spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko mitään tapaa saada Spotifyyn (eli mobiiliin) jotain esim. lataa youtube -kautta biisejä? Youtubessa olis esim. pari herrasmiesliigan ja skandaalin biisiä, jotka haluaisin mobiiliin mukaan.. Nythän ne pystyy ns. lataa koneelle paikallisena tiedostona, mutten vielä keksinyt tapaa siirtää se mobiiliin..

Onko mitään tapaa saada Spotifyyn (eli mobiiliin) jotain esim. lataa youtube -kautta biisejä? Youtubessa olis esim. pari herrasmiesliigan ja skandaalin biisiä, jotka haluaisin mobiiliin mukaan.. Nythän ne pystyy ns. lataa koneelle paikallisena tiedostona, mutten vielä keksinyt tapaa siirtää se mobiiliin..
On, tarvitset vain koneen välissä.

Eli lisäät koneella paikallisia mp3 tiedostoja (esim. lataayoutube.com kautta hankittuja) Spotify kirjastoon. Laittaa ne johonkin playlistiin, ja sitten samassa verkossa (ei ehkä edes tarvi nykyään) kun on auki koneen Spotify ja kännykän Spotify synkkaa se local files playlist puhelimeen. Puhelimen kautta siis täppäät että voi kuunnella offline, tai download tjsp.

About noin: http://features.en.softonic.com/how-to-add-your-own-mp3s-to-spotify

TIetyllä tavalla samanlainen kyssäri kuin kyss nimimerkillä, mutta ei ihan. Eli haluaisin lähettää kaverilleni linkin mun spotify web playerin soittolistoihin, mutta kaikki mun suosikki kappaleet jotka haluaisin näyttää kaverilleni eivät löydy spotifysta. Lataan aina youtubesta ne parhaat biisit ja siirrän ne spotify premiumiin ja kuuntelen siellä niitä. Onko millään tavalla mahdollista saada niitä youtubesta ladattuja biisejä spotify web playerlla kaverille kuultavaksi. Web playerilla pystyn kyllä kuuntelee niitä youtubesta ladattuja biisejä, mutta ne biisit näkyy soittolistassa harmaana, ne mitkä normisti biisit spotifysta löytyy näkyy selvästi valkoisena. Tarkoittaako tuo harmaus että ne ovat vain offlline tilassa. Voiko olla niin että spotify web player pystyy toistaa niin kuin pystyykin niitä omia youtubesta ladattuja biisejä, mutta niitä ei pysty toiselle ihmiselle lähettää kuunneltavaksi?

Ottaa päähän tosi paljon, ku varmaan 25 ellei jopa 50 mun suosikki biisiä löytyy vain youtubesta eikä spotifysta.

Viimeksi muokattu:
TIetyllä tavalla samanlainen kyssäri kuin kyss nimimerkillä, mutta ei ihan. Eli haluaisin lähettää kaverilleni linkin mun spotify web playerin soittolistoihin, mutta kaikki mun suosikki kappaleet jotka haluaisin näyttää kaverilleni eivät löydy spotifysta. Lataan aina youtubesta ne parhaat biisit ja siirrän ne spotify premiumiin ja kuuntelen siellä niitä. Onko millään tavalla mahdollista saada niitä youtubesta ladattuja biisejä spotify web playerlla kaverille kuultavaksi. Web playerilla pystyn kyllä kuuntelee niitä youtubesta ladattuja biisejä, mutta ne biisit näkyy soittolistassa harmaana, ne mitkä normisti biisit spotifysta löytyy näkyy selvästi valkoisena. Tarkoittaako tuo harmaus että ne ovat vain offlline tilassa. Voiko olla niin että spotify web player pystyy toistaa omia paikallisia tiedostoja, mutta niitä ei pysty toiselle ihmiselle lähettää kuunneltavaksi?

Ottaa päähän tosi paljon, ku varmaan 25 ellei jopa 50 mun suosikki biisiä löytyy vain youtubesta eikä spotifysta.
En usko että mitenkään mahdollista.

Okei, harmi jutska.:(
Spotify haista :kakka:!! No ei nyt tietenkään. Tosi kätevä palvelu sehän on. Ymmärtäähän sen jos tollainen toiminto ei oo mahdollista. Vika on näköjään sit vaan mun musiikkimaussa kun ei spotifyn tarjonta ole riittävän hyvä vaikka miljoonia kappaleita:D, Kuuntelen genreä joka ei kovin suosittu ole spotifyssa. Niitä ei löydy spotifysta kuin joitakin sen tyyppisiä biisejä.

Viimeksi muokattu:
Miten saan estettyä kappaleiden latauksen puhelimeen? Offline toiston täppi on pois päältä, mutta aina wlan verkossa puhelin lataa Miken ultimate playlistiä puhelimeen. Menee hermo ku muistikortti on turhaan täynnä :D

Miten saan estettyä kappaleiden latauksen puhelimeen? Offline toiston täppi on pois päältä, mutta aina wlan verkossa puhelin lataa Miken ultimate playlistiä puhelimeen. Menee hermo ku muistikortti on turhaan täynnä :D
Offline tila pitää erikseen laittaa päälle soittolistakohtaisesti, eli zekkaa se lista, ettei siinä just ole päällä. Ei sen sit todellakaan pitäis ladata sitä.

Myös lataa täppi oli pois käytöstä. Outoa. Käytin sekä offline, että lataa täpin päällä ja pois, jonka jälkeen poistin kaikki ladatut tiedostot spotifyn kautta. Sen jälkeen ei jatkanut lataamista.

Offline tila pitää erikseen laittaa päälle soittolistakohtaisesti, eli zekkaa se lista, ettei siinä just ole päällä. Ei sen sit todellakaan pitäis ladata sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom