Oon käyttäny tota Spotifyn premiumii nyt varmaan joku 1,5vuotta. Ekalla kerralla piti vain testata tuota Iphonessa toimimista ja offline playlistien toimivuutta, ja sen verran hyvin ja helposti toimi, että koukkuun jäin.. Enpä sitä ennen ollut koskaan oikeestaan maksanut musiikista mitään, mitä nyt muutaman levyn ostanut joskus.
Nyt oon ajatellu jo pitkään, että vois päästää Spotifystä irti ja vaihtaa matkapuhelimen datapaketin pois (1mb 9,99€/kk).. Tällä hetkellä menee joka kk 19,98€ oikeestaan pelkkään Spotifyn käyttöön. Pienestä summasta kyse, jota ei oikein huomaa edes muuten, mutta jos laskee ja miettii, että käytän varmaan vielä vuosien päästä tätä ja alkaa sitten laskeskelee.. :jahas: Käytän Spotifyä Iphonen kautta työpäivinä töissä ja työmatkoilla noin 2 - 6h päivässä. Salilla, tai lenkillä noin tunnin, tai kaksi jos olen yksin. Käytän tota mobiililaajakaistaa varmaan monen muun ihmisen edestä kuukaudessa, mukavat määrät dataa ainakin siirtyy Spotifyn kautta, kun ei niin usein offline playlistejä kuuntele.
Vaikea päästä eroon tosta, koska minulta löytyy monia kymmeniä playlistejä ja monia kavereiden playlistejä ja joka päivä/viikko löytää uusia hyviä biisejä ja harvemmin kyllästyy, tai joutuu kuuntelemaan samoja vanhoja biisejä useampaan kertaan, tai kyllästymiseen asti.. Kotonakin Spotify pyörii taustalla joka aamu, tai muutenkin taustalla melkein koko ajan..