Juu, minäkin kävin ostamassa lehden ja kotona huomasit että myivät vanhen lehden prk. Noh, treenataan edelleen sitten kuin parikymppiset :DSokeriarvot on ollut kohdillaan. En ole aiemmin tainnut mainita, virtsassa on ollut vähän verta, ollut jo vuosia.
Joo, tiedän kyllä miten pitäisi syödä terveellisemmin, mutta kun on niin vaikea muuttaa tottumuksiaan. Ehkä muutenkin syön liian vähän kunnon ruokaa. Leuanvetoja en ole voinut kivun takia tehdä, ylätaljaa olen tehnyt. Remmeistä ei ole mitään kokemusta, ei lapsenakaan. Leuanvedot on olleet melko rankkoja kun voimataso ei ole kovin hyvä, mutta tykkäsin tehdä. Kiitti lehtivinkistä!
Onko sinun verivirtsaisuus tutkittu kunnolla? Nimittäin itsellä poistettu toinen munuainen 15vuotta sitten, henki olis mennyt jos tautia ei olisi havaittu ja hoidettu ajoissa.
Minulla se hiukan koholla oleva krea. johtuu siitä että mennään yhdellä munuaisella. Kokemuksesta nyt tiedän että jos munuaisissa vikaa, niin hemppa laskee.
Verenpaine kannattaa pitää myös kurissa, minulla nykyisin 75/125 leposyke 57 ja paino kuitenkin noin 120kg. Verenpaineen nousu merkki munuaisviasta, mutta taasen toisinpäin korkea verenpaine vahingoittaa munuaisia.
Voisit hankkia jotain heraproteiiä, itse käytän Lidln vaniljanmakuista ja siihen lisään Soija 90:stä ja kreatiiniä. Sekoitan kaikki siihen isoon purkkin valmiiksi. Kun munuaisvikainen lisää ruokavalioon proteiiniä, niin on tärkeä juoda paljon. Itse juon muiden juomien lisäksi noin 3L/pv vissyä + vettä.
Minä en kyllä suosittele syömistä ennen treeniä, jos syön niin treenistä ei tule yhtään mitään. Syön ainoastaan pussipuuron "voisilmällä" ja juon kolme isoa kuppia kahvia... samalla mietin miksi menen salille, mitä aion tehdä siellä tänään. Aionko tänään haastaa itseni, vai otanko löysemmin?
Mainitsit rytmihäiriöt... miten alkon. käytön laita? Se jos mikä väsyttää.
Anyway. Minä olen sen sinun ft:n/hierojan kanssa saamaa mieltä, paitsi ota nyt noin 4vk:n täys lepo . Myös. aerobisesta.