Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota semmonen missä on suodantinteline kiinni rungossa, eikä vaan siinä pannun päällä. Ainakin mun mielestä tuo vaikuttaa todella paljon käyttömukavuuteen.Mikäs noista moccamastereista kannattaisi valita, riittääkö perus? Vanha philipsi meni paskaksi.
BTW miten Moccamaster eroaa ns. tavallisesta halpiskeittimestä muuten kun ehkä laadukkaammalla rungolla? Lähinnä mietin voiko eroa makuun tulla? Ainut mikä tulee mieleen on, että halpiskeittimessä vesi lämmitetäänkin 100c vrt. hieman matalampaan optimaalilämpöön? Itse en siis suodatinkahvia juuri juo, mutta askarruttaa mikä Moccamasterissa tekee siitä hintansa (200e?) arvoisen?
BTW miten Moccamaster eroaa ns. tavallisesta halpiskeittimestä muuten kun ehkä laadukkaammalla rungolla?
BTW miten Moccamaster eroaa ns. tavallisesta halpiskeittimestä muuten kun ehkä laadukkaammalla rungolla?
Lisäks "halvimmat"(kalliitahan nekin on ku perkeleet) Mokkamaisterit on monia kahvinkeittimiä vittumaisempia ja enemmän virittelyä vaativia käyttää. Varmaan kuuluu siihen hintaan, että pitää olla paljon osia mitä saat irrotella, ennen kun pystyt kaataan valmiin kahvin pannusta kuppiin.
Käy Töölössä siinä pienessä suklaapuodissa torin laidalla. Osta Oxapampa nimistä papua, on hyvää.Faija osteli tuossa eilen joululahjan hieman myöhässä, elikkä kahvimyllyn. Joku Braunin vehe se on, äsken kävin ostamassa sitten vähän papuja, ihan prismasta tällä kertaa jotain presidentin ja meiran papuja. Täytyy stadissa käydä sittem joku pv ostamassa jotain laadukkaampaa.
Juu, etitään joku uusi mesta. Olen käynyt tässä muutamana päivänä yksisteni Cafe Redissä nautiskelemassa. Kävin myös vetäsemässä Capun Kaffe centralenin haarakonttorissa Töölössä.Tuli juotua tänään pitkästä aikaa huoltsikakahvi ja hyvin palautui mieleen kotona huolella tehdyn laten tai cappuccinon ero siihen mitä valtaosa ihmisistä tuolla ulkona juo.
Mike, seuraava nätti päivä niin mennään ulos nautiskelemaan.
Missä tämä Cafe Red on?Juu, etitään joku uusi mesta. Olen käynyt tässä muutamana päivänä yksisteni Cafe Redissä nautiskelemassa. Kävin myös vetäsemässä Capun Kaffe centralenin haarakonttorissa Töölössä.
Mikä kahvimylly olisi riittävä tarpeeksi hienojakoiselle espressojauhatukselle? Hifistiystäväni ja muutama barista nimittäin julisti kaikki nämä krupsit ym. auttamatta heikkotehoisiksi. Löytyykö tarpeeksi jämerillä kartioterillä varustettua jauhinta esim. n. 100e hintaan? Siis sellaista, josta löytyisi joltain kokemusta