Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asiaan millään lailla kantaa ottamatta. Menee hiukan offtopiciksi, mutta homo latinaksi tarkoittaa viisasta. Esim. Homo Sapiens = Viisas Ihminen
Mistä homo nimitys on tullut? Ja sitten vielä Suomessa on ollut/on Homo niminen henkilö. "Homo niminen mies ja kastettu 1900-1919."
OT: Homo on myös muinaiskreikkaa ja tarkoittaa samankaltaista, kuten esim. sanasta homogeeninen voi päätellä. Hetero-sana tulee taas kreikan heteros sanasta, joka tarkoitta erilaista.
Asiaan millään lailla kantaa ottamatta. Menee hiukan offtopiciksi, mutta homo latinaksi tarkoittaa viisasta. Esim. Homo Sapiens = Viisas Ihminen
Nääh, vain mies joka on enemmän kuin tyytyväinen kotona odottelevaan brunetteen ;)
Kyllä on niin läppä thredi et ei järkeä.:dance: Itse keskityn salilla täysin omaan treeniini enkä jauha paskaa, ellei joku satu kysymään jotain. Työtä sinne ollaan tultu tekemään. Ei vois vähempää kiinnostaan onko viereinen penkin vääntäjä homo, lesbo, musta, keltainen, pyörätuolissa, lihava, roinaaja, natu, kovaääninen, vitsiniekka, hippi, isotissinen blondi, tiukka hanurinen punapää tai muurahaiskarhu. Tietysti oli mikä tahansa yllä mainituista ja sattuu olemaan kusipää niin siinäpä sitten on. Lyhyesti, en mä ainakaan mee salille sen takia, et voin katella ihmisiä ja jutella mukavia pienen pumppailun lomassa. Et mun puolesta hinaajat, nii ku muutkin eiku vaan reenaamaan, ei kiinnosta.