spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nostellaas ketjua hieman. Tänään pläjähti melkonen päivitys noiden applicationeiden osalta.Itse en oo juuri kerenny vielä muita testailemaan, kun tuota last.fm hommaa joka vaikuttais ihan mukavalta lisältä. Ainakin kaikille last.fm addikteille. Tuo top playlist near you vaikuttaa myös kivalta uutuudelta, jolle vois olla jopa käyttöä. Radiohommaa on näköjään muunneltu myös, mutta mun mielestä siellä pitäis olla huomattavasti enemmän genrejä.

Mitä muut mieltä päivityksestä?

Nostellaas ketjua hieman. Tänään pläjähti melkonen päivitys noiden applicationeiden osalta.Itse en oo juuri kerenny vielä muita testailemaan, kun tuota last.fm hommaa joka vaikuttais ihan mukavalta lisältä. Ainakin kaikille last.fm addikteille. Tuo top playlist near you vaikuttaa myös kivalta uutuudelta, jolle vois olla jopa käyttöä. Radiohommaa on näköjään muunneltu myös, mutta mun mielestä siellä pitäis olla huomattavasti enemmän genrejä.

Mitä muut mieltä päivityksestä?
Oon sitä mieltä että kunhan keksivät jotain uutta. Tosin ei aina tarvi jos homma toimii... mutta on tuo jotenkin kivempi nyt. Applikaatioista en ole mitään mieltä, ei siellä oikein ole mitään järkevää.

Radio tuntuu toimivan vielä normaalisti, rupesin itse käyttää sitä vasta tässä kuussa vaikka Spotify ollut aivan alusta asti... en juuri kuuntele enää muuta kuin radiota. :D

Ite tuli hommattua ekaa kertaa tossa viime viikolla, onhan toi iha jees ohjelma, vajaa 4 egeä kuus ja musaa rajattomasti. Alussa vähä epäilytti et pätkiskö paljoa mokkulalla mut iha hyvin toiminu. Olis varmaan vieläkin parempi jos omistaisin älypuhelimen nettiyhteydellä mut täl hetkellä ihan vaan koneella tulee kuunneltua.

Toimiiko tuo spotifyn mobiilisovellus nokian 700:lla? Spotifyn sivuilla ei lue että tukisi ko. laitetta mutta nokian kaupassa löytyy sovellus tuolle luurille.

SIIS onko todella niin, että Spotifyta ei voi enää saada ilman facebook-accounttia? Jos tuon voi saada kutsulla ilman facebook-tiliä, niin olisi kiitollinen jos joku laittaisi kutsun:
j . kalvinmaki (at) gmail . com

Mua ei haittaisi maksaa tuota 10 euroa kuussa Premiumista, mutta en saatana rekkaa itseäni naamakirjaan vain sen takia.

SIIS onko todella niin, että Spotifyta ei voi enää saada ilman facebook-accounttia? Jos tuon voi saada kutsulla ilman facebook-tiliä, niin olisi kiitollinen jos joku laittaisi kutsun:
j . kalvinmaki (at) gmail . com

Mua ei haittaisi maksaa tuota 10 euroa kuussa Premiumista, mutta en saatana rekkaa itseäni naamakirjaan vain sen takia.
Itse asiassa tällä hetkellä onnistuu. Saksassa avasivat mahdollisuuden rekisteröityä myös ilman Facebookia. Jonkin verran porukka on proxyn kautta rekisteröitynyt ongelmitta. Eli joku proxy-sivu (esim. http://www.4proxy.de), jolla suunnataan https://www.spotify.com/de/signup/plain osoitteeseen. Sinne tiedot jne. Kun rekisteröityminen tehty, niin voit kirjautua ihan normaalisti spotifyn jenkkisivun kautta, eikä tartte saksaa enää lueskella. Tämän jälkeen voit vaihtaa maan Suomeksi, kun täytät myös maksutiedot, joka ei tosin sido vielä mihinkään tilaukseen. Toki voit tehdä myös feikit FB-tunnukset. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs tuolla spotifyllä tekee nykyää ku Grooveshark on paljo parempi =) Ei mainoksia ja täysin selaimella toimiva, ei tartte omaa softaa.

Mitäs tuolla spotifyllä tekee nykyää ku Grooveshark on paljo parempi =) Ei mainoksia ja täysin selaimella toimiva, ei tartte omaa softaa.
Ei taida kuitenkaan löytyä mobiili-appia? Mulle Spotifyn maksu tarkoittaa sitä, että saan soittolistani matkaan mukaan.

Ainakin mitä joskus testasin, niin Groovesharkin äänenlaatu ja -voimakkuus vaihteli kovasti kappaleiden välillä.. Erittäin ärsyttävää, varsinkin jos kuuntelee kuulokkeilla. Spotify premiumista maksettu jo pari vuotta, enkä näe tarvetta vaihtaa. Nyt kun tuo Androidinkin softa päivittyi täysin. :p

Edit: Ja Groovesharkin laillisuus taitaa olla edelleen vähintään kyseenalaista?

Ite oon kans kallistunu spotifyyn juuri tuon mobiili-homman takia. Autolla ajaessa huomaa että välillä tuo spotify pätkii. Ootteko muut huomanneet samaa asiaa? Tietenkin tuo 3G yhteys voikin pätkiä riippen siitä missä päin korpea ajelee

Kyssä. Jos Spotifystä ei löydy jotain albumia ja ostan sen iTunesista, niin saanko lisättyä sitä mitenkään Spotifyyn soittolistaan? Anatheman uusinta ei löydy Spotifystä, mutta iTunesista löytyy, ei viittis kahta eri softaa käyttää.

Ja siis tarkoitan mobiiliversiota.

Hommasin android puhelimen ja latasin siihen spotify sovelluksen joka minulla jo pc:llä olikin facebook tunnusten kautta. Spotify toimi moitteetta 2 päivä ajan puhelimessa, mutta nyt lakkasi sitte toimimasta. Saan vain herjan kun yritän alkaa kuunnella jtn kappaletta, että pitää hankkia premium. Pc:llä toimii yhä normaalisti. Oletteko törmänneet kyseiseen ongelmaan ja mikä on ratkaisu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom