Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvitset premiumin jotta voit kuunnella luurilla spotifyä.
Hommasin android puhelimen ja latasin siihen spotify sovelluksen joka minulla jo pc:llä olikin facebook tunnusten kautta. Spotify toimi moitteetta 2 päivä ajan puhelimessa, mutta nyt lakkasi sitte toimimasta. Saan vain herjan kun yritän alkaa kuunnella jtn kappaletta, että pitää hankkia premium. Pc:llä toimii yhä normaalisti. Oletteko törmänneet kyseiseen ongelmaan ja mikä on ratkaisu?
Ei ole, kuin 48h.Siinä kyllä pitäisi ilmeisesti olla 30 päivän kokeilusessio, ennen kuin tarvitsee suoranaisesti premiumiksi liittyä.
Se premium on kyllä hintansa väärti. Koneella soittolista ja yhdellä napilla sama lista luuriin offline tilassa soitettavaks. Ei oo tullu hetkeen muualta musiikkia tullu ees kuunneltua.
10€/kk, ja maksuna käy tietääkseni ainakin PayPal ja luottokortit. PayPalin kautta pystyt käyttämään myös Electronia tai muuta Debit korttia. Ainakin aiemmin yritin suoraan Electronia, niin se ei Nordean kohdalla toiminut. Olin jopa yhteydessä Spotifyhyn niin sanoivat että no can do.ok, mitä se maksaa kuukaudessa? veloitetaanko se sitten mun puhelinlaskulla? ilmeisestikin ladataan android storesta vai kuinka?
kiitokset vastauksista avuttoman kysymyksiin :D
Hitto kun tekis mieli spotify hankkia. Ongelma vaan se, että sitä musiikkia tulee eniten kuunneltua lähinnä salilla tai muuten urheillessa, eikä niihin aktiviteetteihin viitsi uutta yli puolen tuhanne euron älypuhelinta ottaa mukaan.
Vähän saman, pitäny ikivanhaa iPod Nanoa messissä, ja sinne lykkiny ihan noita ämppäreitä. Tänään oli poikkeus, loppu Nanosta akku kun käppäilin salille... ei ainakaan tällä kertää hajonnut tuo One X. ;)Hitto kun tekis mieli spotify hankkia. Ongelma vaan se, että sitä musiikkia tulee eniten kuunneltua lähinnä salilla tai muuten urheillessa, eikä niihin aktiviteetteihin viitsi uutta yli puolen tuhanne euron älypuhelinta ottaa mukaan.
Hitto kun tekis mieli spotify hankkia. Ongelma vaan se, että sitä musiikkia tulee eniten kuunneltua lähinnä salilla tai muuten urheillessa, eikä niihin aktiviteetteihin viitsi uutta yli puolen tuhanne euron älypuhelinta ottaa mukaan.