Sovellus 2-jakoiseen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli kaksi jakoisella mennään 4xviikko (sano Hulkki mitä tahansa :D ). Itselläni tulee koululiikuntaa 4 tuntia viikko. Helvettilistä, liikunnan opettajani on mukava mies :D . Ajattelin tehdä yläkropan 2xviikko mutta jalat normaalisti.

Näin:
la: yläkroppa (rinta,olka,selkä,ojentaja,hauis)
su: etureisi (3x kyykky 3x, prässi 2x, jalanojennus 2x, pohkeet seisten 4x vatsoja 5 sarjaa.
ti yläkroppa
to: takareisi koukistus 4x, selänojennus 4x, pohkeet prässissä 4x, vatsoja 5 sarjaa.

Mitäs meinaatte?

On varmaan ihan jees, kunhan et tee mitään tapposarjoja yläkropalle. Laitas vähän tarkemmin mitä teet yläkroppa päivinä..

On varmaan ihan jees, kunhan et tee mitään tapposarjoja yläkropalle. Laitas vähän tarkemmin mitä teet yläkroppa päivinä..

Penkki 5x5, ylätalja 3x10-15,kulmasoutu 2x 6-12, vipunostot sivulle 3x10-15, ranskalainen punnerrus 3x8-12 haus tangolla 3x

Miksi takareisille on puolet vähemmän sarjoja kuin etureisille? Tai esim huomattavasti vähemmän kuin vatsoille??? Tee vaikka mavea tai edes sjmv/julle tossa selänojennusten paikalla niin saat hiukan enemmän takareisille rasitusta

Kai toi on aika jees. Torstai näyttää vähän kevyeltä, vois vaihtaa selänojennukset SJMV:hen tai ihan maveen ja tehdä sen ennen reisikoukistuksia. Jos teet kaks yläkroppatreeniä viikkoon, niin miten olisi jos ottaisit toisella kerralla kapeaa penkkiä ja vaikka vinopenkkiä kässäreillä?

Lepäätkö muuten koskaan? Jos kerran liikuntaakin on neljästi viikkoon, niin pitäisin suosiolla sunnuntain vapaata ja vaikka venyttelisin ja söisin :kuola: kunnolla.

perjantain ja maanantain lepään. Itelläni ainakin tuo selänojennus lisäpainoilla tuo hirvittävän tuntuman takareisiin.

Miksi takareisille on puolet vähemmän sarjoja kuin etureisille?

Takareisi pienempi lihasryhmä.

Ottaa tosiaan takareisiin tuo selänojennuskin ja teen itekin sitä joskus kevyellä viikolla SJMV:n tilalla. Saathan sä tehdä niitä ojennuksia jos haluut, makuasioitahan nämä on. Maastaveto ja sen muunnelmat on kuitenkin niin ylivoimaisia tohon ojennukseen verrattuna, että mun mielestä ne kannattais ehdottomasti ottaa mukaan ohjelmaan.

hekottaja sanoi:
Takareisi pienempi lihasryhmä.
Jep, mutta muistelisin kuulleeni että takareisiin saa loppujen lopuksi enemmän jerkkua(sen takiahan esim. leveellä asennolla kyykätään parhaat tulokset?)... jokainen treenaa tietenkin omalla tavallaan mutta mun korvaan kuulostaa aika vähältä pelkät koukistukset ku mulla ei kasva takareidet muutenkaan :(

Kyllä mun silmään ihan ok näyttää (+ mitä muut on sanonu..), voisit vaikka tehdä niin että vaihtelet liikkeitä ti/to, niin että vaikka ti hauiskääntö tangolla, to scott tms. Siis samaa lihasta mutta eri liikkeillä, niin että saa tuntumaa eri lihaksiin. Itse en kyllä olis tyytyväinen jos vaan tehdään 1 liike ojentajille ja 1 haballe, tosin vähän pakko tehdä jotain tommosta jos useammin haluaa treenata .. Itse pistän aina kaikki peliin ja sitten odottelen palautumista :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom