Sotilasvoimanoston SM-kisat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hitto juu. Mun piti soittaakin, mutta unhoitin. Siitä maven painosta, mielestäni liian iso muutos se 150% on. 125 tai 133 % olisi fiksumpi muutos. Maastavedon pitäisi olla kuitenkin se ratkaiseva laji, nyt siinä ei tule toistoja paljoa enempää kuin penkissäkään. Kyykystä tulee mielestäni liian ratkaiseva.

Raskaassa tuo tietty vaikuttaa enempi, mutta ei kauhean lähellekään sitä 60 toistoa mitä kyykyssä parhaat nykii oteta alemmissakaan sarjoissa 150 prossalla omasta painosta. Tällaista ajatusta eheittlein ilmaan, mitäs mieltä muut on? Ja ketkäs on osallistumassa? meikä ainakin on ellei suurempia esteitä tule :thumbs:

Näillä näkymin mennään omalla painolla kuten salisotilaskisoissakin.
Pidämme kisatoimikunnan palaverin ennen vuodenvaihdetta ja viilaamme säännöt, yms asiat kohdilleen.
Tuo sp-poikien sivuilla oleva kisakutsu on viimevuotisen kisakutsun perusteella rustattu ennakkoilmoitus.

Toivoisin kuitenkin että kisasta ja säännöistä keskusteltasiin täällä jotta saamme vinkkiä viilauksiin. Mutta kuitenkin semmoiselle suhtautumiselle että "mää ainakaan en tuu jos ei tehä niin ja niin" haistatamme pitkät eli kellekkään ei ruveta tekemään sääntöjä tilaustyönä.
Tuo kuminauhahomma kyykyn syvyysmittarina todettiin viime kisassa aika lapselliseksi hommaksi ja niimpä se jääkin pois mutta se ei meinaa sitä että syvyydestä tai loppuasennosta tingittäisiin eli vilkaiskaapa mitä IPF:n tai SVNL:n sivuilla em. asioista sanotaan. Sama homma vedossa...

Onko tuo päivämäärä loppuunlyöty?

Jees, viimeksi oli ainakin puhetta reisikannatuksesta vedossa, tuomarilinja siinä kohtuu höllä. Silloin ajattelin että se on hyväkin juttu mutta ehkä siinäkin on paras pitää tiukka linja vaan. Mielestäni kaikkein järkeenkäyvimmät painot vetoon olisi naisilla oma paino ja miehillä 125%. Muutos olisi maltillinen, mutta jäisipä ne kaikkein hurjimmat maratonvedot tekemättä misä toistoja tulee paljon enempi kun penassa ja kyykyssä yhteensä.

Ja omat musat haluaville olisi kova sana :rock: Mielestäni se rokin luukuttaminen oli aivan ehdottoman mahtava juttu tuonkaltaisissa kisoissa. Ei ollut kirkkomeininkiä kuten esim. SVNL:n normikisoissa.

Mää voin jakaa taas palkinnot, katsotaan sitä osallistumista sitten taas seuraavana vuonna.... ;):nolo:

Mukavaa että kisat järjestetään ja ootte jo näin hyvissä ajoin liikkeellä! Toivotaan että paljon porukkaa tulee mukaan! Hyvä pojat!!:rock:

Mites se diili että jos minä osallistun kädenvääntökisoihin niin sinä näihin? Kyllä mä voin itseni nolata kädenväännössä jos saan siten mölliskön nostolavalle :hyper:

Mites se diili että jos minä osallistun kädenvääntökisoihin niin sinä näihin? Kyllä mä voin itseni nolata kädenväännössä jos saan siten mölliskön nostolavalle :hyper:
Millon se tämmönen diili on sovittu?? :eek: Kädenväännön SM:t ois tieten sopivasti noilla main....;) RRKalle raskaassa ois kyllä näkemisen arvoinen!:D

Edellismiitissä lupasit Toppilan R-kioskin takana osallistua jos minä menen kättäni telomaan :lol2: Ja kerran lupasit muuten vaan, eli tuplalupaus ;)

SM:t voi olla hiukan liian nolo paikka kyllä, mutta toisaalta ei saisi huonoilta takkiinsa.

Päivämäärä on lyöty lukkoon koska silloin ei ole (tai ei pitäisi olla pahemmin päällekkäisyyksiä) haittana muita, vaatimattomampia, tapahtumia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hzero tuleekin tonnen sotilasvoimanostokisoihin mulle kirittäjäksi raskaaseen sarjaan?

Tosi kirittäjäksi - saan alkaa kuulemma käyttämään vasenta kättä uudenvuoden vaihteen jälkeen.. et aikaahan on treenata se kuntoon ihan ruhtinaallisesti.. =) no ei auta keitettävä on taas uusi pannu kahvia ja pistettävä ubuntun uusin distro vapaa-ajan kakkos kannettavaa, pistettävä soimaan rainbowsin since you been gone.. keräiltävä asennetta näihin tsempaloihin.. mut hei ainiin jos mukana on yksikin IPF nostaja mun pitää kauniisti kiittää ja kumartaa, en suinkaan tahdo kelleen kilpailukieltoja tms.

-H0

Päivämäärä on lyöty lukkoon koska silloin ei ole (tai ei pitäisi olla pahemmin päällekkäisyyksiä) haittana muita, vaatimattomampia, tapahtumia.
No, voehan ... Metri tulee sit senseuraavan vuoden kisoihin, jos Luoja suo. Mie kun olen tällä päivämäärällä ihan toisella puolen Suomea, pääsiäisloma, nääs. Nyt Mölliskön olisi pikkupakkokin osallistua, että sinne saadaan ainakin se yksi pakollinen nainen. Tai sitten jos joku muu mimmi olisikin tulossa ...

Painoluokat, sarjat ja kertoimet on nyt valettu betoniin:

Naisilla ja naisjunoireilla yli ja alle 65kg

Miehillä ja miesjunioreilla alle 65, alle 80, alle 100 ja yli 100

Ikäluokat yleinen ja alle 20 vuotta

Kertoimet:

Kauniimmille: ky 3/4, pe 2/3 ja ve 1.

Rumemmat räpeltää sitten näillä raudoilla: Ky 1 1/4, pe 1 ja ve 1 1/2.

Tarkempi kisakutsu ja säännöt www.sppojat.com sivuilla jahka ehtivät päivittää.

Se on nyt sitten RRKallenkin hiimailtava paino siihen 102,4 pintaan jotta jaksaa :)

No voihan nenä. Toi kyykyn kerroin on ihan homostelua, ollaankos sitä niin vellipöksyjä että ajatukset yli 50 toiston kyykkysarjoista kauhistuttaa ;)

Noo, samapa tuo, nostetaan millä vaan. Koska ei ole 110-luokkaa, ilmeisesti jää sitten kaikki solttupenan SE-yritykset parempaan kertaan.

Tuo tosiaankin on jo "sekalaista" avautumista. Mitenkäs se menikään "sekopäistä pompiskelua lumihangessa 2,5km..."?
Tuohon treeniin pitää valita tarpeeksi syrjäinen paikka jottei vaan heräsi pakkopaidassa jostakin hoitolaitoksesta ja kisa jäisi käymättä.

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Kisan päivämäärä muuttuu: kisa on lauantaina 14.3 -07 eikä 7.4 kuten aikaisemmin on ilmoitettu!

Näin se on kun kahdella kuulapäällä samat päät kesää talvea - pääsiäisenä ei kilpailla joten Metrinpätkäkin pääsee mukaan :hyper:

Muuten kisakutsun tiedot pitävät paikkansa.

Tervetuloa - ja ei kun ilmoittautumisia kehiin...

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom