Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
andor sanoi:Rajajääkäri myös. Missä rajalla Myth oot käyny? Mä oon Kajaanissa, just kotiuduin nyt tammikuussa.
leoko sanoi:Rajajääkäri.
Niitä ei kyllä ole paljoa. Syksyllä kerratessa oli yks sotmest kans mukana. 55-vuotias mies, yk-joukoissakin useasti käynyt. Sen sotilaspassi(sellanen vanha, jossa on niitä sivuja aika lailla) oli aivan täynnä, joutu kanteen kirjottaan siitä viimeisestä kertauksesta tiedot. :Dmodified sanoi:Moniko törmännyt kerratessa SotilasMestareihin? Sen eteen saa jo tehdä duunia ja siinä tavoitetta kerrakseen.
TJJ sanoi:Herra korpraali.
Ilmeisesti ammattiin valmistuminen keväällä tulee jossain vaiheessa heittämään sotilasarvon ihan johonkin muuhun..
Nyt voidaan mennä ihan metsään, mutta muistan kuulleeni, että sotilaslääkärit (myös sa-sijoitus) ovat aina upseereita. Riippumatta sotilaskoulutuksesta.Integrandi sanoi:Luulisin, että "siviilityöt" eivät sinällään muuta sotilasarvoa...normaalien kertauksien mukaan mennään. Sodanajan tehtävä sitten takuulla muuttuukin.
TJJ sanoi:Herra korpraali.
Ilmeisesti ammattiin valmistuminen keväällä tulee jossain vaiheessa heittämään sotilasarvon ihan johonkin muuhun..
lepex sanoi:Mites tuo ammattiinvalmistuminen tulee huomioitua sotilasläänisi esikunnassa?
Sodanajan sijoituksesi voi muuttua mutta mites ne lähtevät heittämään ihan johonkin muuhun?
KiiNnostaA...
Tape sanoi:Tuohon lääkäriasiaan en ota kantaa, kun en varmasti tiedä.
Tape sanoi:Läänissä, jotka ovat vielä pieniä, verrattuna tuleviin, ei niissä teidetä jokajampan kolmenkuukauden välein vaihtuvia ammatteja / koulutuksia. Kaveri sai sotilasarvon ylennyksen läänistä reserviläisenä, vaikka oli PV:llä TÖISSÄ sotilasvirassa!!! Sitäkään ei tiedetty.
:curs:Tape sanoi:kas-vainmelle: BUUUUULLLLLSHIIIT, I cant hear youuuuu
E2: kas-vain, kaikki varusmiespalveluksen käyvät lääkärikoulutuksen saaneet mieshenkilöt käyvät lähes poikkeuksetta LääkRUK:n = ovat upseereita intin jälkeen sa sijoituksissa. Minä vaan mietin sitä, että mikä on niiden lääkäreiden kohtalo, jotaka ovat sa sijoituksissa, ILMAN sotilaskoulutusta. En ole varma käytetäänkö heistäkin kuitenkin sotilaslääkärinimitystä, vaikka eivät omaakaan sotilaskoulutusta