spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites hei fiksut varmistakaa asia mulle! Voiko samalla premium accountilla kuunnella musaa useammassa eri koneessa samaan aikaan? Olettaen että toisella koneella soittolista on offline modessa kokoajan?

Mites hei fiksut varmistakaa asia mulle! Voiko samalla premium accountilla kuunnella musaa useammassa eri koneessa samaan aikaan? Olettaen että toisella koneella soittolista on offline modessa kokoajan?
No vois kuvitella että jos netin vetää irti, niin sitten voi kuunnella offline biisei sillä koneella ja toisella olla online. Ei kai se voi tietää.

Offlinessä pystyy kuunnella monella laitteella. Onlinessa taas musiikki katkeaa.

Nyt mielipiteitä kannattaako toi Premium hommata? Eikö hinta oo jonku 5 eskoo kuussa? Alkaa vituttamaan kun mulla menee nykyään toi 10h kuunteluraja koko ajan umpeen.

Nyt mielipiteitä kannattaako toi Premium hommata? Eikö hinta oo jonku 5 eskoo kuussa? Alkaa vituttamaan kun mulla menee nykyään toi 10h kuunteluraja koko ajan umpeen.

Premium on kympin vissiinki ja sit mikälie Unlimited on joku femman kuukaudessa. Premiumissa on siis mobiilimahollisuus ja offline, jotka puuttuu unlimitedista. Kannattaa IMO hommata ku ei toi ny kovin pahan hintane oo kymppi kuussa ja jos omistaa älyluurin ni voi kuunnella musaa silläkin, myös offlinessa vaik verkko pätkis 3G toimimattomuuden takii.

Premium on kympin vissiinki ja sit mikälie Unlimited on joku femman kuukaudessa. Premiumissa on siis mobiilimahollisuus ja offline, jotka puuttuu unlimitedista. Kannattaa IMO hommata ku ei toi ny kovin pahan hintane oo kymppi kuussa ja jos omistaa älyluurin ni voi kuunnella musaa silläkin, myös offlinessa vaik verkko pätkis 3G toimimattomuuden takii.

Aivan. Joo kaippa toi Premium olis ihan passeli kun Android luurikin löytyy.

Onko tyypeillä spotifyssa aikaraja? Itselle ilmaantunut mystisesti jostain takaisin tuo aikaraja, mistähän johtuu? eihän tuo 2,5h/viikko riitä mihinkään -.-
jännä myös että kavereilla ei kaikilla aika rajaa ole vaikkeivät

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
80239cbead9667bdf341e41f5900a848.png

Tämähän oli mielenkiintoinen tilasto. Spotify ollut käytössä helmikuusta saakka ja yllättävän hyvin on löytynyt jopa mun musiikkia sieltä, ennen luulin ettei siellä olisi mulle mitään. Kaikki enemmän underground-bändit on kuitenkin pitänyt kuunnella muuta kautta.

1174cqf.jpg

Ihan hauska katsoa tommosta.

Top 5 lista on kyllä siitä hassu, että siinä olevat biisit on kaikki mun "gym rap" listalla. :D
Kuuntelen niitä käytännössä vaan salilla eli jokainen biisi soi sen 4-8 kertaa viikossa, muuten kuuntelen niin laajaa kirjoa ettei tonne Top 5 kyl mee noiden ohi mikään.

Tuota soundtrack -genree voi joku ihmetellä, mutta huomannut että varsin pätevää musaa töitä tehdessä.

kmbpxYk.png

spotify_year.webp

Täytyy sanoa, että top-artisti yllätti :D. Oon ilmeisesti kuunnellu leffamusaradiota niin useesti. Genret ei tosin yllätä, trance :haart:

Spotify.webp

Olin aika yllättynyt monesta asiasta. :wtf: Ainakaan top 5 -biisit ei kuulosta oikeilta mitenkään ja pop-kategoriakin oli pienoinen yllätys. Eniten tulee kuunneltua mielestäni dubstepiä ja housea.

Kiintoisia tilastoja. Ja mikä parasta joku tilasto jossa mäkin pärjään pakkiksella: kuunnellut minuutit 97 000 :dance:

Muuta mielenkiintoista. Mun 4. genre: "Danish pop". Tämä oli pienoinen yllätys kunnes tajusin että esim. MØ onkin tanskalainen eikä norjalainen.

Sharetus kuva ei näytä enää toimivan joten ei kuvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom