- Ikä
- 41
Jakob sanoi:Kyllä se rasva palaa vaikka istumalla jos kalorit on miinuksella.
:D Näinpä näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jakob sanoi:Kyllä se rasva palaa vaikka istumalla jos kalorit on miinuksella.
Ponge sanoi:Ei pidä paikkansa. Jos itse söisin 2500 niin paisuisin, kuin pullataikina. 3 kertaa viikossa salia ja hiittiä + kävelyä. Kalorit n.1500-2000 ketolla. Toi ainakin mulle tuntuu olevan sopiva määrä. <-- tuo kuulostaa pieneltä määrältä miusta, ite syön 3000 vähintään
Jaymzi sanoi::thumbs: :piis:
Jaymzi sanoi:Eli läskit menee sinne (JOS ON YLIMÄÄRÄISTÄ TIEDOSSA SIIS) mitä kohtaa kropassa vähiten käytetään ja ne kohdat on yleensä jalat tai vatsa!
EDIT: Tietenkin tarkoitan tolla nyt salitreeniä, enkä esim. juoksua, sillä juoksussa vatsakin saa treeniä! :thumbs: :piis:
Jaymzi sanoi:No siis miettikääpä, että jos reenaat pelkkiä yläkropan osia ja jätät jalat huomioitta niin sinne jalkoihin ne ylimääräset läskit menee jos niitä edes on minnekkään mennäkseen! Ja jos sitten vain jalkoja treenaa niin helpoiten ne läskit sinne esim. vatsan kohdalle jääpi jos on siis ylimääräistä tulossa!..
Sen tiedän että tuo totta on, mutta sen tiedän että geenitkin on totta!
Ja ne läskit ei lähde jaloista välttämäti viimeisenä jos niitä käytetään enemmän kuin esim. vatsaa! Eli läskit menee sinne (JOS ON YLIMÄÄRÄISTÄ TIEDOSSA SIIS) mitä kohtaa kropassa vähiten käytetään ja ne kohdat on yleensä jalat tai vatsa!
Jakob sanoi:Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti.
No et täysin. Kun treenataan pitkillä sarjoilla, treeni on enemmän aerobis painotteista, ja näin keho polttaa sitä rasvaa koko kropasta, eikä siis vain (tiettyjen) lihaksien päältä. Kiintetymin on siis lihasten kasvatusta ja rasvan polttamista yhtä aikaa.Sumeria sanoi:Miten mulla on sellainen kuva, että kuitenkin tekemällä mahdollisimman pitkiä sarjoja (kestävyystreeniä) lihas polttaa ympäriltään rasvaa => lihakset kiinteytyvät. Oonko mä ihan pihalla?
Tume sanoi:Kiintetymin on siis lihasten kasvatusta ja rasvan polttamista yhtä aikaa.
Jaymzi sanoi:Eli jos treenaa pelkkää yläosaa niin kyllä ne rasvat sinne alas menisi jos on mennäkseen! Ja jaloista niitä saa pois juoksemalla, uimalla jne.!
Ja asiasta olen aikalailla varma, ja voihan ne geenijututkin olla osin totta mutta kyllä ne sieltä läskit lähtee mitä käytetään enemmän ja tulee sinne mitä ei käytkuitenkinetä!
Mutta :piis: !
Niinpä. Käyppäs kysymässä niiltä personal trainereilta, jotka joka paikassa jauhaavat siitä miten kuntosalilla "kiinteydytään".Jakob sanoi:Mites tämä oikein tapahtuu :lol2:.
Jaymzi sanoi:Siis ihan :piis: kuitenkin!
Ensinnäkin salitreenillä pääsee parhaiten läskeistä eroon, no EN!
Toisekseen olen nähnyt montakin ihmistä jotka käy tekemässä pelkkää yläkroppaa salilla ja (syö hirveän määrän ylimääräisiä kaloreita) ja vatsanseutu niillä on timmissä, mutta yleensä perseessä melko paljon läskiä!
Ja toisin päin, olen nähnyt níitä jotka treenaa (vain) jalkoja niin kyllä niillä ne läskit siis yläkroppaan eli vatsanseudulle yleensä sitten meneepi!
Oiskohan kysymys kuitenkin siitä, että näissä treenatuissa paikoissa se lihas kasvaa ja se sama rasvamäärä ei vaikuta ihan niin paljon kun esim. jaloissa joita EI ole reenattu ja joissa lihakset EIVÄT ole niin kehittyneet, eli ei edelleenkään se rasva kerry sen enempää treenaamattomille alueille.