Sotilaspenkkikisat Nääshallissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miikkah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jto sanoi:
heh... pikku-ukolla olikin synttärit tiistaina... :)

melkein hauiksen pitkän pään jänneongelmia toi äkkiseltään merkkais. aika monella punnertajalla on arvet olkapäissä. pitkä kuntoutus. toivottavasti ei niin paha. mitäs lekuri on sanonu?

täällä jotain juttua:
http://shoulderpaininfo.com/shoulderBicepsTend.html

kyynärpään vamma lienee mediaali epicondylitis:
http://www.dteeters.com/assets/images/inner_elbow.JPG
tossako se kipu on? itellä lähti pois, kun jumppailin määrättyjä juttuja.
toi kyynärpää kipu on just tossa. treeneissä kun on laittanu esim, rannetuen tohon kyynärvarren päälle tiukalle niin kipu ei oo häirinny niin pahasti.
sit taas tolle olkapäälle oon yrittäny tehdä kaikenmaailman kiertäjäkalvosin liikkeitä ja tuntuu ihan kun ne olis vähän auttanutkin, mut solttuu ei vaan pysty tekee samoin esim, ylätalja ja pystypunnerrus suoralla tangolla tekee kipeetä, mut lapiokahva ylätaljaan ja pystypunnerrus koneessa rystyset sivulle päin ei juuri kipua tunnu. Vaikka lepo kipua jonkin verran onkin niin ei tuo normaaliin elämään juuri vaikuta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
neutraali sanoi:
mortal, pystytkö normaalia penkkiä tekemään?
Minikumien kans oon pystyny treenaa normaalia penkkiä, kun alhaalla ei oo rasitusta muuta kun mitä on tankoon lastannu. Ja paidalla oon parikertaa koittanut treenata. esim 1,5 tuuman lankulta otin 270kg mut samassa treenissä en pystyny laskee 60kg soltussa alas päin. Tuntuu et toi paita tukee ja muuttaa nosto asennon sellaiseksi et kipua ei tunnu, vaikka paita on niin löysä et saa ite päälle.
Mut joo. noi kumit on loistavat vähän kaikkeen treeniin.
Tullu niin vähän kievuttuu täällä nykyään, et pakko kysyy sulta Neutraali. Joko se maaginen 200kg on menny?

veikkaisin olkapäähän sitä hauisvammaa edelleen. näytä lekurille. siihen ei oikein kiertäjäkalvosintreenit auta, kun on eri lihaksesta kyse.

kyynärpäävamma lähti mulla muutamalla jumppajutulla:
- etsi kipee kohta sieltä luunastan läheltä ja paina sitä peukalolla ja samalla pyörittele rannetta aukoen sormia välillä.
- kyynärvarren luulis olevan muutenkin tossa tilassa täynnä sellasia kipeitä kohtia, trigger-pisteitä, etsi ja paina pikkuhiljaa kovemmin. niin kauan, että kipu turtuu. käy koko kyynärvarsi läpi ja toista aika usein, vaikka joka päivä.
- "räpsi vettä sormista" kiertäen kyynärvartta eri asentoihin kädet suorana tai koukussa.
- hiero ja venyttele sitä sormien ojentajapuolta myös.

toivottavasti auttaa...

mortal sanoi:
Tullu niin vähän kievuttuu täällä nykyään, et pakko kysyy sulta Neutraali. Joko se maaginen 200kg on menny?
hyvällä mallilla alkoi jo oleen, mutta sitten meni olkapää eli en ole saaanut. saa nähä miten tässä sitten nyt käy. 3viikkoon en oo reenannu ollenkaan, paitsi sen verran että 2kertaa oon käyny penkkiä kokeilemassa, mutta ei siitä mitään tuu ku pistää tuohon olkaan. pitää alkaa ens viikolla pikkuhiljaa pumppaileen niitä liikkeitä mitä pystyy. aika nollissa motivaatio koko punttailuun tuon olkapään takia.

Zone-sarja -42%
jto sanoi:
veikkaisin olkapäähän sitä hauisvammaa edelleen. näytä lekurille. siihen ei oikein kiertäjäkalvosintreenit auta, kun on eri lihaksesta kyse.

kyynärpäävamma lähti mulla muutamalla jumppajutulla:
- etsi kipee kohta sieltä luunastan läheltä ja paina sitä peukalolla ja samalla pyörittele rannetta aukoen sormia välillä.
- kyynärvarren luulis olevan muutenkin tossa tilassa täynnä sellasia kipeitä kohtia, trigger-pisteitä, etsi ja paina pikkuhiljaa kovemmin. niin kauan, että kipu turtuu. käy koko kyynärvarsi läpi ja toista aika usein, vaikka joka päivä.
- "räpsi vettä sormista" kiertäen kyynärvartta eri asentoihin kädet suorana tai koukussa.
- hiero ja venyttele sitä sormien ojentajapuolta myös.

toivottavasti auttaa...
Kiitos neuvoista. Yritän kieputella.
Oot näköjään oikeessa et tuntuu noita kipupisteitä olevan enemmänkin tossa kyynär varressa. Gripperiä kun oon puristellu niin käsi kuokussa ei oo tuntunu kipua mut taas käsi suorana ei oo voinu ees rutistaa.
Mitäs... eiks nää vaivat lähdekkään sillä millä ne on tullukkii???
Ei vaan. Yritän nyt pitää pienen tauon punnerrus liikkeistä kokonaan. Jos ei sillä niin sit pitää etsiä kunnon lekuri.

neutraali sanoi:
hyvällä mallilla alkoi jo oleen, mutta sitten meni olkapää eli en ole saaanut. saa nähä miten tässä sitten nyt käy. 3viikkoon en oo reenannu ollenkaan, paitsi sen verran että 2kertaa oon käyny penkkiä kokeilemassa, mutta ei siitä mitään tuu ku pistää tuohon olkaan. pitää alkaa ens viikolla pikkuhiljaa pumppaileen niitä liikkeitä mitä pystyy. aika nollissa motivaatio koko punttailuun tuon olkapään takia.
No voihan perkele.
Mikäs sulla on diagnoosi?
Ite en oo vielä lääkärillä käyny. Mää taas otin jalka treenit kuvioihin kun punnertaminen ei onnistu. Vaikka niitä sais treenata tuon 15vuotta et sais yläkropan kiinni.
Kokeile minikumeja. Kaverilla on solisluunpää sökönä ja oottaa leikkausta, mut aloitti kumijen kans treenaamisen niin pystyy tekemään taas penkkiä vaikka meinas parikuukautta sit luovuttaa penkin kokonaan.

mortal sanoi:
No voihan perkele.
Mikäs sulla on diagnoosi?
Ite en oo vielä lääkärillä käyny. Mää taas otin jalka treenit kuvioihin kun punnertaminen ei onnistu. Vaikka niitä sais treenata tuon 15vuotta et sais yläkropan kiinni.
Kokeile minikumeja. Kaverilla on solisluunpää sökönä ja oottaa leikkausta, mut aloitti kumijen kans treenaamisen niin pystyy tekemään taas penkkiä vaikka meinas parikuukautta sit luovuttaa penkin kokonaan.
ei oo varsinaista diagnoosia. lepoa käski ortopedi pitää n,3viikkoa ja sitten hissukseen eteenpäin, jos kipu yltyy niin sitten kuvauksiin. oireet olivat orton mielestän sen verran lievät ettei vielä katsonut tarpeelliseksi kuvailla.

toi olkapää on niin liikkuva nivel, että yksipuolisesti kuormitettuna se vammautuu aika helpolla. ja sitten teidän poikien kurmat kans vaatii veronsa. jotkut kestää, jotkut menee rikki jo satasesta. en kauheesti vitkuttelis noissa lääkärihommissa. saattaa vaan pidentyä se paussi, jos ei saa kuntoon kunnolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom