Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yleensä mä pidän sen 2-4min taukoa, ei tarvi hirveen pitkii taukoja olla.
3min aika optimaalinen
Mä teen aina kahta tai kolmee liikettä vuorotellen, ettei tartte venailla. Ja sit pystyy tekeen tavallaan jokaisen sarjan täysillä, kun lihakset lepää välillä kunnolla. Esimerkiks penkkipunnerruksien väliin vatsalihaksia jne. Tavallaan tossa pysyy koko ajan tahti yllä, eikä treeni pääse venymään kauheen pitkäksi. Sopii mulle tää tyyli.
Tuli nostettua tämä tredi ylös, kun ei oikeen mistään searchilla löytynyt, eikä näissäkään kommenteissa^ oikeen tule asia selväksi.
Eli kuinka pitkät tauot sarjojen välillä kannattaa pitää? Teen yleensä 6-10 toiston sarjoja 2-5kappaletta. Ja puhtaasti lihasmassaa haetaan, ei niinkään voimaa.
Olen kuitenkin ymmärtänyt, että lyhyinä tauot kannattaa pitää?
Tuli nostettua tämä tredi ylös, kun ei oikeen mistään searchilla löytynyt, eikä näissäkään kommenteissa^ oikeen tule asia selväksi.
Eli kuinka pitkät tauot sarjojen välillä kannattaa pitää? Teen yleensä 6-10 toiston sarjoja 2-5kappaletta. Ja puhtaasti lihasmassaa haetaan, ei niinkään voimaa.
Olen kuitenkin ymmärtänyt, että lyhyinä tauot kannattaa pitää?