Sporttityttö...

Ei noi threadin naisten asettamat vaatimukset kovin mahdottomat ole.

Otetaan vaikka nämä esimerkit:
uskollinen,
huumorintajuinen,
rehellinen,
urheilullinen,
eläinrakas,
elämää nähnyt,
itsestään huolta pitävä,
tasapainoisuus.

Itse kyllä ihmettelen kuinka joku voi pitää tuollaista vaatimustasoa jotenkin kovana.

Ajatellaan nyt vaikka niin päin että mitä mies olisi jos ei toteuttaisi näitä vaatimuksia:

uskoton,
jäykkä tosikko,
valehtelija,
lihava sohvaperuna,
kissan rääkkääjä,
untuvikko,
rassukka,
hermoileva tuuliviiri.

Jos itse valitsisin naista vierelleni niin en kyllä haluaisi löytää yhtään näistä ominaisuuksista hänestä.

Ei sen puoleen, kyllä maailmassa on yllättävän paljon henkisesti mätiä tyyppejä, mutta toivotaan kuitenkin että kaikki löytää oman kullan elämäänsä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tuomo
missä mielessä nuo Gillyannen vaatimukset olivat liian korkealla?

No ainakin se, että pitäisi itkeä. Kaikkea sitä mies vielä tekee ollakseen mukava, mutta johonkin se raja on vedettävä :)

Hmm

Mahtaakohan punttimimmeillä olla kauheasti vaikeuksia miehen hankkimisessa ? Ei luulisi mutta mistä sitä tietää...

Kyllähän se syvien kansan rivien "suosikkinainen" on isorintainen laiheliini jolla ei missään nimessa ole näkyviä lihaksia. Tuntuu sama malli käyvän myös monille punttisalinkuluttajillekkin.

Täytyy kyllä sanoa että jos lähtee etsimään toisinpäin eli haluaisi naisen joka olisi edes kohtuukunnossa niin kyllä menee vaikeaksi homma.:thumbs:

Originally posted by Anssi
..olit ilmeisesti kaipallut minua tuolla punttimimmien puolellla..? ;)

"Onhan noita ominaisuuksia unelmamiehelle vähän useampikin..

- Uskollinen
- Luotettava
- Rehellinen
- Eläinrakas/lapsirakas
- Huumorintajuinen!
- Huolehtivainen
- Hellä
- Romanttinen
- Turvallinen
- Sporttinen

Hmm... Onkohan tuollaisia pakkauksia olemassakaan"

:lol2:

Rima hipoo taivasta :lol2:

Tulkaahan tytöt takas maanpäälle!!

Originally posted by ZeiZei
sähän et tainnu olla mikään ihan nuori enää

*pyyhkii hekottelun kyyneleitä ryppyisistä silmänurkistaan ja hyräilee Kitkerien Neitsyiden biisiä "Hei poika"*

Todellakin, mikä Gillyn vaatimuksista oli liiallinen? Minusta kaikki tuossa meidän threadissämme esitetyt vaatimukset tai toivomukset kuvaavat ihan tavallista, suomalaista miestä, jollaisia onneksi on valtaosa urospuoleisiksi leimatusta väestöstä. Ikävä kyllä lähes jokainen nainen ja mies kuitenkin onnistuu törmäämään yksilöön tahi useampaan, jolla on vähintään yksi sellainen ominaisuus, joka ajaa hulluuden partaalle kestämättömyydellään. Tällaisten törmäilyjen jälkeen sitä ikään kuin vahingosta viisastuneena saattaa käyttää jonkin vaatimuksen kohdalla suuraakkosia ja peräti huutomerkkiä.

Ja onhan niinkin - kuulkaahan nyt vanhan tädin neuvo ;) - että koskapa täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, täytyy yrittää löytää sellainen, jonka virheitä pystyy sietämään.

no ei noi nyt niin vaativia ole.. miehiä on maailma täynnä, vähän yli 50% meistä ihmisistä, joten luulis löytyvän, kun tarpeeks ettii.. ja vähemmän nirsot voi sitten valita jostain läheltä jonkun, joka kelpaa

edit: ja jos noi vaatimukset on liikaa, nykyajan miesten olis aika muuttaa tapojaan (on nimittäin aika perusvaatimuksia noi edellä mainitut)

No voi juma!
Jos listataan unelmakumppanin luonteenpiirteitä tulee siihen kaikki mistä itse toisessa pitäisi, ei se tarkoita, että vain sellainen kelpaa ja, että kyseisessä henkilössä pitäisi löytyä kaikki esim. mun laittamat ominaisuudet!
Kukaan ei ole täydellinen eikä sellaista tosissaan voi keneltäkään odottaa!! :curs:

Re: Re: Sporttityttö...

Originally posted by HooEee
Rima hipoo taivasta :lol2:

Tulkaahan tytöt takas maanpäälle!!

Hehhee... ei voi mitään mutta rima hipoo taivasta täälläkin ja riman ylittävä mies on löytynyt jo ajat sitten! Kiinni pidänkin sitten :D !! Eikä lujasti tarvi... ;)

Re: Re: Life as a guy

Originally posted by Dragon
:lol2: :lol2: :thumbs:

It's funny because it's true ;)

Originally posted by Nee

Ja onhan niinkin - kuulkaahan nyt vanhan tädin neuvo ;) - että koskapa täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, täytyy yrittää löytää sellainen, jonka virheitä pystyy sietämään.

Itseistarkoitushan on että kaikki hankkivat sen toisen ihmisen rinnalle, että ei olisi niin kovin yksinäistä kun on vanha ja kuolee.

Ja kyllähän se niin on että vanhemmiten jokaisen on vain hyväksyttävä se tosiasia että mikään ei nyt vain mene tässä maailmassa niin kuin haluaa.

Ja kompromisseja voi jatkaa muillakin elämän alueilla aivan kuten suurin osa väestöstä tekee, eli ei siitä työstä ole pakko tykätä jossa nyt vain sattuu käymään sen puolet eletystä elämästä.
-työ tekijäänsä kiittää-

Originally posted by ZeiZei
siis en puhunut milläään kokemuksen syvällä rintaäänellä, vaan ihan sen perusteella mitä oon lukenut netissä ja tuolta mimmien osiosta:)
juu et selvästi ihan "ketä tahansa" viereesi kelpuuta. oma lsitasi mimmien osiosta (kyllä uskalsin mennä lukemaan) Gillyanne:

Itselleni tärkeää miehessä on, että...

... mies on sinut itsensä kanssa, ja itsetunto on kohdallaan. Mikään ei ole rasittavampaa kuin epävarma "roikkuja", jolle saa koko ajan olla todistelemassa, että kyllä sinä hei ihan totta kelpaat...

... hän on huumorintajuinen, olenhan itsekin (jopa "hieman" nyrjähtäneellä tavalla )

... hän arvostaa minua, ja naisia yleensäkin. Sovinistit/alistajat eivät sytytä.

... hän osaa olla asiallinen, kun on sen paikka, mutta ymmärtää myös hassuttelun ja "luovan hulluuden" arvon. Oma mottoni on "kasva isoksi, älä aikuiseksi", ja tätä edellytän myös mieheltäni. tässä juuri oma listasi

... hän osaa näyttää tunteensa - myös surun! Kun itkettää, saa ja pitää itkeä!

... hän on ns. kiertänyt muutakin kuin tahkoa, eli elämänkokemusta pitää olla muualtakin kuin kotipihalta - tämä on nimittäin yleensä suoraan verrannollista yleisen avarakatseisuuden ja suvaitsevaisuuden kanssa. Olen itse avoin elämän eri ilmiöille, ja sitä edellytän mieheltäkin!

... ja sitten se tärkein: pitää olla hellä ja rakastava juuri minua kohtaan. Vaikka olenkin nykyaikainen nainen ja feministiksi tunnustautuva, niin silti olen sulaa vahaa sellaisen miehen käsissä, joka saa minun tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi, ihanaksi olennoksi - sadun prinsessaksi juuri Hänelle.

sähän et tainnu olla mikään ihan nuori enää (jossain threadissa kirosit ikääsi?:) )

no, omasta kuvakulmastani nuo vaatimukset ovat ehkä "lievästi" korkealla. mut eipä kai se haittaa, jos ne ovat sen verran järkevät, että kultasi ne omasta mielestäsi täyttää.:whip:

edit; voisitko sanoa jotain mitä et kenties mieheltä vaadi?;)

Jessus sentään, minähän polemiikin aikaan sain :D

Vai ovat minun vaatimukseni sinusta korkeat? Sanopa sitten, hyvä ZeiZei, mikä nimenomainen kohta sinusta tuntuu mahdottomalta täyttää? Ja juu, sinuun verrattunahan minä olen jo kerrassaan vanha kurppa - kun taas esim. Riitta Uosukaiseen verrattuna suorastaan nuori tytteli (ja Uosukainenhan on edelleen suorastaan komea nainen!) :thumbs:

Iän karttuessa huomaat varmasti itsekin omaavasi monenlaisiakin vaatimuksia elämänkumppanin suhteen - kuten me kaikki. Mutta niinpä vain useimmat sen unelmien prinssinsä tai prinsessansa löytävät - useimmat yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta löytävät kuitenkin.

Mitäkö EN sitten mieheltä vaadi? Rikkautta, lihaksikkuutta, akateemista koulutusta, ylimaallista seksuaalista suorituskykyä, omistautumista minulle 24/7, jne.jne.jne. ;)

EDIT: ... ja kyllä, kaikki nuo minun vaatimukseni täyttävä mieshenkilö todella on olemassa - ilman, että mistään olisi tarvinnut tinkiä. Ja kyllä, hän osaa ja uskaltaa myös itkeä, kun on sen paikka (tämä tiedoksi Nat_Uralille) ;)

Originally posted by Gillyanne

Mitäkö EN sitten mieheltä vaadi? Rikkautta, lihaksikkuutta, akateemista koulutusta, ylimaallista seksuaalista suorituskykyä, omistautumista minulle 24/7, jne.jne.jne. ;)
Piuuuuu.... *Barry White-biisi lakkaa soimasta ja Phat pyyhkii Gillyannen nimen yli listaltaan*

Ps. ;)

Originally posted by Gillyanne
Ja kyllä, hän osaa ja uskaltaa myös itkeä, kun on sen paikka (tämä tiedoksi Nat_Uralille) ;)

Haluutko sää että mää laitan ton Na_Turalin itkemään..

Originally posted by Hannibal
Sanan säilällä? Taitaa olla pakkiksen piilovittuilun mestaruusskabat edessä Hannibal vs. Nat_Ural :D

Originally posted by Hannibal

Viimeksi itkin ala-asteella, kun minua vedettiin pyörätelineillä turpaan. Siis ei turpaan vetoon ei käytetty telineitä, vaan sijaitsin turpaanvedon aikana niiden lähellä. Kaikki pilkkasivat tietenkin "itkupilli, itkupilli!". Silloin päätin, että isona otan paljon roinaa ja rupean ninjaksi.

Gily: Toivon kuitenkin suhteellesi itkupillin kanssa kaikkea hyvää
:david:

Originally posted by Nat_Ural
Viimeksi itkin ala-asteella, kun minua vedettiin pyörätelineillä turpaan.

Tuo kuulosti hauskalta. :D Et olis tarkentanu tuota sijaintiasiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom