Sporttityttö...

Originally posted by Sanniella
Sori Anssi :D

Mikä siinä oikeesti onkaan,että tunteensa näyttävä mies on kertakaikkiaan häkellyttävän sulonen...Melkein aloin jo lähtiä Tomia halaamaan,järki voitti:*virtuaalihali* :)

Saiskohan tuon omankin tihrustamaan...jospa vaikka paistinpannulla kumauttas...

Miestähän ei saa itkemään _fyysisellä_ väkivallalla. Vaikka itekkin joskus poraan, niin en KOSKAAN kivusta, koska muuten on ITKUPILLI :whip:

edit: anteeksi heikko kieliasu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väittäisin, että nainenkaan ei kovin usein itke fyysisestä kivusta. Jos esim. mies lyö naista ja nainen alkaa itkemään, itku ei johdu fyysisestä kivusta vaan siitä henkisestä nöyryytyksestä, että oma mies lyö.

Originally posted by Hannibal

Jos akka jättää, on toimittava näin: ostat pullon kossua ja juot sen, aamulla menet hakkaamaan halkoja, kyllä se siitä perkele!

ps. ;)

..Ihan offtopikilla jatkaakseni täytyy kyllä sanoa, että metsurinhommat omilla mailla on kyllä parasta lääkettä kun oikein elämä vituttaa. Tukkien nostelu ja vesurinkäyttö auttaa ja isosti. :whip:

..Onhan se kiva kyllä muutenkin olla keskellä-ei-mitään hetken aikaa ja selvitellä päätään luonnon helmassa..

Originally posted by Kraftwerk n
Hei Anssi kyllähän sinä tiedät , että on vähintäänkin säälittävää etsiä seurustelukumppania netin välityksellä.

Anssi , sinä olet :david:

;)

Kuka täällä on seurustelukumppanista puhunut? :) Sporttityttö oli ihan selvästi vailla laillistetun eroottisen hierojan palveluja, jota tarjouduin apuun :david: :D
Gillyanne osallistuu niin innokkaasti parisuhdekeskusteluihin, joten hänellä taitaa olla halipula ;) Onneksi apu on lähellä :blow:

Ninjoista polveutuva taistokin tulee mukaan itku keskusteluun. Viimeksi olen itkenyt runsaasti kun koira kuoli. Silloin miestä sattui ja pahasti. Itku helpotti.

Naisen takia on tullut silloin nuorena (19v) itkettyä. Ja ollut lähes syömättä lähes kaksi viikkoa. No, sen jälkeen ei sitten ole tullut itkettyä naista, elämä opetti. Tahtoisin kyllä tavata sellasen kenen vuoksi itkisi mutta samalla ei olisi mitään tarvetta itkeä. Ja nyt hempeily seis.

Re: Life as a guy

Toi on kyl ikävä kyllä aika totta joskus ;)

Mä en jaksa enää ees miettiä mitään listoja et millanen mun unelmamies on koska aina kun sellasen oon tehny, seuraava ovesta sisään astuva jätkä saa mut sekasin ja on kaikkea muuta kuin olin listannut. Näin on aina käynyt!!!

Mun unelmamiehen tunnistaa sillon kun se tulee vastaan. Pari sellasta on tullut ja molemmat hävinneet elämästä "olosuhteiden pakosta" :itku: Ulkonäöllisesti kumpikaan ei ollut mitään yleisesti komeeta tyyppiä mut mun silmissä niissä on jotain ylimaallista...persoonallista...

Noi luotettava, rehellinen, yms kuvaukset ei kyllä sovi kumpaankaan mitenkään erityisesti ja molemmat on ihmisinä hiton vaikeita -mutta sitäkin kiehtovampia! Mun kriteereissä kaikki muut piirteet lyö se, jos tyyppi on sellanen, josta kiinnostuu joka päivä uudestaan :rolleyes: Mä tykkään erikoisista ihmisistä, mikä ei tarkoita silti punkkaria tai sadistia tms.

Sen verran oon mäkin tähän ikään mennessä (20) katellu et tiedän ettei täydellistä ole. Ikävä kyllä tiedän myös sen, että jos maailmassa sattuu oleen muutama jätkä jotka ei hyppää jatkuvasti vieraissa (tai olis vähintään valmiita siihen jos tilaisuus tulis) niin mä en mitenkään sellasesta kiinnostu -en vaikka haluaisin! Mikäs helvetti siinä on et mun tuntemat jätkät on mun silmissä niiiiin kultaisia ja lähes täydellisiä mutta sit se et pitää juosta vieraissa sen minkä ehtii...ja kaikki tietää mut kukaan ei välitä.
Ainaki tääl opiskelijapiireissä tuntuu elämä olevan joillain ihan pelkkää :blow: riippumatta siitä kuinka vakavasti seurustelee...Sellasta on ikävä katella vierestä mut karsii toi iteltäänkin sen sinisilmäsyyden...
Niinpä: mua ei ole petetty kun en ole varsinaisesti seurustellutkaan. Enkä seurustele, jos ei ketään sen arvosta löydy...mieluummin yksin!

Heh :D

Ikävä tuottaa pettymys, Anssi, mutta meikäläisellä on noiden halijuttujen suhteen asiat suorastaan loistavasti hoidossa tällä hetkellä... Ettei vaan itseäsi vaivaisi (hali)puute, kun noin innokkaasti palvelujasi;) tarjoat...?

Ja mikäs sen parempaa työpäivän piristystä kuin (pari)suhdeasioiden virtuaalivatvominen! :D

Originally posted by Anssi
Sporttityttö oli ihan selvästi vailla laillistetun eroottisen hierojan palveluja, jota tarjouduin apuun :david: :D
Aika paksua tekstiä!!!
En mä kyllä mitään palveluja vailla ole, missään mielessä!!
Sentään jotain rajaa tähänkin aiheeseen:curs:

Originally posted by sporttityttö
Aika paksua tekstiä!!!
Hannibal kertoi minulle kerran huumorista. Kokeilin sitä. Se tuntui kivalta. Kokeilisit sinäkin. :)

Angelica82, samaa mieltä. Ihan turhata listata ominaisuuksia, kun "rakkaus on sokea". No, tuskinpa kukaan mimmeistä tosissaan etsiikään kumppania lista kädessä. Nuohan oli vain ihanteellisia ominaisuuksia.

Originally posted by sporttityttö
Aika paksua tekstiä!!!

Aijaa...olin sitten ymmärtänyt väärin :D Just kidding

Nimim. Paksua tekstiä :lol2:

Originally posted by Gillyanne
Heh :D

Ikävä tuottaa pettymys, Anssi, mutta meikäläisellä on noiden halijuttujen suhteen asiat suorastaan loistavasti hoidossa tällä hetkellä... Ettei vaan itseäsi vaivaisi (hali)puute, kun noin innokkaasti palvelujasi;) tarjoat...?

Ja mikäs sen parempaa työpäivän piristystä kuin (pari)suhdeasioiden virtuaalivatvominen! :D

:itku:

Originally posted by naiskovis
Väittäisin, että nainenkaan ei kovin usein itke fyysisestä kivusta. Jos esim. mies lyö naista ja nainen alkaa itkemään, itku ei johdu fyysisestä kivusta vaan siitä henkisestä nöyryytyksestä, että oma mies lyö.

Sainpas tyttöystävän itkemään kun kuukausi sitten soitin hänelle Ameriikkaan. Jollakin tavalla teki mieli ilahduttaa ja koska oon tosi huono kirjoittamaan mitään niin lauloin puhelimessa kappaleen "Romanssi".

EDIT: Eli asian joka saa itkemään, ei tarvitse välttämättä olla negatiivinen.

Originally posted by seppo-x
Sainpas tyttöystävän itkemään kun kuukausi sitten soitin hänelle Ameriikkaan. Jollakin tavalla teki mieli ilahduttaa ja koska oon tosi huono kirjoittamaan mitään niin lauloin puhelimessa kappaleen "Romanssi".

EDIT: Eli asian joka saa itkemään, ei tarvitse välttämättä olla negatiivinen.

Ettei vaan tyttö-rukka itkenyt, kun joutui kuuntelemaan sun laulua. :D No ei vaineskaan... Hieno ele! :worship:

Ihan pakko heittää tähän threadiin kun olen ollut koko päivän kuuntelemassa seksologi Jukka Virtasta (The Guru :worship: )
Virtanen esitti ajatuksensa, että miehessä pitäisi olla yhdistyneenä seuraavaa:
1. "maripaitamies", joka tekee kotitöitä, on hellä, huomaavainen, keskusteleva, luotettava, turvallinen, jne jne jne
2. "savannimies", joka on kiihkeä, intohimoinen, yllätyksellinen, dominoiva siittäjä

Ja siis nämä kaksi "ominaisuutta" samassa miehessä pitäisi olla harmonisesti yhdistyneenä, integroituneena toisiinsa. Siinä sitä onkin haastetta teille kundit :evil: :D

Originally posted by naiskovis
Angelica82, samaa mieltä. Ihan turhata listata ominaisuuksia, kun "rakkaus on sokea". No, tuskinpa kukaan mimmeistä tosissaan etsiikään kumppania lista kädessä. Nuohan oli vain ihanteellisia ominaisuuksia.

Joo,tuo rakkaus on aikas usein yllättävän sokea,mua ei ole huomattu juuri koskaan:D

Originally posted by Nate

1. "maripaitamies", joka tekee kotitöitä, on hellä, huomaavainen, keskusteleva, luotettava, turvallinen, jne jne jne

Mikä ihme tuo on? Tulee mieleen sellainen paita, jossa on iso hasiksen lehden kuva rinnassa. Tuollainen varmaan laskisi T-tasoja niin paljon, ettei siittämisestä tulisi sen jälkeen mitään :david:

Heh, mullekin tulee nyt tollanen mielikuva, ensin ajattelin marimekkopaidallista äijää. Täytyy siis alkaa polttelee oikein urakalla, tytöt tykkää. :)

Heh, tuosta tulee mieleen Pelle Miljoonan biisi: "olen mies, jolla on paljon aaiiikaaa (=työtön) ja paljon rakkautta." Esitettynä se pellen marilakki päässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom