Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
enpä- ole yhdessäkään krea purkissa noita latausjaksojen ohjeita nähnyt.Muista lukea purkista ne lataus jaksot ja annotkset ja tauot huolella.
Ää, ei se oo niin nuukaa noiden latausjaksojen sun muiden kanssa. Ellei sitten halua hifistellä oikein isolla hoolla... mulla toi tauko kreatiinista kestää yleensä sen verran että saan hommattua uuden purkin kun vanha loppuu. Ja käytän sitä ainoastaan palkkarissa, reippaat 10g. Tosin jostain muistan lukeneeni, että ne tauot olisi sitä varten että keho "tottuu" kreaan liikaa ja tauon jälkeen saa siitä taas uutta potkua. Mulla taas tuntuu tehoavan ihan yhtä lailla.
En tiedä oliko ihan tarkotuksellinen provo, mutta eihän se nyt niin mene että jos on nuori ja treenaa, ei treenaa vakavasti ja tekee senkin tietenkin päin vittua, eikä mikään lisäravinnekaan kannata. Varmaan aika moni vähän nuorempi treenaaja kärsii tästä käsityksestä ja siksi aina välillä näkeekin näitä ah niin ystävällisiä ja nokkelia vastauksia palstalla kuin "käytät varmaan puuhelmiäkin?"Kreatiini ei sinänsä sovi 15-vuotiaalle: Tuossa iässä treenit, ruokavalio ja lepo eivät ole kunnossa ja sitä on turha paikkailla lisäravinteilla.
. 15-v aloitteleva kaveri ei vielä treenaa niin että kreatiinista saataisiin hyöty irti.
Oon ite sen 15 ja saan "hyötyjä" jonnii verran.