spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Neuvokaahan tyhmempää.

Luin tuon uutisen Spotifyn uudistuksesta, mutta minulle ei tullut siitä täyttä varmuutta miten muutokset toteutuu.

Spotifyn on voinut tähän asti kuka tahansa ladata spotifyn sivulta ja tällöin on voinut kuunnella sitä vain 20 tuntia/kk mainoksien kera. Nyt tätä kuunteluoikeutta on rajoitettu 10 tuntiin/kk.

Miten tämä vaikuttaa esim. minun spotifyyn, kun sain kaverin kautta kutsun, eikä minulla ole noita aikarajoitteita ollut. Olen pystynyt kuuntelemaan mielin määrin musiikkia ja väliin on tullut aina mainoksia. Tuleeko tähänkin nyt muutos? Eli voin kuunnella vain 10 tuntia/kk?

Mikä tuo grooveshark? (vai mikä se oli) toimii? Onko se laillinen?

Nordean Visa Electron ei suostunut toimimaan. Kysyin asiasta ja sanoivat että Nordean kanssa ei toimi jostain syystä... Nordean Visa Electron kyllä toiminut muuten joka paikassa.

Mulla toimi Nordean electronilla, mutta pitää olla verkkopankista säädettynä se Electron verkkokäyttöön sallituks (joku sellanen asetus sieltä löytyy, noin vuosi sitten laitoin sen ja kaikki verkkomaksut onnistunu sillä sen jälkeen).

Mulla toimi Nordean electronilla, mutta pitää olla verkkopankista säädettynä se Electron verkkokäyttöön sallituks (joku sellanen asetus sieltä löytyy, noin vuosi sitten laitoin sen ja kaikki verkkomaksut onnistunu sillä sen jälkeen).
Ollut päällä varmaan siitä asti kun on ollut mahdollista. Muualla käytän tuota aina, mutta Spotifyn kohdalla kusi homma.

Hei mite mun Spotify muuttui yht'äkkiä tollaseksi aikaversioksi? Musiikki loppui yllättäen ja ylhäällä luki mukavasti 0minutes. Aikasemmin oli se versio, jolla pysty kuuntelemaan kuinka paljon vaan, mutta sai kunnian kuunnella vähän väliä niitä renkutus mainoksia. Sain siis kaverilta joskus aikanaan kutsun, jotta sain ton version.
Eli onko toi versio poistunut ja enään on vaihtoehtona joko jompikumpi maksullinen versio tai sitten pelkästään toi aika versio (paljon siinä nyt olikaan sitä aikaa kuukaudessa/viikossa/päivässä).

Hei mite mun Spotify muuttui yht'äkkiä tollaseksi aikaversioksi? Musiikki loppui yllättäen ja ylhäällä luki mukavasti 0minutes. Aikasemmin oli se versio, jolla pysty kuuntelemaan kuinka paljon vaan, mutta sai kunnian kuunnella vähän väliä niitä renkutus mainoksia. Sain siis kaverilta joskus aikanaan kutsun, jotta sain ton version.
Eli onko toi versio poistunut ja enään on vaihtoehtona joko jompikumpi maksullinen versio tai sitten pelkästään toi aika versio (paljon siinä nyt olikaan sitä aikaa kuukaudessa/viikossa/päivässä).
Ilmeisesti olet aloittanut käytön yli 6kk sitten, ja siten nyt toukokuussa tuli nuo rajoitukset voimaan.

Näin se nyt on, eli maksulliset tai aikarajoitettu.

Nyt uudet "Free" version rekisteröivät voi kuunnella ekat 6kk kuten ennen ja sitten astuu voimaan rajoitukset. Open version saa ilman kutsua, ja siinä on tietääkseni heti nuo rajoitukset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ oli nopeampia.. Oliskohan edellisellä tai sitä seuraavalla sivulla tarkennusta..

Nyt, kun on premium niin jos luon pari käyttäjää lisää itselle, niin pystyn kuuntelemaan kolmella käyttäjällä 30h viikossa? Vai ottaako tuo jotenki IP:n mukaan?

Uusia accoja pystyy hölmösti rekisteröimään kuinka monta tahansa, latoo rekkaamisvaiheessa vaan mitä tahansa user/pass komboja ja joku random sähköpostiosoite. Oudosti lähtee acco heti toimimaan ilman mitään vahvistusviestiä tai mitään. Uutta accountia siis kun menee aika umpeen...

Mikähän ihme tuossa Spotifyssä nyt on?!?

Kun loggaa sisää niin ei pysty yhtään musiikkia kuuntelemaan, ei mitään biisiä, ei edes omalta koneelta spotifyyn raahattuja biisejä. Lisäksi käskee jonku iPodin tunkee koneeseen ja ylhäällä on joku palkki että US downloand, olen kyllä päivittäny jo monta päivää sit ton spotifyn eli siitä ei ole kyse.

Lisäksi ku yrittää jonku biisin laittaa soimaan, niin se aloittaa sen, mutta aika pysyyy 0:00 ja sit ku kelaa vaikka kohtaan 0:53 niin ei kuulu mitään, pysyy siinä samassa kohassa. Eikä auta pause > play.

EDIT!

no asensin uudelleen ja taas soi!

Perseetä kun ei voi kuunnella biisejä kun pari kertaa :D no onneksi on Premium.

Mitä paskaa. Sentenced poistanut levynsä, saatana.

Toukokuun lopussa totesivat että iPad applikaatio on tulossa että odottakaa hetki, joten ei kai tuossa kovin pitkään voi enää mennä.

Itsellä ollut tili tuolla siitä asti, kun se oli invite only / beta? Aluksi ajattelin, että aivan loistava. Mutta kun huomasin, että tämänkin taso laskee niin lopetin käytön kokonaan heti. Itselläni siis tili, jossa muuten rajoittamaton mahdollisuus kaikkeen, mutta mainoksia sillon tällöin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom