Sotilaallisesti vai normaalisti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä semmosta lähtisin kyselemään, että onko käyttämälläni penkkaustavalla jotain haittavaikutuksia? Elikkäs oon tehnyt jo parin vuoden ajan penkkitreenini sotilaspenkkityylisesti. Eli mulla on jalat sinnä noin 90asteen kulmassa ilmassa. Tuntuu paljon mukavammalta selässä ku se perinteinen tyyli. Mutta menetänkö mitään näin treenaamalla verrattuna normipenkkaukseen?

Selkä kaarella saat enenmän painoja, mutta sotilastyylillä saat taas pidemmän liikeradan. Ite teen ihan jalat maassa ilman minkäänlaista kaarta tai jalkoja ilmassa ja rinta on parhaiten kehittyny lihas mulla. Tee siis ihan sillä tavalla mikä tuntuu susta parhaimmalle.

Kannattaa muistaa tutkailla mitä olkapäät tykkäävät tuosta ilman kaarta tehtävästä penkistä. Itselläni ainakin olkapäät huutavat tuolla tyylillä. Eli itse tekisin pienellä kaarella, olkapäät tiukasti "takana" eli lavat yhdessä ja jalat tukevasti maassa. Mutta kullekkinhan käy vähän erilaiset jutut..

jpm sanoi:
Eli itse tekisin pienellä kaarella, olkapäät tiukasti "takana" eli lavat yhdessä ja jalat tukevasti maassa. Mutta kullekkinhan käy vähän erilaiset jutut..

Tällä tyylillä minäkin saan eniten irti penkki treenistä

jpm sanoi:
Kannattaa muistaa tutkailla mitä olkapäät tykkäävät tuosta ilman kaarta tehtävästä penkistä. Itselläni ainakin olkapäät huutavat tuolla tyylillä. Eli itse tekisin pienellä kaarella, olkapäät tiukasti "takana" eli lavat yhdessä ja jalat tukevasti maassa. Mutta kullekkinhan käy vähän erilaiset jutut..

Mulla vihlasee joskus tolla tyylillä häntäluun yläpuolelta... Taitaa olla jo lannerankakin paskana. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom