Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin olen kuullut ainakin parin eri ihmisen suusta. No saa nähdä huomenna oliko suuremman luokan kusetus...Battle sanoi:1.4?...hmm, epäilyttävää.:jahas:
Jaakoppi sanoi:Enpä oo ainakaan itte nääshallilla mitää juttua kuullu, tai nähäny ilmoituksia että tälläset kinkerit olis. Tosin se ei vielä todista sitä etteikö joku voisi siälä sellaset pitää Mutta tuskin siis ainakaan mitään isompaa ja virallista..?
Miikkah sanoi:Nyt tuli soitto nääshallilta. Oli siellä oikein juliste seinässä jossa oli aikataulut ym.
Eli homma kunnossa. Mulla ei muuta. HAJAANTUKAA!
Jaakoppi sanoi:No sitte moon vaan puusilimä eikä kukaan kerro mulle mitään, nyyh. Mutta siis, hajaannun!
99% varmuudella Jari K. voitti. tulokset 15-30 toiston välissä. Penkkipunneruskisojen tulokset jäivät hieman epäselviksi omalta osalta.Athlete sanoi:Millaisia tuloksia kisoissa tehtiin ja keitä oli tekijöinä, tietääkö Miikkah tai joku muu?
Miikkah sanoi:Tässä äärimmäisen ympäripyöreät vastaukset. Kertokoon joku muu tarkemmin.
Siinä vaiheessa kun itse lähdin kisapaikalta oli voittajan(johtajan) tulos 26 toistoa.
Monta tulee? Huhujen mukaan olisit pärjänny hyvin Oulun salisotilaskisoissa. Veto kuulemma kulkee sen verran hyvin.hzero sanoi:oho.. pitäsköhän alkaa sotilaspenkkaamaan ;)
-H0
Kisoissa ei aina pakosti kulje samaan malliin kuin parhaassa harjoitussarjassa.hzero sanoi:oho.. pitäsköhän alkaa sotilaspenkkaamaan ;)
-H0
mikäs vamma mortalilla on ?mortal sanoi:Ite kävin tänään rampana ottamassa ykkösen, tän vuoden kolmas kerta kun solttua kokeilin.:itku: koskee....
neutraali sanoi:mikäs vamma mortalilla on ?
Olkapään etuosassa suunnilleen olkanivelen kohdalla.jto sanoi:missäs kohtaa kipu onpi?