Stanan reisiläski

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
49
Eli tilannne on tämä. Olen aloittanut salilla käymisen noin 4 vuoden tauon jälkeen ja päässyt hyvään neljänpäivän sali rytmiin. Painoni on noin 107kg jossa on "hiukka" ylimääräistä paskaa... Muualla ei ole ongelmaa(mitä en saisi hoidettua) mutta reisissä on ylimääräistä tavaraa ihan törkeesti. :curs: Kevyttä diettiä pidän nyt päällä eli noin 2000 Kcal 25/40/35 (rasva/protsku/hiilarit) Lisänä otan CLA:ta ja fast 95 protsukua kun en tahdo muuten saada tolla kalorimäärällä proskua tarpeeksi kokoon. Kertokaahan gurut millä saisin noit reisist rasvat kävelemään(kävelyn lisäksi;p). :confused: Onko toi kalorimäärä sopiva kun tutkin asiaa niiin tuntuu että se ei riittäisi. Nyt painoni pysyttelee suurinpiirtein samassa kun treenaan ton pitkän tauon jälkeen. Tuloksetkin kasvaa(ainakin vielä) hyvää vauhtia.

Rasvan sijoittuminen kehoon on perinnöllistä. Se lähtee myös ongelmapaikoistakin aikanaan, mutta yleensä vasta viimeisenä. Millään treenillä ei siihen voi vaikuttaa.

Mitä kaloreihin tulee, niin 2000 kuulostaa turhan alhaiselta tuon kokoiselle kaverille. Kokeile lisätä vähitellen, vaikka 200kcal viikossa ainakin tuonne 2500 tasolle ja katso, miten se laihtumiseen vaikuttaa.

Omskakas sanoi:
Mitä kaloreihin tulee, niin 2000 kuulostaa turhan alhaiselta tuon kokoiselle kaverille. Kokeile lisätä vähitellen, vaikka 200kcal viikossa ainakin tuonne 2500 tasolle ja katso, miten se laihtumiseen vaikuttaa.

Ei pidä paikkansa. Jos itse söisin 2500 niin paisuisin, kuin pullataikina. 3 kertaa viikossa salia ja hiittiä + kävelyä. Kalorit n.1500-2000 ketolla. Toi ainakin mulle tuntuu olevan sopiva määrä.

Niin. Oon tosiaan syönyt tota 1700-2000 Kcal jo jonkin aikaa ja paino ei ainakaan oo pudonnut tippaakaan. :wall: Vähempää kaloreita en viitti syödä koska on koko ajan pelko persuuksissa että kroppa menee säästöliekille... Joo oon kuullu kans paskarasva :D lähtee vasta viimeisenä mahasta ja jaloista...
No pidän ton kalorimäärän ja treenaan niin suonet pullistuu. Seurataan tilannetta sit jonkin ajan päästä. Ei muuta ku :whip: persauksille.

P.S. Niin pituutta mulla 187 ettei joku luule et oon 158,painan 107 ja itken tällä et oon läski :itku:

Wtf? Itse painan 88kg ja paino tippuu noin 0,5kg viikossa 2500kcal dietillä. Salitreenin jälkeen teen 15 minuutin aerobisen + välipäivinä noin 60 minuutin kävelylenkin. Yksi täysi lepopäivä viikossa. Kun alkaa tökkiä, siirrän nuo välipäivien aerobiset aamuun. Hyvin yksilöllistä taitaa olla. Oma ravinnejakauma on noin p30/hh60/r20.

Overlord sanoi:
Niin. Oon tosiaan syönyt tota 1700-2000 Kcal jo jonkin aikaa ja paino ei ainakaan oo pudonnut tippaakaan. :wall: Vähempää kaloreita en viitti syödä koska on koko ajan pelko persuuksissa että kroppa menee säästöliekille... Joo oon kuullu kans paskarasva :D lähtee vasta viimeisenä mahasta ja jaloista...
No pidän ton kalorimäärän ja treenaan niin suonet pullistuu. Seurataan tilannetta sit jonkin ajan päästä. Ei muuta ku :whip: persauksille.

P.S. Niin pituutta mulla 187 ettei joku luule et oon 158,painan 107 ja itken tällä et oon läski :itku:

Juu, painan 45kg vähemmän, ja olen 15cm lyhyempi kuin sinä. Dieettikalorini ovat tuota mainitsemaasi luokkaa. Kylläpä sinun kalorimääriäsi saisi nostaa reippaasti. Jos paino ei ole pudonnut tippaakaan, niin liekkö mennyt kroppa jo säästöliekille..

MissFlightattendant sanoi:
Juu, painan 45kg vähemmän, ja olen 15cm lyhyempi kuin sinä. Dieettikalorini ovat tuota mainitsemaasi luokkaa. Kylläpä sinun kalorimääriäsi saisi nostaa reippaasti. Jos paino ei ole pudonnut tippaakaan, niin liekkö mennyt kroppa jo säästöliekille..

Kuin myös, 46 kg kevyempi ja 27 cm lyhyempi, ja dieettikalorit suunnilleen samoissa lukemissa.. :rolleyes:

Overlord sanoi:
Kevyttä diettiä pidän nyt päällä eli noin 2000 Kcal 25/40/35 (rasva/protsku/hiilarit).

Koitappas punnita kaikki syömäsi ravinto joku päivä, niin varmaankin yllätyt todellisesta kalorimäärästä. Tuon kokoisella on perusmetaboliakin jo reilusti yli 2000 Kcal vuorokaudessa - tietenkin ihmeellisiäkin tapauksia löytyy joskus. Jos vielä vähänkin liikkuu, niin kyllä 2000 Kcal on sinulla takuulla jo reilusti miinuksilla.

urkki sanoi:
Koitappas punnita kaikki syömäsi ravinto joku päivä, niin varmaankin yllätyt todellisesta kalorimäärästä. Tuon kokoisella on perusmetaboliakin jo reilusti yli 2000 Kcal vuorokaudessa - tietenkin ihmeellisiäkin tapauksia löytyy joskus. Jos vielä vähänkin liikkuu, niin kyllä 2000 Kcal on sinulla takuulla jo reilusti miinuksilla.

Jaah vai niin. Käytän excelillä tarkkaa kalorilaskuria joka ainoasta suupalasta jota otan. Ohjelma laskee automaattisesti kalorimäärän. Tänään esim. tallaiset olen suuhuni laittanut:

RUOKA Gr:aa annos KCAL 100g Rasvaa 100g Proteii-ni 100g Hiilari 100g
Ruisleipä, Tempo, 6 puolikas 210 200 1,6 9 38
Pinaattikeitto, Saarioinen, 1 pkt 300 80 5 2,7 9
Proteiinilisä, fast 95 60 388 0,9 92,3 0,1
Raejuusto, tavallinen rasva 2%, 4 dl 400 88,8 2 15,8 2,5
Appelsiini, keskikokoinen 2kpl 100 43,3 0,1 0,6 8,9
Kananmuna, omega, 4 kpl 150 130 8,3 13,1 0,3

Menee sekasex mutta idea varmaan selvii. Arvot otan suraan kyseisen excelin kyhäelmän tietokannasta ruokien arvot.
Eli tän päivän saldot: rasvaa 23%
protskua 44%
Hiilareita 33%
yht. Kcal 1486
Jos teidän mielestä laskuri laskee päin mäntyä niin kertokaa ihmeessä. Annokset painot katon siit purkista mitä syön ja pyöristän ylöspäin. Tol ruoka määräl mul on pakki ainakin hyvässä tilassa eikä nälkä pääse oikeestaan yllättää ku jakaa syömisen koko päivälle. Tohon viel vedän kevyen iltapalan. Mitä te oikeen syötte jos saatte 2500Kcal päivässä :confused: Esimerkkejä! Koitan kuitenkin pitää hiilarit aisoissa... kyl tiedäm et lihoon helposti mut toivottavasti en sentään mikään luonnonoikkku ole :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Overlord sanoi:
Niin. Oon tosiaan syönyt tota 1700-2000 Kcal jo jonkin aikaa ja paino ei ainakaan oo pudonnut tippaakaan. :wall:

Paino ja paino. Rasvaahan halusit pois, älä siis tuijota ainoastaan vaakaa. Kerroit tulostesi nousevan, eli rasva palaa ja lihas kasvaa -> painosi ei muutu. Mun mielestä saliharrastuksen alussa painosi pitäisi nousta kulutuksen verran syömisellä, koska lihas kasvaa. Syö enemmän.

Eli tilannne on tämä. Olen aloittanut salilla käymisen noin 4 vuoden tauon jälkeen ja päässyt hyvään neljänpäivän sali rytmiin. Painoni on noin 107kg jossa on "hiukka" ylimääräistä paskaa... Muualla ei ole ongelmaa(mitä en saisi hoidettua) mutta reisissä on ylimääräistä tavaraa ihan törkeesti. Kevyttä diettiä pidän nyt päällä eli noin 2000 Kcal 25/40/35 (rasva/protsku/hiilarit) Lisänä otan CLA:ta ja fast 95 protsukua kun en tahdo muuten saada tolla kalorimäärällä proskua tarpeeksi kokoon. Kertokaahan gurut millä saisin noit reisist rasvat kävelemään(kävelyn lisäksi;p). Onko toi kalorimäärä sopiva kun tutkin asiaa niiin tuntuu että se ei riittäisi. Nyt painoni pysyttelee suurinpiirtein samassa kun treenaan ton pitkän tauon jälkeen. Tuloksetkin kasvaa(ainakin vielä) hyvää vauhtia.

No teethän sinä kuitenkin noita jalkatreenejä? Ja niitä ennen kannattaa vaikka poleskella kuntopyörällä niin että saat hien pintaan ja jalkoihin jotain tuntoa että niitä oisi käytetty!
Jos reenaa pelkkää yläkroppaa niin silloin läskit menee pakosta treenaamattomille alueille eli jalkoihin.
Tuon (luulen) tietäväni siitä, kun itse pelasin pesistä ja silloin tuli juostua ja muuta kuntopiiriä tehtyä niin koko kroppa oli ihan timmissä, mutta kun se loppui ja aloin käydä vain salilla tekemässä hauista ja rintaa, niin rupesi perse kasvamaan! Mutta nyt kun olen ottanut jalat treeniin mukaan ja käyttänyt kuntopyörää niin on jalat alkaneet laihtua, mutta lihakset kasvaneet!
Eli jaloista läskit pois pitäisi saada parhaiten juoksemalla/hölkkäämällä, uimalla!
Sitten kävelyt ja pyörän poleskelut tulee nuiden jälkeen!
Van :thumbs: peliin!

Kime76 sanoi:
Paino ja paino. Rasvaahan halusit pois, älä siis tuijota ainoastaan vaakaa. Kerroit tulostesi nousevan, eli rasva palaa ja lihas kasvaa -> painosi ei muutu. Mun mielestä saliharrastuksen alussa painosi pitäisi nousta kulutuksen verran syömisellä, koska lihas kasvaa. Syö enemmän.

Joo tota yritinkin hakea kun aloitin keskustelun, että lihasmassako se lisääntyy alussa samaa vauhitia kun rasva palaa?(ehkä sanoin asian väärällä tavalla) :nolo: Tosiaan tulokset nousee kivasti ainakin vielä... noh lopetan sen puntariin katsomisen. Ok. Yritän lataa lisää ruokaa naamariin :kuola:

Lisätty:
Juu treenaan jalat yhtenä päivänä viikossa tappiin. En jätä sitä missään nimessä pois. Paljon veinaan näkee juuri niitä jotka treenaa vaan ja ainoastaan ylä kroppaa ja siitäkin vaan rintaa ja hauista. :lol2:

Jaymzi sanoi:
Jos reenaa pelkkää yläkroppaa niin silloin läskit menee pakosta treenaamattomille alueille eli jalkoihin.

Höpö höpö. Yhtä totta kuin paikallisen rasvanpolton olemassa olo. Se minne läski kertyy riippuu suuresti siitä minkälaisen perimän on saanut.

Höpö höpö. Yhtä totta kuin paikallisen rasvanpolton olemassa olo. Se minne läski kertyy riippuu suuresti siitä minkälaisen perimän on saanut.

Noh, Ihanpa miten haluat(te) luulla! On muutama tuttu jolla on sama ongelma ollu kun tuossa Lordillakin on, ja on tullut ja lähtenyt läskit kertomallani tavalla!

Eli jos treenaa pelkkää yläosaa niin kyllä ne rasvat sinne alas menisi jos on mennäkseen! Ja jaloista niitä saa pois juoksemalla, uimalla jne.!
Ja asiasta olen aikalailla varma, ja voihan ne geenijututkin olla osin totta mutta kyllä ne sieltä läskit lähtee mitä käytetään enemmän ja tulee sinne mitä ei käytetä!
Mutta :piis: kuitenkin!

Jaymzi sanoi:
mutta kyllä ne sieltä läskit lähtee mitä käytetään enemmän ja tulee sinne mitä ei käytetä!
Mutta :piis: kuitenkin!

Edelleen höpöhöpö. Usko sinä vaikka joulupukkiin, mutta älä paskapuhetta muille neuvoina anna. Eikä niitä omia tuttuja kannata tuoda mukaan keskusteluun, vaikka niitten läskit olisi miten valahtaneet pohkeisiin.

Nyt onkin sinulla sitten väitellä puheesi meille muille, joten antaa näppiksen höyrytä ja laita vaikka muutama linkki vielä lisäksi :).

Ei se ihan noin mee

Jaymzi sanoi:
Ja asiasta olen aikalailla varma, ja voihan ne geenijututkin olla osin totta mutta kyllä ne sieltä läskit lähtee mitä käytetään enemmän ja tulee sinne mitä ei käytetä!

Päättelyn perustana lienee se, että ainoa paikka kropassa, missä näkyy suonet on vehje?

Jaymzi ei taida sulla olla heittää mitään faktaa, kuten joku muu jo ennen sanoi että yhtä totta kuin paikallinen rasvanpoltto.
Jaymzi, sinä varmaan saat rasvan palamaan pelkästään istumalla etkös?

Ei pidä paikkansa. Jos itse söisin 2500 niin paisuisin, kuin pullataikina. 3 kertaa viikossa salia ja hiittiä + kävelyä. Kalorit n.1500-2000 ketolla. Toi ainakin mulle tuntuu olevan sopiva määrä. <-- tuo kuulostaa pieneltä määrältä miusta, ite syön 3000 vähintään

Suositut

Back
Ylös Bottom