Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Invitella saa käyttöön Spotifystä sen rajoittamattoman version missä menee hermo kun Jonathan ja Roberta jauhaa Premiumin ostosta.Kertokaas tyhmemmälle mikä on homman nimi, siis tämä invite juttu?
jannepaakkonen@gmail.com jos on vielä inviteja niin mulle kelpaa
Jos vielä liikenee, niin mulle voi kanssa laittaa inviten! spyn_1@hotmail.com
Tänne myös donatello999( ät )hotmail.com
Meikälle invitee jos sopii.
"Hi! My name is Jonathan, and I want to fuck you in the ass."
Ihana mies. Tahtoisin tietää, kuka tuon valloittavan äänen takana on.
Mainosten tuttu Jonathan from Spotify on itse Spotify Ab:n Euroopan toimitusjohtaja Jonathan Fosters.
Mä riipasin premiumin ihan noiden mainosten takia, ei hermo kestäny enää.Voi jumalauta että vituttaa noi mainokset tuossa ilmaisessa versiossa.
Tosta oli jossain lehdessä kesällä haastattelu, siitä on tullu jossain päin jonkin sortin julkkis. Aikasemmin mainoksissa käytettiin naisääniä, mut jengi ilmeisesti rupes stalkkaamaan niitä ja mainosääneksi vaihdettiin Jonttu."Hi! My name is Jonathan, and I want to fuck you in the ass."
Ihana mies. Tahtoisin tietää, kuka tuon valloittavan äänen takana on.
- No, pian Ruotsin nörttipopulaatio keksi, että tytöt kuulostavatkin aika hoteilta ja heitä alettiin vaania, Fosters kertoo.
Mies tarjoutui itse avuksi ja äänitti uudet mainokset, jotka tuntuvat jääneen parhaiten kansan mieleen. Pätkissä Jonathan ja Roberta pyytävät kuulijoita siirtymään maksulliseen versioon palvelusta. Mainokset ovat poikineet niin vihasivustoja, kuin vitsejäkin.