Originally posted by Gillyanne
Heh, en voi mitään sille että vähän pakkasi hymyilyttämään, kun luin miten ZeiZeikohta15vee kertoo, miten NAISET vaativat miehiltä kaiken jne. :D
Tiedoksi ZeiZeille, iän myötä useimmille tulee kyllä sitä järkeä päähän. Niin miehille kuin naisillekin. Ja ainakin tuolla mimmien puolella nuo "vaatimukset" olivat kyllä hyvinkin järkevällä tasolla. Myönnän kyllä itse olevani ainakin jossain määrin nirso, mutta tuskinpa kukaan ketä tahansa vierelleen kelpuuttaa...?
siis en puhunut milläään kokemuksen syvällä rintaäänellä, vaan ihan sen perusteella mitä oon lukenut netissä ja tuolta mimmien osiosta
juu et selvästi ihan "ketä tahansa" viereesi kelpuuta. oma lsitasi mimmien osiosta (kyllä uskalsin mennä lukemaan) Gillyanne:
Itselleni tärkeää miehessä on, että...
... mies on sinut itsensä kanssa, ja itsetunto on kohdallaan. Mikään ei ole rasittavampaa kuin epävarma "roikkuja", jolle saa koko ajan olla todistelemassa, että kyllä sinä hei ihan totta kelpaat...
... hän on huumorintajuinen, olenhan itsekin (jopa "hieman" nyrjähtäneellä tavalla )
... hän arvostaa minua, ja naisia yleensäkin. Sovinistit/alistajat eivät sytytä.
... hän osaa olla asiallinen, kun on sen paikka, mutta ymmärtää myös hassuttelun ja "luovan hulluuden" arvon. Oma mottoni on "kasva isoksi, älä aikuiseksi", ja tätä edellytän myös mieheltäni. tässä juuri oma listasi
... hän osaa näyttää tunteensa - myös surun! Kun itkettää, saa ja pitää itkeä!
... hän on ns. kiertänyt muutakin kuin tahkoa, eli elämänkokemusta pitää olla muualtakin kuin kotipihalta - tämä on nimittäin yleensä suoraan verrannollista yleisen avarakatseisuuden ja suvaitsevaisuuden kanssa. Olen itse avoin elämän eri ilmiöille, ja sitä edellytän mieheltäkin!
... ja sitten se tärkein: pitää olla hellä ja rakastava juuri minua kohtaan. Vaikka olenkin nykyaikainen nainen ja feministiksi tunnustautuva, niin silti olen sulaa vahaa sellaisen miehen käsissä, joka saa minun tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi, ihanaksi olennoksi - sadun prinsessaksi juuri Hänelle.
sähän et tainnu olla mikään ihan nuori enää (jossain threadissa kirosit ikääsi?
)
no, omasta kuvakulmastani nuo vaatimukset ovat ehkä "lievästi" korkealla. mut eipä kai se haittaa, jos ne ovat sen verran järkevät, että kultasi ne omasta mielestäsi täyttää.:whip:
edit; voisitko sanoa jotain mitä et kenties mieheltä vaadi?;)