Sotilaspenkkikisat Nääshallissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miikkah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Terve!

Kuulin huhua että nyt lauantaina 1.4.2006 on sotilaspenkkikisat nääshallissa?
Pitääkö paikkansa? Kuulin samassa huhussa että kisat alkaisi 12:00?
Löytyykö tästä tietoa netistä? Ja onko joku menossa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1.4?...hmm, epäilyttävää.:jahas:

Zone-sarja -42%
Battle sanoi:
1.4?...hmm, epäilyttävää.:jahas:
Näin olen kuullut ainakin parin eri ihmisen suusta. No saa nähdä huomenna oliko suuremman luokan kusetus...
Paitsi jos joku ehtii vastata tähän threadiin ennen sitä.
Tuntuu jotenkin salamyhkäiseltä...

Enpä oo ainakaan itte nääshallilla mitää juttua kuullu, tai nähäny ilmoituksia että tälläset kinkerit olis. Tosin se ei vielä todista sitä etteikö joku voisi siälä sellaset pitää :) Mutta tuskin siis ainakaan mitään isompaa ja virallista..?

Jaakoppi sanoi:
Enpä oo ainakaan itte nääshallilla mitää juttua kuullu, tai nähäny ilmoituksia että tälläset kinkerit olis. Tosin se ei vielä todista sitä etteikö joku voisi siälä sellaset pitää :) Mutta tuskin siis ainakaan mitään isompaa ja virallista..?

Joo en tiedä kuinka suurimuotoiset kisat tulee olemaan. Kuulin että punnitus on 11:00.
Taidan mennä ottaan pari kuvaa todisteeksi että jotain on tapahtunut...
Palataan asiaan kisan jälkeen...

Nyt tuli soitto nääshallilta. Oli siellä oikein juliste seinässä jossa oli aikataulut ym.
Eli homma kunnossa. Mulla ei muuta. HAJAANTUKAA!

Miikkah sanoi:
Nyt tuli soitto nääshallilta. Oli siellä oikein juliste seinässä jossa oli aikataulut ym.
Eli homma kunnossa. Mulla ei muuta. HAJAANTUKAA!

No sitte moon vaan puusilimä eikä kukaan kerro mulle mitään, nyyh. Mutta siis, hajaannun!

Jaakoppi sanoi:
No sitte moon vaan puusilimä eikä kukaan kerro mulle mitään, nyyh. Mutta siis, hajaannun!

...tai sitten Miikkah vie meitä 6 - 0:rock:

Kisat oli tänään, aika pienimuotoiset tosin...
Räppäsin pari kuvaa todisteeksi. Niitä voi käydä ihailemassa sotilaspenkki.comissa alkuviikosta...laitan sivuille uutista heti kun ehdin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Athlete sanoi:
Millaisia tuloksia kisoissa tehtiin ja keitä oli tekijöinä, tietääkö Miikkah tai joku muu?
99% varmuudella Jari K. voitti. tulokset 15-30 toiston välissä. Penkkipunneruskisojen tulokset jäivät hieman epäselviksi omalta osalta.
Tässä äärimmäisen ympäripyöreät vastaukset. Kertokoon joku muu tarkemmin.
Siinä vaiheessa kun itse lähdin kisapaikalta oli voittajan(johtajan) tulos 26 toistoa.

Miikkah sanoi:
Tässä äärimmäisen ympäripyöreät vastaukset. Kertokoon joku muu tarkemmin.
Siinä vaiheessa kun itse lähdin kisapaikalta oli voittajan(johtajan) tulos 26 toistoa.

oho.. pitäsköhän alkaa sotilaspenkkaamaan ;)

-H0

hzero sanoi:

-H0
Monta tulee? Huhujen mukaan olisit pärjänny hyvin Oulun salisotilaskisoissa. Veto kuulemma kulkee sen verran hyvin.
Ite kävin tänään rampana ottamassa ykkösen, tän vuoden kolmas kerta kun solttua kokeilin.:itku: koskee....

hzero sanoi:

-H0
Kisoissa ei aina pakosti kulje samaan malliin kuin parhaassa harjoitussarjassa.
Käy ihmeessä ilmoittautumassa sotilaspenkki.comissa mukaan kisoihin.:thumbs:

EDIT: niin tämä 26 oli sarjan 80-100kg voittajan tulos

mortal sanoi:
Ite kävin tänään rampana ottamassa ykkösen, tän vuoden kolmas kerta kun solttua kokeilin.:itku: koskee....
mikäs vamma mortalilla on ?

neutraali sanoi:
mikäs vamma mortalilla on ?

Oikea olkapää vaivannu helmikuun alusta. Meni heti tän vuoden ekassa treenissä. Tuntuu eniten soltussa. Paidalla oon parikertaa pystyny penkkiä ottamaan, siinä muuttuu nostorata sen verran et kärsii lähteä laskemaan alas.
Ilman paitaa 60kg tuottanu sellasta tuskaa ettei pysty laskee alaspäin saati sit nostamaan. Mut nyt oon treenannu jalkoja puolentoista kuukauden aikana enemmän kuin kolmena edellisenä vuotena yhteensä.:hyper:
Norgesigin ja Buranan avustuksella kävin eilen kokeilemassa solttuun alotuksia. Lauantaina olis kisat ja teen päätöksen sillon aamulla lähdenkö vai en.

jto sanoi:
missäs kohtaa kipu onpi?
Olkapään etuosassa suunnilleen olkanivelen kohdalla.
Säteilee siitä hauikseen ja samassa kädessä kyynärpään kohdalla käsivarren sisäpuolella oleva "luupatti" on ollut kosketus arka yhtä kauan, siitä taas kipu säteilee kyynär varteen. esim, nimettömän ja pikkurillin puristus voima olematon kivun takia.
Niin ja tuo olkapää kipu tuntuu myös levossa.
Ps. tuossa syy etten vaivannu sua ohjelma kyselyillä, kun en olis voinu noudattaa niitä. Mut jos nyt keksisitkin ihmeen millä mä saisin itteni kuntoon. Niin laitetaan auto postiin.;)

heh... pikku-ukolla olikin synttärit tiistaina... :)

melkein hauiksen pitkän pään jänneongelmia toi äkkiseltään merkkais. aika monella punnertajalla on arvet olkapäissä. pitkä kuntoutus. toivottavasti ei niin paha. mitäs lekuri on sanonu?

täällä jotain juttua:
http://shoulderpaininfo.com/shoulderBicepsTend.html

kyynärpään vamma lienee mediaali epicondylitis:
http://www.dteeters.com/assets/images/inner_elbow.JPG
tossako se kipu on? itellä lähti pois, kun jumppailin määrättyjä juttuja.

Suositut

Back
Ylös Bottom