Sporttityttö...

Originally posted by Tomi
What's the big fucking deal? Jos sitä pahaa oloa ei päästä ulos itkemällä, niin se kyllä etsii keinon tulla joskus sieltä sielun patoutumien syövereistä esille. Parempi purkaa se paha olo tässä ja nyt -hetkessä kuin sysätä se purkautuminen tulevaisuuteen.

Aina helvetillisen ikävää myöntää olevansa jonkun kanssa samaa mieltä jostain, mutta teenpä sen nyt kuitenkin.

Eihän itkemistä ole kovin vaikea edes estää. Ihan pentuna tietty on, mutta kun tulee vähän ikää lisää, niin ei se itku enää mikään autonominen reaktio ole.

Itkemisestä tulee vaan niin perkeleen hyvä olo, että en näe mitään pointtia olla itkemättä jos siltä tuntuu. En myöskään jätä syömättä, jos on nälkä, ihan vain sen takia että se on miehekästä tai jotain muuta vastaavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Äijä

---PUNTTIMIMMIT LOPETTAVAT LUKEMISEN TÄHÄN---

Nyt siis tiedoksi kaikille, että miehet todellakin itkee. Oikeasti.

Enpäs lopettanutkaan ;) Mutta, kuten todettua, olen itse nähnyt jokaisen tähänastisen kumppanini itkevän, ja mielestäni se on siis täysin luonnollista ja asiaankuuluvaa. Jos on surua, niin silloin itketään, ihan niinkuin Tomppa asian todella hyvin omassa postissaan ilmaisi. :)

Originally posted by Tomi
Hmmm, mitä pahaa tai hävettävää tuossa itkemisessä on?

Ei yhtään mitään. Tyttöystävä lähti tammikuun lopulla kauas suuren meren taakse opiskelemaan 4kk:ksi, niin itsekin olen ikävän vuoksi itkenyt useat kerrat tässä kevään mittaan. Seuraavan kerran itken varmaankin tuossa kahden viikon päästä kun menen hakemaan tyttöystävän Seutulasta. Silloin itken kylläkin ihan vain jälleennäkemisen ilosta, mutta minähän olenkin vain tällainen 180cm pitkä hieman yli 100 kiloinen hintelä pikkupoju, joten minähän saankin itkeä. ISOT miehethän eivät itke vaan pahan olon tullessa juovat litran pirtua, kaatavat naapurin sedän uuden mersun ja lähtevät baariin reuhaamaan. Sitten kun baarissa on juotu ja reuhattu tarpeeksi, mennään takaisin kotiin hakkaamaan vaimo ja lapset. Mutta missään nimessä ei itketä.

Originally posted by seppo-x
ISOT miehethän eivät itke vaan pahan olon tullessa juovat litran pirtua, kaatavat naapurin sedän uuden mersun ja lähtevät baariin reuhaamaan. Sitten kun baarissa on juotu ja reuhattu tarpeeksi, mennään takaisin kotiin hakkaamaan vaimo ja lapset. Mutta missään nimessä ei itketä.

:lol2:

Hmmm, mitä pahaa tai hävettävää tuossa itkemisessä on? Mä ainakin itkin kevään aikana varmaan joka toinen päivä siitä lähtien kun päätettiin tossa vuoden alussa erota nykyisen ex-avovaimon kanssa. Molemmat itkettiin myös monta viikkoa eron jälkeen ja itkin myös parille ystävälle puhelimessa ja äitille kanssa. Myös töissä tuli joskus itkettyä ja ainakin pari kertaa myös Pakkotoiston vip-chatissa (kiitos teille kaikille, ketkä kuuntelitte ja tuitte...) What's the big fucking deal? Jos sitä pahaa oloa ei päästä ulos itkemällä, niin se kyllä etsii keinon tulla joskus sieltä sielun patoutumien syövereistä esille. Parempi purkaa se paha olo tässä ja nyt -hetkessä kuin sysätä se purkautuminen tulevaisuuteen.

Ei siinä mitään hävettävää olekaan prkl! Mulla oli viime syksy todella vaikeaa aikaa ihan samasta syystä kuin sinulla. Monta viikkoa töissä (tai oikeastaan missä vaan...) ollessa tuntui että kohta repee ja isosti. En minä tietoisesti päättänyt että vittu en kyllä itke, tuntui vaan jotenkin sille että jos aloitan niin loppua ei tule ja että se vaan pahentaa oloa vaikka helpottaahan sen pitäisi. Kotona kyllä oli mahdollisuus itkeä ihan rauhassa mutta jostain syystä sekin jäi tekemättä. Mulla on kyllä vähän taipumusta olla turhan pidättyväinen ihminen muutenkin. Ens kerralla ku tuntuu helvetin pahalta niin pitääpä koettaa antaa tunteille valta.

Rehellisesti sanottuna olen suorastaan positiivisen yllättynyt miten asiallisesti täällä suhtaudutaan miehen itkemiseen, jotenkin oli sellainen väärä ennakkokäsitys että kovat punttiäijät ei poraa tai ainakaan myönnä sitä. Taas on tänään oppinut jotain uutta. Pakkotoisto on paras palsta! :D

No joo, niin, eiköhän se oo kuulkaas kaikki ryhmähalin paikka? :)

Originally posted by boyracer
Rehellisesti sanottuna olen suorastaan positiivisen yllättynyt miten asiallisesti täällä suhtaudutaan miehen itkemiseen, jotenkin oli sellainen väärä ennakkokäsitys että kovat punttiäijät ei poraa tai ainakaan myönnä sitä.

Voi vittu mitä itkupillejä tämä palsta on täynnä. Mitä mahtaisi passissa lukea tänään, jos suomipoika olisi ollut 60 vuotta sitten samanlainen nyyhkyttäjä. Nenäliinaako te olisitte siellä rajalla heilutelleet, kun olisi alkanut tulla kuulaa niskaan, HÄH!?

Jos akka jättää, on toimittava näin: ostat pullon kossua ja juot sen, aamulla menet hakkaamaan halkoja, kyllä se siitä perkele!

ps. ;)

Originally posted by Hannibal
Voi vittu mitä itkupillejä tämä palsta on täynnä. Mitä mahtaisi passissa lukea tänään, jos suomipoika olisi ollut 60 vuotta sitten samanlainen nyyhkyttäjä. Nenäliinaako te olisitte siellä rajalla heilutelleet, kun olisi alkanut tulla kuulaa niskaan, HÄH!?

Jos akka jättää, on toimittava näin: ostat pullon kossua ja juot sen, aamulla menet hakkaamaan halkoja, kyllä se siitä perkele!

ps. ;)

Juuri näin ! Asialinjalla olet ;)

Naiset itkevät ja miehet korkeintaan vuodattavat kyyneleitä. No joo...kyllähän ne varmaan kaikilta sopivissa olosuhteissa alkavat kyyneleet valumaan. Itse en ole kyllä hyvä itkemään.:itku:

Originally posted by Äijä
Mutta mikä meni pieleen? Mieleen tulee kaksi mahdollista skenaariota.

a) Joku on ilmeisesti jossain vaiheessa alkanut oikeasti uskomaan ettei miehen muka sovi itkeä. Sitä sitten noudattaa orjallisesti vaikka kuinka sattuu sieluun. Että olenko mä perhana homo kun tuli vähän ikäänkuin paha mieli emännän kuolemasta.

b) Naiset alkoivat muuttamaan miehen mallia haluamakseen. Eivät koskaan nähneet miehien itkevän, vaikka ne aivan varmasti sitä tekivätkin joko enemmän tai usein vähemmän näkyvästi. Että sä olet muuten Aarne tunnetasolla täysin tyhjä ihminen ja se muuttuu nyt. Että pitää alkaa keskustelemaan parisuhteen nykytilasta ja tulevaisuuden suuntalinjoista sekä itkeä tuhertaa tuulen viemän tahdissa käsi kädessä. Eihän sitä terve mies kestä. Hitto vie tuohon en ala. En itke edes piruuttani. Siitähän saavat hullut eukot.
lisäys
c) Tai sitten nämä nykysankarit on sen verran heppoista tekoa, etteivät uskalla itkeä. Jos miehisyys siihen kaatuu niin eipä tuo kovin vahvalla pohjalla ole ollutkaan. Kun äiti pakotti pienenä leikkimään nukella ja hiuksetkin on pidemmät kuin naapurintytöllä niin ainoa pesäero saadaan revittyä täydellisellä wannabe-tunteettomuudella.
/lisäys.
d) Tai sitten omaa riittävän sosiopaattisen luonteen, jolloin ei koe luonnollista tarvetta itkeä.

