straps & hooks

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ajattelin kokeilla kumpaakin välinettä mm. leukojen kanssa. Tuntuu että selkälihakset jaksaisivat tehdä monta toistoa, mutta kädet väsyy heti. Kyllä käsivarret saavat sitten kyytiä hauista treenatessa. Onko kokemusta kyseisistä välineistä? En tiedä mitä ne ovat suomeksi.
Mistäpäin turkua voisi ostaa/tilata näitä?

Jos tarkoitat sellaisia vetoremmejä niin suosittelen, ostin itsekin noin viikko takaperin ja tulee selkä kyllä paremmin treenattua kun ei tarvitse kiirehtiä käsien takia. Tottakai siinä hauikset kärsii mutta ranteet ei mene pumppiin. Niitä remmejä saa ostaa stockmannilta, prismasta ja mahdollisesti joltain salilta. Itse ostin prismasta merkkiä fast training gear ja maksoi muistaakseni 12,90€ tai jotain sinne päin.

Vetoremmit vaan mukaan, mutta ei kannata ihan joka sarjassa käyttää, vaan vasta siinä vaiheessa kun rupee käpälät väsymään. Kehittyy sitten se puristusvoimakin samalla.

Itse lopetin remmien ja koukkujen käytön parisen vuotta sitten, kun ei ote oikein tahtonnu kehittyä. Nyt ei ole moista pulmaa. :D

Mun mielestä yksi pahin virhe on alkaa käyttää remmejä liian aikaisessa vaiheessa. Itse tein tämän virheen ja nyt ei pysty tekemään oikein mitään ilman remmejä täysillä tehoilla. Tosin nyt alkaa tilanne parantumaan kun olen alkanut harjoituttaa ranteita oikein urakalla. Jos vielä joskus pysyis näpeis jotain.

Ostin remmit tossa puol vuotta sitten ja käytinkin jonkun aikaa. Sitten huomasin että puristusvoimat on hävinny totaalisesti ja lopetin remmien käyttämisen, kyllä sen selän saa väsytettyä ilmankin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom