Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta minulta ferrarinpunainen FrancisFrancis X1?Tarkoitus on ostaa hyvä kahvinkeitin ja espressokeitin.
Tänään olin jo menossa hakemaan Moccamasteria (ja tarkoituksena ostaa myöhemmin joku espressokeitin). Kaveri kuitenkin alkoi puffaamaan omaa Krupsin espresso-/kahvinkeitintä (XP2000, hinta 189€) ja sanoi että siinä on soiva peli. Kuulemma ei ole eroa kahvin maussakaan vrt anopin Moccamaster.
Olisko porukalla kokemuksia tuosta krupsin yhdistelmäkeittimestä. Auttakaa miestä mäessä... :D Kumpaan kannattaisi kallistua?
Osta minulta ferrarinpunainen FrancisFrancis X1?
Uutena 500, voisin myydä ~200. Pistä viestiä tuonne profiiliin niin katsotaan.Lokkina toisten ilmoituksia tulin sotkemaan, mutta mitä olisi FrancisFrancisilla hintaa? Olisiko sulla myllyä myynnissä?
Uutena 500, voisin myydä ~200. Pistä viestiä tuonne profiiliin niin katsotaan.
Tarkoitus on ostaa hyvä kahvinkeitin ja espressokeitin.
Tänään olin jo menossa hakemaan Moccamasteria (ja tarkoituksena ostaa myöhemmin joku espressokeitin). Kaveri kuitenkin alkoi puffaamaan omaa Krupsin espresso-/kahvinkeitintä (XP2000, hinta 189€) ja sanoi että siinä on soiva peli. Kuulemma ei ole eroa kahvin maussakaan vrt anopin Moccamaster.
Olisko porukalla kokemuksia tuosta krupsin yhdistelmäkeittimestä. Auttakaa miestä mäessä... :D Kumpaan kannattaisi kallistua?
Mulla tommonen toimistolla ja ei siinä mitään ihonsiirtopotilasta ole, ihan ok vempele muutenkin. Mä ostin varmaan normihinnalla @ 140€ tjsp joten on tosiaan yläkantturaan tuo 189.Löytyypi. Soiva peli mutta vesikannen muovi sulaa parissa kuukaudessa ja näyttää sitten ihosiirtopotilaalta. Ostin tuon itse stokkalta joskus 120eurolla (demomallin tinkausta) joten vähän ylihintaa nyt pyydetään. Tuosta on jokin uusi mallikin tullut.
EDIT: guuglasin tuotetta ja poistomallihan se on nykyään. Käypä markkinahinta olisi siis ehkä 100-120e, etsit vain liikkeen missä noita on yksi kappale niin pääsevät eroon siitä.
Mites noissa itse jauhetuissa menee annostus. Tottakai varmaan riippuu mausta, mutta jos normi juhla mokassa on 1 mitta kuppia kohden niin mitäs se on sitten noissa itsejauhetuissa. Joku ohjeellinenkin riittäs niin pystys siitä sitten jalostamaan.
Juu, kaveri siis kehoitti ostamaan vastaavan mitä hänellä on ja katoin että lista hinta oli halvimmillaan tuo 189€. Nyt olen tosin alkanut kallistumaan pelkän espressokeittimen puolelle kun espresso on enemmän sydäntä lähellä vrt normi-sumppi.Löytyypi. Soiva peli mutta vesikannen muovi sulaa parissa kuukaudessa ja näyttää sitten ihosiirtopotilaalta. Ostin tuon itse stokkalta joskus 120eurolla (demomallin tinkausta) joten vähän ylihintaa nyt pyydetään. Tuosta on jokin uusi mallikin tullut.
EDIT: guuglasin tuotetta ja poistomallihan se on nykyään. Käypä markkinahinta olisi siis ehkä 100-120e, etsit vain liikkeen missä noita on yksi kappale niin pääsevät eroon siitä.
Mitäs jos tahdot tehdä vieraille vaikkapa 4 Cappuccinoa, onnistuuko edes siten että jokainen saa lämpöisen kahvin yhtäaikaa?Nyt on veivattu jo senverran kauan tuolla keittimellä, että voi sanoa kokemuksia. 45 minuutin lämmittäminen on hörhöjen hommaa, lämpiää alle vartissa jo sopivaksi. Ei kuitenkaan mikään bugiton vekotin ole. Aina on siis syytä valuttaa vettä koneen läpi senverran, että sitä todellakin tulee. Välillä vekotin tuntuu panttaavan vettä, eikä se heti tule läpi.
Oikean 25sec shotin hakeminen kestää kyllä aikansa ja se on kiinni tamppauksesta ja jauhatuksesta, ei koneesta. Helppo pitää puhtaana, kestävä kuin mikä ja painaa tarpeeksi, ettei lähde liikenteeseen kun kahvaa veivaa kiinni.
Suosittelen vehjettä kyllä. Automaatista ei kyllä saa ikinä samaa shittiä ulos ja siitä jää se tekemisen ilo pois. Kyllä se capu maistuu ihan erilaiselle kun sen itse säätää, etenkin vaahdotuksen osalta, joka tuntuu olevan aika kriittinen osa capun valmistuksessa.
Salomaa antoi hyviä vinkkejä vaahdotukseen ja heti parani kupit.
Ei onnistu, kahdenkin tekeminen vaatii ykkösten duunaamista. Teen frendeille, itselle ja Inkerille aina tuplasta capun.Mitäs jos tahdot tehdä vieraille vaikkapa 4 Cappuccinoa, onnistuuko edes siten että jokainen saa lämpöisen kahvin yhtäaikaa?
Tosta lähtis aika sopuhintaan setti:
http://www.espressocoffeeshop.com/store/rancilio_S_RD.html