Tästä itkemisestä tulikin mieleen kuinka silloin "kun itse oli nuori" osa jätkistä istui discon rapuilla, tms. ja itki/kerjäs säälipil**a.
Ei muuta ku hanat auki :itku: ja kohtapa siinä oli joku TP hoivaamassa.

Tosin itse olen viimeksi ala-asteella itkeny.

Originally posted by boyracer
En minä tietoisesti päättänyt että vittu en kyllä itke, tuntui vaan jotenkin sille että jos aloitan niin loppua ei tule ja että se vaan pahentaa oloa vaikka helpottaahan sen pitäisi. Kotona kyllä oli mahdollisuus itkeä ihan rauhassa mutta jostain syystä sekin jäi tekemättä. Mulla on kyllä vähän taipumusta olla turhan pidättyväinen ihminen muutenkin. Ens kerralla ku tuntuu helvetin pahalta niin pitääpä koettaa antaa tunteille valta.

Se itkun pidättäminen vain pahentaa asiaa. Näin opin viikko sitten biologian tunnilla. Kyynelet on muistaakseni varastoitunu johonki rauhaseen, ja jos sitä nestettä ei itke pois, ne tunteita vahvistavat hormonit siin vaan jatkaa toimintaa. Jos taas itkee, on sen jälkeen paljon parempi ja rauhallisempi olo. Näin ainakin muistaakseni asia meni. (sallikaa mun kirjoittaa, vaikka olenkin "vain" 15-vuotias)

Tottakai saa kirjoittaa iästä riippumatta;)

Eräs fiksu mies totesi kerran: Mies joka ei ole koskaan itkenyt, ei ole kyllä elämässään kokenut juuri mitään. Mutta täytyyhän sitä nuorna miesnä vähän uhota, eipä siinä mitään. Prkle otsasuoni ennemmin halki kuin tippaa linssistä.

Piis an luv.

on muuten tosiasia että ihminen kykenee poistamaan elohopeaa kehostaan itkemällä. "ylimääräinen" elohopea kertyy tehokkaimmin kyynelnesteeseen ja poistuu sitten sitäkautta.

Originally posted by Ankka
Tästä itkemisestä tulikin mieleen kuinka silloin "kun itse oli nuori" osa jätkistä istui discon rapuilla, tms. ja itki/kerjäs säälipil**a.

Ei helvetti! :lol2: Tuommosesta en oo ennen kuullu. On jätkillä ollu kovat halut ja keinot vähissä... :rolleyes:

Originally posted by Ankka
d) Tästä itkemisestä tulikin mieleen kuinka silloin "kun itse oli nuori" osa jätkistä istui discon rapuilla, tms. ja itki/kerjäs säälipil**a.

[]

Meilläpäin yks kaveri oli ihan tunnettu tästä..oli ihan lempinimiki, sääli-Sukunimi.

Muistan kerran kattoneeni, kun kaveri istu vollottamassa vesilätäkössä ja "kaikki" tytöt ympärillä lohduttamassa...mut tais kyllä se ite SP jäädä vähiin.

Sori Anssi :D

Mikä siinä oikeesti onkaan,että tunteensa näyttävä mies on kertakaikkiaan häkellyttävän sulonen...Melkein aloin jo lähtiä Tomia halaamaan,järki voitti:*virtuaalihali* :)

Saiskohan tuon omankin tihrustamaan...jospa vaikka paistinpannulla kumauttas...

Originally posted by Anssi
Hey...wait a minute, guys.. and (Gilly)Girls! :whip: Tehän ootte ihan offtopicissa kaikki! :david: Kattokaa vaikka sitä mun avausviestiä :rolleyes:

Hei Anssi kyllähän sinä tiedät , että on vähintäänkin säälittävää etsiä seurustelukumppania netin välityksellä.

Anssi , sinä olet :david:

;)

Originally posted by Kraftwerk n
Hei Anssi kyllähän sinä tiedät , että on vähintäänkin säälittävää etsiä seurustelukumppania netin välityksellä.

Anssi , sinä olet :david:

;)

Pitääkö mun nyt muuttaa nimimerkiksi Ritari Ässä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom