Sporttityttö...

"Siihen miksen edellytä samantasoista ulkonäköä, on syynsä."

No sehän nyt tiedetään. Olet niin ruma, että et halua ulkonäöltää samantasoista muijaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei se hyvä ulkonäkö miehellekkään ole pahaksi..
tietenkin kaikkien muiden hyvien ominaisuuksien lisäksi..
Mutta edelleen pääasia on, että sydän on kultaa :rolleyes:

No, mitkä ominaisuudet sitten miehen ulkonäössä saa naisen mielenkiinnon heräämään ja mitkä ovat tehokkaimmat sen sammuttamisessa.

Originally posted by sporttityttö
En nyt ihan laittanut noita ominaisuuksia deitti ilmotuksena... kunhan vaan tein vaatimattoman listan luonteenpiirteistä mitkä olisi aika lottovoitto yhdellä miehellä..
:)

Eiköhän tollainen ´lottovoitto´ sullekkin jostain löydy. ;)

Originally posted by kiewi
Kiewi, jos haluat todella tietää näin yksityisiä asioita, niin laita vaikka ennemmin sähköpostia. :rolleyes: -Tomi

Nooh ei ne mulle kuulu joten en laita. Jäi vain mieleen sun herkät kirjotukset sillon joskus. Toivottavasti systeemit ok nyt :)

-K

Originally posted by Anssi
"Siihen miksen edellytä samantasoista ulkonäköä, on syynsä."

No sehän nyt tiedetään. Olet niin ruma, että et halua ulkonäöltää samantasoista muijaa :D

LoL :D

Juu, pitää olla luotettava ja rehellinen ja kiltti ja huomaavainen. Silti yksi iso syy avioeroihin on se miehet on naisten mielestä liian kilttejä ja nössöjä.

Helvetin helvetti, ei tässä oikein tiedä mitenpäin oikein olis. Pitäkää tunkkinne. :curs:

Niin joo, yks vielä. Toivottavasti olet myös oikea yhden miehen ohjelmatoimisto ettei kullannupulla vaan käy aika pitkäksi kun ei ole mitään harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita.

Johan helpotti...

Heh, mä ratkaisin ongelman rupeamalla urakeskeiseksi egoistiksi. Siirsin eukot tärkeyskategoriassa noin sijalle 8, ja kuinkas kävi? No nyt niitä mammoja pyörii jaloissa kyllästymiseen asti. Kaikkihan ne aina sanoo, että ei niitä raha kiinnosta, mutta mutta... ;)

Originally posted by boyracer
Juu, pitää olla luotettava ja rehellinen ja kiltti ja huomaavainen. Silti yksi iso syy avioeroihin on se miehet on naisten mielestä liian kilttejä ja nössöjä.

Helvetin helvetti, ei tässä oikein tiedä mitenpäin oikein olis. Pitäkää tunkkinne. :curs:

Niin joo, yks vielä. Toivottavasti olet myös oikea yhden miehen ohjelmatoimisto ettei kullannupulla vaan käy aika pitkäksi kun ei ole mitään harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita.

Johan helpotti...

Tulipas kitkerää tekstiä boyracerilta. Joten pitänee oikoa muutamia harhakäsityksiä:

- luotettavuus, rehellisyys ja huomaavaisuus EIVÄT ole yhtä kuin liiallinen kiltteys ja nössöys!

- roikkumiseen ja koko-ajan-pitää-olla-yhdessä-tai-muuten-mulla-on-tylsää -väninään syyllistyvät uskomattoman usein myös miehet!

Kuten tuossa mimmien puolen threadissakin toin ilmi, niin yksi tärkeimpiä ominaisuuksia SEKÄ miehessä että naisessa on se, että oma elämä ja oma tila pitää olla, ja se pitää olla sitten valmis antamaan myös toiselle. Eihän siitä mitään tulisi, jos koko ajan pitäisi kylki kyljessä kyhnätä. Jos esim. toinen käy puntilla ja toista se ei kiinnosta, niin hommaa sitten jonkun muun harrastuksen, olkoon se sitten astangajooga tai vaikka pitsinnypläys!

Nyt helpotti täälläkin päin ;)

Heh, mä ratkaisin ongelman rupeamalla urakeskeiseksi egoistiksi. Siirsin eukot tärkeyskategoriassa noin sijalle 8, ja kuinkas kävi? No nyt niitä mammoja pyörii jaloissa kyllästymiseen asti. Kaikkihan ne aina sanoo, että ei niitä raha kiinnosta, mutta mutta...

Näin on tarkoitus tehdä. En kiellä etteikö seura olisi kivaa mutta en minä sitä rupea hinnalla millä hyvänsä hakemaan. Parempi vaan keskittyä rehellisesti itseensä, tekee vain mitä haluaa ja laajentaa maailmaansa noin yleensäkin.

Jos oot hyvä ja tutustumisen arvoinen tyyppi niin kyllä sitä seuraa löytyy etsimättäkin. Olen myös hiukan siinä käsityksessä että tytöt aika helposti haistaa jos on liian innokkaasti seuraa etsimässä, parempi kun ei edes yritä :)

Lopuksi, jos tyttö kiinnostuu minusta varallisuuden takia niin kengänkuvaa on tulossa persuksille, olis se miten kiinteä ja muodokas tahansa. Tai pitäisi se kiinnostus ainakin osata peittää niin etten huomaa sitä.

Tulipas kitkerää tekstiä boyracerilta. Joten pitänee oikoa muutamia harhakäsityksiä:

- luotettavuus, rehellisyys ja huomaavaisuus EIVÄT ole yhtä kuin liiallinen kiltteys ja nössöys!

- roikkumiseen ja koko-ajan-pitää-olla-yhdessä-tai-muuten-mulla-on-tylsää -väninään syyllistyvät uskomattoman usein myös miehet!

Kuten tuossa mimmien puolen threadissakin toin ilmi, niin yksi tärkeimpiä ominaisuuksia SEKÄ miehessä että naisessa on se, että oma elämä ja oma tila pitää olla, ja se pitää olla sitten valmis antamaan myös toiselle. Eihän siitä mitään tulisi, jos koko ajan pitäisi kylki kyljessä kyhnätä. Jos esim. toinen käy puntilla ja toista se ei kiinnosta, niin hommaa sitten jonkun muun harrastuksen, olkoon se sitten astangajooga tai vaikka pitsinnypläys!

Heh, kyllähän tuo mun kommentti aika kitkerä oli, kokemusta kun on ihmisestä joka oli roikkuja jolla ei ollut omaa elämää. Alkoi ahistamaan.

Ongelma kiltteyden kanssa lienee se että mikä on sitä "sopivaa" kiltteyttä ja mikä ei?

Ymmärrän kyllä että mies joka ei pysty sanomaan koskaan vastaan tai jolla ei ole mielipiteitä käy hermoille, kyllä särmää pitää olla. Mutta missäs tulee raja vastaan, koska sitä särmää on liikaa?

Exäni jätti miehensä liian nössöyden takia. Minä päätin että mulle ei käy samalla tavalla ja pidinkin asioissa oman linjan mutta osasin tehdä kompromissejakin. Tämähän taas johti siihen että kun en aina tehnyt niinku kumppani toivoi -> et välitä jne. Koskaan ei oo näemmä hyvä.

Parempi varmaan vaan olla miettimättä näitä, tulee vaan pää kipeäksi.

Johan helpotti...

Mähän katsokaas tiedän kaiken naisista ja voin nyt teille vähän avautua.

Nainenhan tarvitsee elämässään mieheltä kahta asiaa: Intohimoa ja turvallisuutta. Naista pitää kohdella kuin jumalatarta, mutta silitellä kuin pientä tyttöä. Intohimoonkin riittää hyvin jo se että miehellä on itellään intohimoja joiden ei välttämättä siis tarvitse kohdistua naiseen. Innostuva ja joistain asioista suorastaan pakahtuva mies on naisen mieleen.

Romantiikkakin on erittäin helppoa. Suurin informaatioteknologian lahja ihmiskunnan miehille (hornyhousewives.comin jälkeen) on ehdottomasti ollut ohjelmistotekniikan randomize-funktio jolla voit laukoa kalenteriisi satunnaisia romantiikkapäiviä. Tällaisena satunnaispäivänä outlook lmoittaa sinulle esim. , että "osta satunnaislahja". Tämä ilmoitus tarkoittaa sitä, että menet paikalliseen ostoskeskukseen töitten jälkeen ja ostat jotain turhaa mistä tytöt tykkää. Sitten viet sen tytöllesi ja sanot, että yhtäkkiä tunsit suurta halua ostaa hänelle jotain. Ja avot olet niin romanttinen. Samalla kaavalla onnistuu kukkien osto ja dumle-karkkien piilottaminen naisen pikkuhousupinoon =).

Toki liikaa ei saa harrastaa tuollaista ylimakeaa kökköä. Ihan yhtä hyviä juttuja on lampun vaihtaminen heti kun se on mennyt rikki ja tytön isän tarkkailu ja hänen käyttäytymismallien matkiminen. Osa makeista huomionosoituksista on hyvä sijoittaa tilanteisiin joissa on mahdollsimman paljon tytön tuttavia paikalla, koska kuitenkin kaikille tytöille on tärkeää, joillekkin jopa tärkeintä millaiseksi muut teidän suhteenne mieltävät. Jos olet ujo eikä keikarointi seurueessa kiinnosta, niin aina voit maksaa kylmällä käteisellä jonkin kauniin heitukan iskemään sua ravintolassa tyttösi nähden ja voit sitten yrityksen suurieleisesti torjua.

Jokainen mies tarvitsee myös lapsuuden/nuoruuden trauman tai tragedian jolla voit herättää äidin naisessasi. Jos sinulla ei ole sellaista niin keksi päästäsi. Saamasi hoivauksen lisäksi tragediaan voit vedota tilanteessa jossa juttelu ei kiinnosta vaan mieluummin katsot formulaa ja raavit muniasi. "Mul on nyt jotenkin outo olo ja haluisin vaan vähän omaa aikaa".

Sillälailla. Ite olen noita ohjeita noudattanut ja hyvin menee. Oon kohta kolkytä ja edelleen sinkku...eh :rolleyes:

-K

Sillälailla. Ite olen noita ohjeita noudattanut ja hyvin menee.
-K

Taisit kyllä nyt unohtaa korostaa semmoista pointsia, että naiset kyllä tunnistavat miehessä aidon kyynisyyden ja kaikki naiset rakastavat sitä ominaisuutta miehessä yli kaiken.

Heh, kyllähän tuo mun kommentti aika kitkerä oli, kokemusta kun on ihmisestä joka oli roikkuja jolla ei ollut omaa elämää. Alkoi ahistamaan.

Ongelma kiltteyden kanssa lienee se että mikä on sitä "sopivaa" kiltteyttä ja mikä ei?

Ymmärrän kyllä että mies joka ei pysty sanomaan koskaan vastaan tai jolla ei ole mielipiteitä käy hermoille, kyllä särmää pitää olla. Mutta missäs tulee raja vastaan, koska sitä särmää on liikaa?

Offtopikkia tulee niin että ropisee, mutta menköön nyt tämän kerran, kun hyvän keskustelun alkuun päästiin... Eli mahdotontahan sitä on tässä sanoa, missä se raja tulee vastaan. Eiköhän tuo lie aika tapauskohtaista. Mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että niin mies kuin nainenkin saa olla parisuhteessaan ns. terveesti itsekäs, eli aina ei saa eikä pidä asettaa kumppanin mielipidettä/toiveita omiensa edelle. Toki pitää myös pystyä kompromisseihin ja joustaa, mutta ei siitäkään mitään tule, jos toinen AINA myöntyy ja myöntyy tyyliin "kyllä kultaseni, ihan miten sinä vain sanot kultaseni". Ja sama kääntäen: kummankin pitää myös sitten kestää se, että toinen ei taivukaan 100% juuri MINUN tahtooni ja aikatauluihini, vaan tekee myös niitä omia juttujaan!

Posteistani lienee helppo päätellä, että myös minulla on ihan riittävästi kokemusta noista roikkujista, ja IKINÄ enää en kyllä sellaiseen sekaannu, kyllä se tosiaan sen verran ahistaa... :evil:

Originally posted by Hannibal
Taisit kyllä nyt unohtaa korostaa semmoista pointsia, että naiset kyllä tunnistavat miehessä aidon kyynisyyden ja kaikki naiset rakastavat sitä ominaisuutta miehessä yli kaiken.

Kas, lahjomaton Hannibal kommentoi postiani. Tämä on kunnia :).

Viittatko tuolla kommentilla postini yleisilmeeseen ja naista vähättelevään asenteeseen joka huokuu pettymyksestä rakkauden saralla?

Originally posted by Gillyanne
Toki pitää myös pystyä kompromisseihin ja joustaa, mutta ei siitäkään mitään tule, jos toinen AINA myöntyy ja myöntyy tyyliin "kyllä kultaseni, ihan miten sinä vain sanot kultaseni". Ja sama kääntäen: kummankin pitää myös sitten kestää se, että toinen ei taivukaan 100% juuri MINUN tahtooni ja aikatauluihini, vaan tekee myös niitä omia juttujaan!

Ainakin meillä se olen MINÄ joka sanoo viimeisen sanan PISTE

eli suomeksi: kyllä rakas

Mähän katsokaas tiedän kaiken naisista ja voin nyt teille vähän avautua.

Nainenhan tarvitsee elämässään mieheltä kahta asiaa: Intohimoa ja turvallisuutta. Naista pitää kohdella kuin jumalatarta, mutta silitellä kuin pientä tyttöä. Intohimoonkin riittää hyvin jo se että miehellä on itellään intohimoja joiden ei välttämättä siis tarvitse kohdistua naiseen. Innostuva ja joistain asioista suorastaan pakahtuva mies on naisen mieleen.

Romantiikkakin on erittäin helppoa. Suurin informaatioteknologian lahja ihmiskunnan miehille (hornyhousewives.comin jälkeen) on ehdottomasti ollut ohjelmistotekniikan randomize-funktio jolla voit laukoa kalenteriisi satunnaisia romantiikkapäiviä. Tällaisena satunnaispäivänä outlook lmoittaa sinulle esim. , että "osta satunnaislahja". Tämä ilmoitus tarkoittaa sitä, että menet paikalliseen ostoskeskukseen töitten jälkeen ja ostat jotain turhaa mistä tytöt tykkää. Sitten viet sen tytöllesi ja sanot, että yhtäkkiä tunsit suurta halua ostaa hänelle jotain. Ja avot olet niin romanttinen. Samalla kaavalla onnistuu kukkien osto ja dumle-karkkien piilottaminen naisen pikkuhousupinoon =).

Toki liikaa ei saa harrastaa tuollaista ylimakeaa kökköä. Ihan yhtä hyviä juttuja on lampun vaihtaminen heti kun se on mennyt rikki ja tytön isän tarkkailu ja hänen käyttäytymismallien matkiminen. Osa makeista huomionosoituksista on hyvä sijoittaa tilanteisiin joissa on mahdollsimman paljon tytön tuttavia paikalla, koska kuitenkin kaikille tytöille on tärkeää, joillekkin jopa tärkeintä millaiseksi muut teidän suhteenne mieltävät. Jos olet ujo eikä keikarointi seurueessa kiinnosta, niin aina voit maksaa kylmällä käteisellä jonkin kauniin heitukan iskemään sua ravintolassa tyttösi nähden ja voit sitten yrityksen suurieleisesti torjua.

Jokainen mies tarvitsee myös lapsuuden/nuoruuden trauman tai tragedian jolla voit herättää äidin naisessasi. Jos sinulla ei ole sellaista niin keksi päästäsi. Saamasi hoivauksen lisäksi tragediaan voit vedota tilanteessa jossa juttelu ei kiinnosta vaan mieluummin katsot formulaa ja raavit muniasi. "Mul on nyt jotenkin outo olo ja haluisin vaan vähän omaa aikaa".

Sillälailla. Ite olen noita ohjeita noudattanut ja hyvin menee. Oon kohta kolkytä ja edelleen sinkku...eh :rolleyes:

-K

heh, vaikka vähän kyyninen olikin, niin ihan asiaa myös. Naiset tosiaan tuntuvat vaativan miehiltä kaiken maasta taivaaseen, vaikka itse olisivat mitä ovat. En tarkoita etteivätkö pakkiksen mimmit olisivat tuon arvoisia, mutta ei ehkä kannata odottaa liikaa miehistä.

Originally posted by ZeiZei
... Naiset tosiaan tuntuvat vaativan miehiltä kaiken maasta taivaaseen, vaikka itse olisivat mitä ovat. En tarkoita etteivätkö pakkiksen mimmit olisivat tuon arvoisia, mutta ei ehkä kannata odottaa liikaa miehistä.

Heh, en voi mitään sille että vähän pakkasi hymyilyttämään, kun luin miten ZeiZeikohta15vee kertoo, miten NAISET vaativat miehiltä kaiken jne. :D

Tiedoksi ZeiZeille, iän myötä useimmille tulee kyllä sitä järkeä päähän. Niin miehille kuin naisillekin. Ja ainakin tuolla mimmien puolella nuo "vaatimukset" olivat kyllä hyvinkin järkevällä tasolla. Myönnän kyllä itse olevani ainakin jossain määrin nirso, mutta tuskinpa kukaan ketä tahansa vierelleen kelpuuttaa...?

Originally posted by Gillyanne
Heh, en voi mitään sille että vähän pakkasi hymyilyttämään, kun luin miten ZeiZeikohta15vee kertoo, miten NAISET vaativat miehiltä kaiken jne. :D

Tiedoksi ZeiZeille, iän myötä useimmille tulee kyllä sitä järkeä päähän. Niin miehille kuin naisillekin. Ja ainakin tuolla mimmien puolella nuo "vaatimukset" olivat kyllä hyvinkin järkevällä tasolla. Myönnän kyllä itse olevani ainakin jossain määrin nirso, mutta tuskinpa kukaan ketä tahansa vierelleen kelpuuttaa...?

siis en puhunut milläään kokemuksen syvällä rintaäänellä, vaan ihan sen perusteella mitä oon lukenut netissä ja tuolta mimmien osiosta:)
juu et selvästi ihan "ketä tahansa" viereesi kelpuuta. oma lsitasi mimmien osiosta (kyllä uskalsin mennä lukemaan) Gillyanne:

Itselleni tärkeää miehessä on, että...

... mies on sinut itsensä kanssa, ja itsetunto on kohdallaan. Mikään ei ole rasittavampaa kuin epävarma "roikkuja", jolle saa koko ajan olla todistelemassa, että kyllä sinä hei ihan totta kelpaat...

... hän on huumorintajuinen, olenhan itsekin (jopa "hieman" nyrjähtäneellä tavalla )

... hän arvostaa minua, ja naisia yleensäkin. Sovinistit/alistajat eivät sytytä.

... hän osaa olla asiallinen, kun on sen paikka, mutta ymmärtää myös hassuttelun ja "luovan hulluuden" arvon. Oma mottoni on "kasva isoksi, älä aikuiseksi", ja tätä edellytän myös mieheltäni. tässä juuri oma listasi

... hän osaa näyttää tunteensa - myös surun! Kun itkettää, saa ja pitää itkeä!

... hän on ns. kiertänyt muutakin kuin tahkoa, eli elämänkokemusta pitää olla muualtakin kuin kotipihalta - tämä on nimittäin yleensä suoraan verrannollista yleisen avarakatseisuuden ja suvaitsevaisuuden kanssa. Olen itse avoin elämän eri ilmiöille, ja sitä edellytän mieheltäkin!

... ja sitten se tärkein: pitää olla hellä ja rakastava juuri minua kohtaan. Vaikka olenkin nykyaikainen nainen ja feministiksi tunnustautuva, niin silti olen sulaa vahaa sellaisen miehen käsissä, joka saa minun tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi, ihanaksi olennoksi - sadun prinsessaksi juuri Hänelle.

sähän et tainnu olla mikään ihan nuori enää (jossain threadissa kirosit ikääsi?:) )

no, omasta kuvakulmastani nuo vaatimukset ovat ehkä "lievästi" korkealla. mut eipä kai se haittaa, jos ne ovat sen verran järkevät, että kultasi ne omasta mielestäsi täyttää.:whip:

edit; voisitko sanoa jotain mitä et kenties mieheltä vaadi?;)

Originally posted by sporttityttö
No ei se hyvä ulkonäkö miehellekkään ole pahaksi..
tietenkin kaikkien muiden hyvien ominaisuuksien lisäksi..
Mutta edelleen pääasia on, että sydän on kultaa :rolleyes:

Joo, kuten mulla siis...? :evil: :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom