Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää ainaki sanoin kaverille että vitun homo ko sillä meinas loppua paukut penkatessa, ei se kyllä siltikään jaksanu nostaa. Eikä sit ollu mikään provo seksuaalivähemmistöjä kohtaan, jos joku sattui suuttuun niin big deal. Mutjoo, salille vain kävyt ja kumppanit vain, mennään reenaan eikä näyttää hyvältä, reenataan että näytettäis sitten joskus hyvältä.
Sulla on väärät taikasanat, tällä nousee varmasti:Mää ainaki sanoin kaverille että vitun homo ko sillä meinas loppua paukut penkatessa, ei se kyllä siltikään jaksanu nostaa.
Ikävä murtaa illuusiosi, mutta http://www.pakkotoisto.com/talous-politiikka-uskonto/114425-homojen-oikeus-kristilliseen-avioliittoon/Oon ihan uusi jäsen Pakkotoistossa, ja uusi kävijä myös kuntosalilla. Kunto vielä ihan p**seestä, mutta vakaa tavoite kohottaa kuntoa. Olen 40v ja kuntosali on osa isompaa elämän remppaa jonka olen aloittanut.
TODELLA hienoa lukea tätä ketjua! Lähes 100% täysin hyväksyvä asenne homoja (mitä olen itsekin) kohtaan. Mä itse olen törmännyt vain ehkä yhteen viiteryhmään elämäni aikana jossa tunnen/tuntisin itseni näin hyväksytyksi kuin tämän ketjun perusteella salilla jossa olen aloittanyt käymään. Se toinen on ollut korkeasti koulutetut (maisterin tai tohtorin tutkinto tietyiltä aloilta: eli humanistiselta tai matemaattis-luonnontieteelliseltä).
Paljon on varmasti niitä jotka ovat SEKÄ korkeasti koulutettuja ETTÄ salilla kävijöitä, mutta aika hienoa nähdä että näitä ryhmiä yhdistää joku sielujen sivistyneisyys vaikka olisi osa vain toista ryhmää.
Kiitos kaikille tästä ketjusta.
panostajapenalla näitä homoilufantasioita kyllä riittää