineni kaikkineni... Mutta nykyään enemmän tällä metodilla: :whip:

Ou, jee meilläkin oli mittanauha. Olisi pitänyt kai ottaa aamulla kun nesteet on poistunut eniten mutta who cares. Vartaloltani olen aika patukkamallinen :D. Ei kapeita kohtia missään sillä vyötärö ei kutistu juuri lainkaan sivuilta ja lantio on pieni. Tavoitteena kyykätä hyppyripeppu! It's just a muscle after all :whip:. Kropassa ei juurikaan ole ylimääräistä, joten koostumukseen olen tyytyväinen. Mutta lihasta lisää! Salitreenit ovat vielä lähtökuopissaan :rolleyes:.

Pituus 163 (okei, 164,5, mutta haluan olla virallisesti 163!), paino: 50-53kg. Ei tarkkaa tietoa.

Rinta päältä: 93cm
rintojen alta: 75cm
Vyötärö: n. 69-71cm
Lantio: 88cm
Reisi: 51cm
Pohje: 35cm
Hauis: 26cm

pakko taas mitata..
90-65-92
haba 29-30, pohje 35-36, reisi 51-53 kohdasta riippuen
jaaa.. rinnanalta 76 (jes, ennen 72!) tietenki jännitettynä enemmän..
siinäpä ne.

Pituus:156,5cm
Paino:46,5kg

Rinnan ymp. 88cm tavoite: enemmän(:D)
Rinnan alta 68cm

Vyötärö58cm tavoite: 56cm!
Lantio 89cm tavoite: ab.sama kuin rinnan ymp.

Reisi 51cm tavoite:49cm
Pohje 32cm(sais olla vähän enemmän)
Hauis:25cm

Aiemmin siis (12.11.2007):

Pituus 177 cm
Paino 70kg
Rinta 93-96 (kun oikein pullistaa niin 102 )
Vyötärö 73
Lantio 93
Hauis 31,5
Reisi 55
Pohje 36

Muutokset:

Paino 73 kg
Rinta 101 (ei hele)
-alta 84 (ei uskalla # pullistaa)
Lantio(perC) 98
Hauis 31
Reisi 58
Pohje 37,5

Joo jalkoihin keskitytty mutta oishan se hyvä jos ei hauis sentään pienenisi :D. Päivitys taas vuoden päästä...

Uskaltaudun minäkin mittani laittamaan tänne julkisesti esille :)

Pituus 161 cm ja paino 54kg (noin... vaaka on peikko, ei monesti uskaltaudu)

Rinta 84
Rinnan alta 68
Vyötärö keskiarvo taitaa olla 61-65 (riippuu ihan onko aamu vai ilta :D)
Lantio 91
Hauis 27
Reisi 56
Pohje 34

Nähtävästi tuo yläkroppa vaatii lisää reeniä.

Jospa sitten minäkin...
en omista kunnollista mittaa, joten tuloksen voi heittää parilla sentillä suuntaansa, enkä
ottanu ku nuo pari mittaa sen takia.

pituus 169
paino 62
rinta 91
vyötärö 75
lantio 93

vähän masu pullottaa.... =)

Mulla on niin hirveä kompleksi omasta kropasta. Osaako sitä enää nähdäkään itteään normaalina sitten kun siihen päästää? ja mikä on se mun "normaali".

pituus 176 paino 78kg

Rinnanymp.99
(alta89cm)

vyötärö 77cm

Bylly 96cm

Reisi 60cm
Pohje 42 cm :wtf: :eek:
Hauis 31cm
ranne 16cm
onko muita mitattavia paikkoja :lol2:

vuosi sitten painoa oli 110kg. ja äärettömän harmillista on ettei siltä ajalta noita mittoja ole... jos se vähän piristäis. Painoa ei pitäis kai tuijottaa niin neuroottisesti mutta mä olen neuroottinen vaa'alla ramppaaja.
Taidan olla varsinainen amatsoni, rasvaa löytyy mutta se kaikki lihas jota on kertyy REISIIN prkle!!! :curs:

Näillä mennään...:rolleyes:

Pituus:168
Paino 69-70kg

Rinta päältä:96cm
Rinnan alta:82cm
Vyörätö:76cm
Lantio:98cm
Reisi:57cm
Pohje:41cm
Hauis:34,5 ;)

Pituus:156,5cm
Paino:46,5kg

Rinnan ymp. 88cm tavoite: enemmän(:D)
Rinnan alta 68cm

Vyötärö58cm tavoite: 56cm!
Lantio 89cm tavoite: ab.sama kuin rinnan ymp.

Reisi 51cm tavoite:49cm
Pohje 32cm(sais olla vähän enemmän)
Hauis:25cm
Anteeks jos kysyn, mutta onko sulla kenties jonkin sortin syömishäiriö kun vielä tosta haluat laihtua? Toihan on jo ihan sairasta hei..

Suositut

Back
Ylös Bottom