spotify.com - ilmaista musiikkia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja siis ite jaksoin mainosversioita ehkä kaks kuukautta. Totesin että kymppi kuussa ei oo paha, sitten tuli Unlimited ja se olikin vaan vitosen. Duunissa on Spotify blokattu, mutta ei hätiä mitiä, ostin älyluurin ja siirryin takasin Premiumiin.

Ei taida saada, taisin joskus yrittää väkertää vaan en keksiny mistä vaihtaa..

Miten tuon premiumin saa maksamaan 5e/kk? Hommaan itellekkin takaisin..

Miten tuon premiumin saa maksamaan 5e/kk? Hommaan itellekkin takaisin..
Ei mitenkään. 5€/kk on eri versio, ei sisällä offline ominaisuuksia, eikä parempilaatuista streamiä, mutta mainoksia ei tarvitse kuunnella.

Saanko sitten poistettua nykyisen tunnukseni koska haluaisin saman nimimerkin?
Ei taida onnistua.. Sun pitää tehdä vielä toiseen s-postiin musistaakseni tuo kutsu kun se ilmoittaa että sinne on jo kutsu mennyt..

No pitänee kitua nuiden mainoksien kanssa jos 5e saa ne vain pois.. Pitänee kesällä laittaa taas premium että jaksaa työmatkat polkea polkupyörällä :)

Mitenkäs se nyt oli tän puhelimen kanssa, eli pystyykö invitellä avatun tilin kautta mitenkään käyttämään luurista Spotifyta? Vai meneekö väistämättä maksun puolelle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Edelleen yli 4,000 kutsua jaossa Soneralla, ja saa jos rekisteröityy Soneran kauppaan osoitteessa http://sonera.fi/spotify

Toimii, testattu on.

Ei tuohon enää kutsuja tarvita. http://www.spotify.com/fi/get-spotify/overview/

FAQ:

Can you give me an invite?

Since Spotify Open is available to everybody, you no longer need an invite to get started with Spotify. We also have Spotify Unlimited and Spotify Premium which give you a number of additional features and benefits, including no advertising.
Oho. Lopettiko ne muka sen 20h/kk rajoituksen?

Se oli vielä noin vähän aikaa sitten, ja sillon Free versio oli unlimited ja Open rajoituksella.

20 h / kk on edelleen voimassa.

20 h / kk on edelleen voimassa.
Näin veikkasin, tuntu hassulta että olisivat rajoitusken poistaneet.

Nyt on edelleen siis niin, että vain kutsulla saa Free (ei Open) version. Noita invitei saa Premium jäseniltä (1 tai 2 invitee saa kun ostaa, mulla oli jostain syystä 2, siksi 1 tai 2), tai joltain palvelulta kuten Sonera.

Edelleen näkyy olevan vajaa 500 Spotify kutsua tarjolla Soneran musiikkikaupassa: https://kauppa7.sonera.fi/Musiikki Eli liittyy vain niin saa sen.

Mulla on näköjään 24 invitea. Laittakaa privaa jos tarviitte.

Onko tossa Spotify Freessä rajallinen aika käyttää tota? Vai saako siinä pysyvän käyttäjän? Itellä on kyl käyttäjä mut vois siskolle laittaa potifain :)

Mulla on näköjään 24 invitea. Laittakaa privaa jos tarviitte.
No huh, mites nyt noin. :D

Mun mielestä numeroidut on Free -invitejä, ja Open voi lähettää loputtomasti (vois luulla kun kuka vaan saa sen tilattua).

Onko tossa Spotify Freessä rajallinen aika käyttää tota? Vai saako siinä pysyvän käyttäjän? Itellä on kyl käyttäjä mut vois siskolle laittaa potifain :)
Free on täysin rajaton. Käytin Free versiota vuoden päivät kunnes vaihdoin Premiumiin.

Back
Ylös Bottom