Sopiiko bodaus homoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Oon ihan uusi jäsen Pakkotoistossa, ja uusi kävijä myös kuntosalilla. Kunto vielä ihan p**seestä, mutta vakaa tavoite kohottaa kuntoa. Olen 40v ja kuntosali on osa isompaa elämän remppaa jonka olen aloittanut.

TODELLA hienoa lukea tätä ketjua! Lähes 100% täysin hyväksyvä asenne homoja (mitä olen itsekin) kohtaan. Mä itse olen törmännyt vain ehkä yhteen viiteryhmään elämäni aikana jossa tunnen/tuntisin itseni näin hyväksytyksi kuin tämän ketjun perusteella salilla jossa olen aloittanyt käymään. Se toinen on ollut korkeasti koulutetut (maisterin tai tohtorin tutkinto tietyiltä aloilta: eli humanistiselta tai matemaattis-luonnontieteelliseltä).

Paljon on varmasti niitä jotka ovat SEKÄ korkeasti koulutettuja ETTÄ salilla kävijöitä, mutta aika hienoa nähdä että näitä ryhmiä yhdistää joku sielujen sivistyneisyys vaikka olisi osa vain toista ryhmää.

Kiitos kaikille tästä ketjusta.

Mää ainaki sanoin kaverille että vitun homo ko sillä meinas loppua paukut penkatessa, ei se kyllä siltikään jaksanu nostaa. Eikä sit ollu mikään provo seksuaalivähemmistöjä kohtaan, jos joku sattui suuttuun niin big deal. Mutjoo, salille vain kävyt ja kumppanit vain, mennään reenaan eikä näyttää hyvältä, reenataan että näytettäis sitten joskus hyvältä.

Tämä on kyllä yks tyhmimmistä ketjuista kautta aikain. Ihmisiä me kaikki ollaan, ei kaikille heteroillekkaan bodas sovi. Eri asia jos olet seksuaalisesti jotenkin häiriintynyt, ettei pysty pitää näppejään erossa kanssatreenaajista. Sillonki iha sama onko homo, bi, hetero taikka eläimiin sekaantuja.

Mää ainaki sanoin kaverille että vitun homo ko sillä meinas loppua paukut penkatessa, ei se kyllä siltikään jaksanu nostaa. Eikä sit ollu mikään provo seksuaalivähemmistöjä kohtaan, jos joku sattui suuttuun niin big deal. Mutjoo, salille vain kävyt ja kumppanit vain, mennään reenaan eikä näyttää hyvältä, reenataan että näytettäis sitten joskus hyvältä.

No mutta just tollainen asenne, sama kun Tompsu18 kommentti, on just mitä mä toivon kun käyn salilla. Mä oon tullut sinne keskittymään ihan omaan treeniin ja omista lähtökohdistani siellä toimin. Ennen ekää käyntiäni mietin että mitenköhän minuun suhtaudutaan jos vaikka homouteni jotenkin näkyy ulospäin (tuskin näkyy)... siksi tän ketjun viestit on tosi hienoa luettavaa: viesti näyttäis olevan aika yksimielinen että ei kun treenaamaan, ketään ei kiinnosta. Ja se on just mitä toivoinkin.

Saleilla käy ilmeisen hyviä ja hienoja ihmisiä.

- - - Updated - - -

brn2, haha! Joo, ymmärrän... onhan se varmasti epämiellyttävää jos sellaiseen touhuun "joutuu" mukaan :D

Toivottavasti tilanne ei kärjisty tuollaiseen kohdallasi ;)

Sopivampi kysymys olisi: "Sopiiko bodaus heteroille"?

Kroppaan vähän rusketusainetta, pienen pienet housut jalkaan, tekohymy naamalle ja sitten lavalle esitteleen (pääasiassa miehille) kuinka lihaksikkaita ollaan. Mutta ollaan kuitenkin olevinaan niin äijiä kuin vain voi olla :face:

Ja itse alkuperäiseen aiheeseen, ei haittaa homot salilla, eikä muuallakaan.

Mää ainaki sanoin kaverille että vitun homo ko sillä meinas loppua paukut penkatessa, ei se kyllä siltikään jaksanu nostaa.
Sulla on väärät taikasanat, tällä nousee varmasti:

"NONI KUSIPÄÄ! SUUTU JO!"

"Sopiiko kehonrakennus homoille?"

No kenelle sitten jos ei homoille! Tyhmä kysymys :)

Oon ihan uusi jäsen Pakkotoistossa, ja uusi kävijä myös kuntosalilla. Kunto vielä ihan p**seestä, mutta vakaa tavoite kohottaa kuntoa. Olen 40v ja kuntosali on osa isompaa elämän remppaa jonka olen aloittanut.

TODELLA hienoa lukea tätä ketjua! Lähes 100% täysin hyväksyvä asenne homoja (mitä olen itsekin) kohtaan. Mä itse olen törmännyt vain ehkä yhteen viiteryhmään elämäni aikana jossa tunnen/tuntisin itseni näin hyväksytyksi kuin tämän ketjun perusteella salilla jossa olen aloittanyt käymään. Se toinen on ollut korkeasti koulutetut (maisterin tai tohtorin tutkinto tietyiltä aloilta: eli humanistiselta tai matemaattis-luonnontieteelliseltä).

Paljon on varmasti niitä jotka ovat SEKÄ korkeasti koulutettuja ETTÄ salilla kävijöitä, mutta aika hienoa nähdä että näitä ryhmiä yhdistää joku sielujen sivistyneisyys vaikka olisi osa vain toista ryhmää.

Kiitos kaikille tästä ketjusta.
Ikävä murtaa illuusiosi, mutta http://www.pakkotoisto.com/talous-politiikka-uskonto/114425-homojen-oikeus-kristilliseen-avioliittoon/
Siitä lukemaan ja ihmettelemään tämän palstan sallivaa ja hyväksyvää asennetta. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pikikin vilkasta tätä threadia.. heti päässä kulki kela jonka jaan nyt tässä:
Poika nimeltään Matti kertoi koulupäivän jälkeen isälleen että oli koulussa mennyt punttisalille kun muut olivat pelanneet sulkapalloa.. isä säkenöitsi onnessaan että on se meidän Matti vaan pian ihan oikea mies kun painot kiinnostaa.. Matti kertoi isälle kakistellen ettei häntä niinkään painot kiinnostanut vaan se kun luokan komein kaveri Tuomas siellä kyykkäsi ja suorinjalonmaastaveteli niin tunsin sitten pakottavaa tarvetta mennä tuijottelemaan sitä kireää persettä. Isän ilme.. no keksikää itse loput.

Miten nää jotku homofobiasta kärsivät uskaltavat käydä kaupassa? siellähän voi joku homo olla mehuhyllyn takana oottamassa juuri sinua ja raiskaa. Ja joo paska tredi.....

Edit: Lähenki salille :D

Homoilu se vasta onkin miesten hommaa!

Ite oon aina vetäny rajan siihen että mikään mitä tapahtuu ei ole homoa niin kauan kun samassa huoneessa on ainakin yksi alaston nainen.

No mitä nyt taas näiden ketjujen kanssa? Salille nyt vaan, oli homo tai ei.

Jos asiaa ajattelee sukupuolisen tasa-arvon kannalta, niin lisää homoja salille, koska: miehet kyylää naisten perseitä --> naiset ei tykkää --> homot kyylää miesten perseitä --> heteromiehet ei tykkää --> tajuavat miltä naisista tuntuu --> ehkä muuttavata käytöstään --> heteromiehistä tulee parempia ihmisiä --> naiset saattaa jopa kiinnostua miehistä --> villiä seksiä siivouskomerossa.

Tietty jos on kaksineuvoinen, eli bi, niin voi huutaa sen homomiehen mukaan --> nakkisämpylä aka hodari.

Tässä teille yksinkertaistettu vuokaavio siitä, että miksi olisi suotavaa, että homot käyvät salilla.

Tää on kyl top 10 pakkiksen hämmentävimmissä threadeissa helposti :D

No jonnekinhan ne tämänkin palstan porkkanat on säilöttävä. Monet meistä kulkee salilla omasta mielestään täytenä alfakukkona, mutta näyttää toisten silmissä 100 -pinnaisena hinaajana. Tätä taustaa vastaan ei tosiaan vois muutama aito homo salilla haitata. Jokaiselle salille tekisi kyllä hyvää yksi ihan aito meganahkahomo.

Multa tuli tästä Mieleen se Rinkun legendaarinen homotesti, joka tulisi ottaa kyllä osaksi jokaisen kaupallisen ja kyläsalin initiaatio-riittiin uusille kuukausijäsenille. Osa tietää...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom