spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli odotettavissa eikä ole edes perseestä. Itse maksan sen vitosen kuussa ihan mielelläni, samaan hintaan saat 3-4 levyä kaupasta vuodessa.
On se mun mielestä jos tuon johdosta ei Premium puolella tarjonta parane. Nyt olisi vihdoin aika niiden kaikkien tajuta että tämä on se oikea tie, jos eivät tuolla ole niin joku ne lataa ilmaiseksi jostain.

Ei siinä, onhan tarjonta jo nyt todella hyvä jos ei jotain aivan UG kamaa kuuntele, mutta puuttuu muutamia kovia nimiä.

No niin...nyt kun spotify muuttuu 10h/kuukausi free käyttäjilläkin, niin kyselisin että miten tuon spotifyn maksaminen onnistuu jos ei ole kuin visa electron kortti?...

Nyt kun muuttuu maksulliseksi saattaa olla että aika moni aikaisemmin ilmaisena tuota käyttänyt lopettaa ja siirtyy (takaisin?) warettamaan... jos ei saa ilmaista musiikkia laillisesti niin moni tinkii mielummin siitä laillisuudesta kuin maksusta... melko varmasti myös minä, itsekäs paska kun olen :D (Osasyynä ehkä myös se, etten omista luottokorttia, eihän itse hinta sinänsä kovin paha ole, jos suhteuttaa siihen musiikin määrään: mitä se maksaisi jos jokaisen kuuntelemasi levyn ostaisit kaupasta?)

Onko joku testannut Premium-Spotifyä? Kuinka offline biisien soittaminen onnistuu esim kännykällä? Vaatiiko Spotify-clientin asentamisen puhelimeen vai saako biisit spotifystä ulos esim mp3 muodossa ja onko biisit rajattoman aikaa offlinessä käytettävissä sen jälkeen?

Softa pitää olla asennettuna ja musat ladataan 3g:n tai wlanin kautta puhelimeen, ainakin iphonessa. Offline biisit ei toimi premiumin umpeuduttua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uudet levyt tulee ihan liian hitaasti aina tuonne. Uutta bodomin levyäkään ei ole paljon näkynyt mut groovesharkista löytyy...

Taitaa olla kiinni tosin bodomin levy-yhtiöstä ja groovesharkin eri tavasta julkaista levy, mutta käyttäjälle kuitenkin paskahomma.

Maksamalla Visa Electronilla. :D
Siis maksaminen onnistunee silläkin :D ?
Mulla ainakin onnistui tuolla kortilla. :)
Nordean Visa Electron ei suostunut toimimaan. Kysyin asiasta ja sanoivat että Nordean kanssa ei toimi jostain syystä... Nordean Visa Electron kyllä toiminut muuten joka paikassa.

Kai ne tuon korjaa, mutta nyt itse maksan Masterilla sitten.

Onko joku testannut Premium-Spotifyä? Kuinka offline biisien soittaminen onnistuu esim kännykällä? Vaatiiko Spotify-clientin asentamisen puhelimeen vai saako biisit spotifystä ulos esim mp3 muodossa ja onko biisit rajattoman aikaa offlinessä käytettävissä sen jälkeen?
Ne on sidottu siihen ohjelmaan, ja siihen laitteeseen johon ne lataat. Ainakin ennen sait ladata max. 3333 biisiä Offline kuunteluun.

Vaatii asentamisen siis, ja ei saa biisejä ulos.

Uudet levyt tulee ihan liian hitaasti aina tuonne. Uutta bodomin levyäkään ei ole paljon näkynyt mut groovesharkista löytyy...

Taitaa olla kiinni tosin bodomin levy-yhtiöstä ja groovesharkin eri tavasta julkaista levy, mutta käyttäjälle kuitenkin paskahomma.
Mites se eroaa?

Eiköhän kaikilla tule vastaavia ongelmia eteensä vielä, siis muillakin palveluilla. Eli ei ne levy-yhtiöt varmaan enää lämmenny Spotify Free:n tuloihin...

Katsotaan millaisen systeemin Apple vielä julkaisee pian.

Riippuu aika paljon varmaan levystä ja artististakin: just kirjottelin tuolla toisessa ketjussa kuuntelevani tänään ilmestynyttä levyä (Amaranthe - Amaranthe). Joitakin vanhempiakin levyjä puuttuu: Rammsteinilta on muistaakseni vain yksi kokonainen levy ja muutama irrallinen biisi.

Riippuu aika paljon varmaan levystä ja artististakin: just kirjottelin tuolla toisessa ketjussa kuuntelevani tänään ilmestynyttä levyä (Amaranthe - Amaranthe). Joitakin vanhempiakin levyjä puuttuu: Rammsteinilta on muistaakseni vain yksi kokonainen levy ja muutama irrallinen biisi.

Joo riippuu tosi paljon levyfirmoista ja soppareista, josta johtuen osalta bändeistä ei ole kuin yksi levy ja kaikilta ei yhtään. Moni lafka puskee lätyn samanaikaisesti Spotifyhyn kuin kauppoihinki, samoin back catalogiakin löytyy monilta artisteilta ihan alkulevyihin asti. Ihmettelen vaan mitä tällä rintamalla tulee tapahtumaan, jos Spotify maksaa alkaen 60 egeä vuosi ja sillä hinnalla kaupasta kannat 3-4 cd-levyä. Levyfirmat istuvat sormi pyllyssä ihmettelemässä kun jakelu menee entistä enempi nettiin.

Eipä paljon haittaa tämä uudistus, kun on Premium, ja suosittelen sitä teillekin! Joku valitti, että uudet levyt tulevat liian hitaasti tuonne; ilmeisesti ilmaisversiolla näin myös on, sillä esim. tuo Bodomin uusi levy oli julkaisupäivänä myös Spotifyssä.

Joo eipä sinäänsä uudistus haittaa, mutta käyttö tulee ainakin mulla loppumaan. Omalla kohdallani käyttö on hyvin satunnaista, eli en viitsi tästä syystä maksella maksuja. Mieluummin olisin kuunnellut/katsellut mainoksia.

Ja ei, kyse ei ole maksun "suuruudesta" vaan periaatteesta.

Joku valitti, että uudet levyt tulevat liian hitaasti tuonne; ilmeisesti ilmaisversiolla näin myös on, sillä esim. tuo Bodomin uusi levy oli julkaisupäivänä myös Spotifyssä.

On se kyl ilmaisversiollakin siellä ollut vaiks kuinka kauan.

Muuten, ei kai toi 10h uudistus laske mukaan myös omalta koneelta soitettua musaa? Kaikki musat tulee nykyään kuunneltua Spotifylla, mut suurin osa kuitenkin tuolta Local files - puolelta..

Oon käyttäny tota Spotifyn premiumii nyt varmaan joku 1,5vuotta. Ekalla kerralla piti vain testata tuota Iphonessa toimimista ja offline playlistien toimivuutta, ja sen verran hyvin ja helposti toimi, että koukkuun jäin.. Enpä sitä ennen ollut koskaan oikeestaan maksanut musiikista mitään, mitä nyt muutaman levyn ostanut joskus.

Nyt oon ajatellu jo pitkään, että vois päästää Spotifystä irti ja vaihtaa matkapuhelimen datapaketin pois (1mb 9,99€/kk).. Tällä hetkellä menee joka kk 19,98€ oikeestaan pelkkään Spotifyn käyttöön. Pienestä summasta kyse, jota ei oikein huomaa edes muuten, mutta jos laskee ja miettii, että käytän varmaan vielä vuosien päästä tätä ja alkaa sitten laskeskelee.. :jahas: Käytän Spotifyä Iphonen kautta työpäivinä töissä ja työmatkoilla noin 2 - 6h päivässä. Salilla, tai lenkillä noin tunnin, tai kaksi jos olen yksin. Käytän tota mobiililaajakaistaa varmaan monen muun ihmisen edestä kuukaudessa, mukavat määrät dataa ainakin siirtyy Spotifyn kautta, kun ei niin usein offline playlistejä kuuntele.

Vaikea päästä eroon tosta, koska minulta löytyy monia kymmeniä playlistejä ja monia kavereiden playlistejä ja joka päivä/viikko löytää uusia hyviä biisejä ja harvemmin kyllästyy, tai joutuu kuuntelemaan samoja vanhoja biisejä useampaan kertaan, tai kyllästymiseen asti.. Kotonakin Spotify pyörii taustalla joka aamu, tai muutenkin taustalla melkein koko ajan..

Back
Ylös Bottom